saisinko järkevän vastauksen?

yhtä hymyä

Olen viimeaikoina herännyt monta kertaa nauruun. En muista usein mikä minua on naurattanut, mutta tunne on loistava. Tietää että näkee hyvistä aioista unta mutta toisaalta hämmentää se nauru.
Olisikohan syy tämä alati hetktinen elämä ja viime aikoina tapahtuneet muutokset?
Toisaalta olen nähnyt pahoja painajaisiakin ja vielä sellaisista asioista mitä inhoan, enkä ikinä tekisi. Mistä se voi johtua?

5

4228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Opinion

En haluaisi olla mikään "pahanilman lintu", mutta varaudu kyyneliin, sillä erään tulkinnan mukaan nauru unessa tietää kyyneleitä. Painajaisunissasi esiintyvä inho kuvastaa valvemaailmasi hankaluuksia ja ihmissuhteiden vaikeuksia.

• saaaga

tulkintoja on melkein yhtä paljon,kun on ihmisiä...Unien tulkinta mielestäni lähtee kuitenkin siitä,että tiedostaa omat työkalut ja niiden merkityksen.Värit ja tunnelmat unissa ovat
        myös tärkeitä tekijöitä.Ajattele siis aina ensin, miltä minusta tuntui tässä unessa,mitä värejä näin
        ja mitä ne merkitsevät minulle.Ja jos näet selvän symbolin,niin mieti,mikä sen tarkoitus on elämässäsi,siis pelkäätkö sitä vai pidätkö siitä.
        Nauru unessa ei kerro mielestäni surusta, vaan kertaa valvetilan kokemuksia tällä tunteella.Osuit
        omassa tulkinnassasi lähelle totuutta, kun puhuit elämän hektisyydestä.On siis tapahtumia,joita et
        valvetilassa ole ehtinyt käsitellä ja unimaailmasi
        kertaa ne vielä kerran.tosin en tiedä,näytätkö tunteesi helposti vai piilotteletko niitä?

• yhtä hymyä
        saaaga kirjoitti:

tulkintoja on melkein yhtä paljon,kun on ihmisiä...Unien tulkinta mielestäni lähtee kuitenkin siitä,että tiedostaa omat työkalut ja niiden merkityksen.Värit ja tunnelmat unissa ovat
        myös tärkeitä tekijöitä.Ajattele siis aina ensin, miltä minusta tuntui tässä unessa,mitä värejä näin
        ja mitä ne merkitsevät minulle.Ja jos näet selvän symbolin,niin mieti,mikä sen tarkoitus on elämässäsi,siis pelkäätkö sitä vai pidätkö siitä.
        Nauru unessa ei kerro mielestäni surusta, vaan kertaa valvetilan kokemuksia tällä tunteella.Osuit
        omassa tulkinnassasi lähelle totuutta, kun puhuit elämän hektisyydestä.On siis tapahtumia,joita et
        valvetilassa ole ehtinyt käsitellä ja unimaailmasi
        kertaa ne vielä kerran.tosin en tiedä,näytätkö tunteesi helposti vai piilotteletko niitä?

Kiitos kommentistasi!Olen erittäin impulssiivinen ja tunteellinen ihminen. En muista kaikkia unia missä minua on naurattanut, mutta viimeksi heräsin uneen joka koski parasta ystävääni. Olemme olleet paljon yhdessä viimeaikoina ja tehneet paljon aisioita yhdessä. Hänelle sattui joku kommellus ja se nauratti. Herään aina välittömästi kun alan nauraa.

• p-helena

näen todella paljon unia... herään jopa nauruunkin ja muistan nähneeni todella hauskan tai huvittavan unen jossa olen itsekkin nauranut. Ei ole ollut sen jälkeen kyyneleitä.
        Ihminen elää joskus unimaailmassa sitä mitä paljon ajattelee.. asia voi vain kääntyä tai muuttua toisenlaiseksi uninmaailmassa. "Unenkomitea" ratkoo arvoituksiasi sinun nukkuessa. Enne uniakin on ja on toteutunutkin on vain osattava lukea niitä.

• ursus

Enpä osaa kysymyksees vastata, mutta kerrompa omista kokemuksistani hiukan...

oon itte kans heränny nauruuni jokusen kerran, varsinki juuri semmosessa vaiheessa ku oon nukahtamassa.

voi kuulostaa sairaalta, mutta eräänkin kerran heräsin omaan nauruuni kun näin unessa Lasse Lehtisen kiipeävän isoon pahvilaatikkoon jonkinlaisella näyttämöllä leopardikuosiset stringit jalassa. Taustalla juhlava viininpuna-plyyshinen esirippu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4180
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3472
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2883
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2719
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2522
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2124
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1216
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      145
      1157
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1006
    Aihe