Olen viimeaikoina herännyt monta kertaa nauruun. En muista usein mikä minua on naurattanut, mutta tunne on loistava. Tietää että näkee hyvistä aioista unta mutta toisaalta hämmentää se nauru.
Olisikohan syy tämä alati hetktinen elämä ja viime aikoina tapahtuneet muutokset?
Toisaalta olen nähnyt pahoja painajaisiakin ja vielä sellaisista asioista mitä inhoan, enkä ikinä tekisi. Mistä se voi johtua?
saisinko järkevän vastauksen?
5
4504
Vastaukset
- Opinion
En haluaisi olla mikään "pahanilman lintu", mutta varaudu kyyneliin, sillä erään tulkinnan mukaan nauru unessa tietää kyyneleitä. Painajaisunissasi esiintyvä inho kuvastaa valvemaailmasi hankaluuksia ja ihmissuhteiden vaikeuksia.
- saaaga
tulkintoja on melkein yhtä paljon,kun on ihmisiä...Unien tulkinta mielestäni lähtee kuitenkin siitä,että tiedostaa omat työkalut ja niiden merkityksen.Värit ja tunnelmat unissa ovat
myös tärkeitä tekijöitä.Ajattele siis aina ensin, miltä minusta tuntui tässä unessa,mitä värejä näin
ja mitä ne merkitsevät minulle.Ja jos näet selvän symbolin,niin mieti,mikä sen tarkoitus on elämässäsi,siis pelkäätkö sitä vai pidätkö siitä.
Nauru unessa ei kerro mielestäni surusta, vaan kertaa valvetilan kokemuksia tällä tunteella.Osuit
omassa tulkinnassasi lähelle totuutta, kun puhuit elämän hektisyydestä.On siis tapahtumia,joita et
valvetilassa ole ehtinyt käsitellä ja unimaailmasi
kertaa ne vielä kerran.tosin en tiedä,näytätkö tunteesi helposti vai piilotteletko niitä? - yhtä hymyä
saaaga kirjoitti:
tulkintoja on melkein yhtä paljon,kun on ihmisiä...Unien tulkinta mielestäni lähtee kuitenkin siitä,että tiedostaa omat työkalut ja niiden merkityksen.Värit ja tunnelmat unissa ovat
myös tärkeitä tekijöitä.Ajattele siis aina ensin, miltä minusta tuntui tässä unessa,mitä värejä näin
ja mitä ne merkitsevät minulle.Ja jos näet selvän symbolin,niin mieti,mikä sen tarkoitus on elämässäsi,siis pelkäätkö sitä vai pidätkö siitä.
Nauru unessa ei kerro mielestäni surusta, vaan kertaa valvetilan kokemuksia tällä tunteella.Osuit
omassa tulkinnassasi lähelle totuutta, kun puhuit elämän hektisyydestä.On siis tapahtumia,joita et
valvetilassa ole ehtinyt käsitellä ja unimaailmasi
kertaa ne vielä kerran.tosin en tiedä,näytätkö tunteesi helposti vai piilotteletko niitä?Kiitos kommentistasi!Olen erittäin impulssiivinen ja tunteellinen ihminen. En muista kaikkia unia missä minua on naurattanut, mutta viimeksi heräsin uneen joka koski parasta ystävääni. Olemme olleet paljon yhdessä viimeaikoina ja tehneet paljon aisioita yhdessä. Hänelle sattui joku kommellus ja se nauratti. Herään aina välittömästi kun alan nauraa.
- p-helena
näen todella paljon unia... herään jopa nauruunkin ja muistan nähneeni todella hauskan tai huvittavan unen jossa olen itsekkin nauranut. Ei ole ollut sen jälkeen kyyneleitä.
Ihminen elää joskus unimaailmassa sitä mitä paljon ajattelee.. asia voi vain kääntyä tai muuttua toisenlaiseksi uninmaailmassa. "Unenkomitea" ratkoo arvoituksiasi sinun nukkuessa. Enne uniakin on ja on toteutunutkin on vain osattava lukea niitä.
- ursus
Enpä osaa kysymyksees vastata, mutta kerrompa omista kokemuksistani hiukan...
oon itte kans heränny nauruuni jokusen kerran, varsinki juuri semmosessa vaiheessa ku oon nukahtamassa.
voi kuulostaa sairaalta, mutta eräänkin kerran heräsin omaan nauruuni kun näin unessa Lasse Lehtisen kiipeävän isoon pahvilaatikkoon jonkinlaisella näyttämöllä leopardikuosiset stringit jalassa. Taustalla juhlava viininpuna-plyyshinen esirippu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552533Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482367Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011059- 64891
- 65819
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648