Olen viimeaikoina herännyt monta kertaa nauruun. En muista usein mikä minua on naurattanut, mutta tunne on loistava. Tietää että näkee hyvistä aioista unta mutta toisaalta hämmentää se nauru.
Olisikohan syy tämä alati hetktinen elämä ja viime aikoina tapahtuneet muutokset?
Toisaalta olen nähnyt pahoja painajaisiakin ja vielä sellaisista asioista mitä inhoan, enkä ikinä tekisi. Mistä se voi johtua?
saisinko järkevän vastauksen?
5
4228
Vastaukset
- Opinion
En haluaisi olla mikään "pahanilman lintu", mutta varaudu kyyneliin, sillä erään tulkinnan mukaan nauru unessa tietää kyyneleitä. Painajaisunissasi esiintyvä inho kuvastaa valvemaailmasi hankaluuksia ja ihmissuhteiden vaikeuksia.
- saaaga
tulkintoja on melkein yhtä paljon,kun on ihmisiä...Unien tulkinta mielestäni lähtee kuitenkin siitä,että tiedostaa omat työkalut ja niiden merkityksen.Värit ja tunnelmat unissa ovat
myös tärkeitä tekijöitä.Ajattele siis aina ensin, miltä minusta tuntui tässä unessa,mitä värejä näin
ja mitä ne merkitsevät minulle.Ja jos näet selvän symbolin,niin mieti,mikä sen tarkoitus on elämässäsi,siis pelkäätkö sitä vai pidätkö siitä.
Nauru unessa ei kerro mielestäni surusta, vaan kertaa valvetilan kokemuksia tällä tunteella.Osuit
omassa tulkinnassasi lähelle totuutta, kun puhuit elämän hektisyydestä.On siis tapahtumia,joita et
valvetilassa ole ehtinyt käsitellä ja unimaailmasi
kertaa ne vielä kerran.tosin en tiedä,näytätkö tunteesi helposti vai piilotteletko niitä? - yhtä hymyä
saaaga kirjoitti:
tulkintoja on melkein yhtä paljon,kun on ihmisiä...Unien tulkinta mielestäni lähtee kuitenkin siitä,että tiedostaa omat työkalut ja niiden merkityksen.Värit ja tunnelmat unissa ovat
myös tärkeitä tekijöitä.Ajattele siis aina ensin, miltä minusta tuntui tässä unessa,mitä värejä näin
ja mitä ne merkitsevät minulle.Ja jos näet selvän symbolin,niin mieti,mikä sen tarkoitus on elämässäsi,siis pelkäätkö sitä vai pidätkö siitä.
Nauru unessa ei kerro mielestäni surusta, vaan kertaa valvetilan kokemuksia tällä tunteella.Osuit
omassa tulkinnassasi lähelle totuutta, kun puhuit elämän hektisyydestä.On siis tapahtumia,joita et
valvetilassa ole ehtinyt käsitellä ja unimaailmasi
kertaa ne vielä kerran.tosin en tiedä,näytätkö tunteesi helposti vai piilotteletko niitä?Kiitos kommentistasi!Olen erittäin impulssiivinen ja tunteellinen ihminen. En muista kaikkia unia missä minua on naurattanut, mutta viimeksi heräsin uneen joka koski parasta ystävääni. Olemme olleet paljon yhdessä viimeaikoina ja tehneet paljon aisioita yhdessä. Hänelle sattui joku kommellus ja se nauratti. Herään aina välittömästi kun alan nauraa.
- p-helena
näen todella paljon unia... herään jopa nauruunkin ja muistan nähneeni todella hauskan tai huvittavan unen jossa olen itsekkin nauranut. Ei ole ollut sen jälkeen kyyneleitä.
Ihminen elää joskus unimaailmassa sitä mitä paljon ajattelee.. asia voi vain kääntyä tai muuttua toisenlaiseksi uninmaailmassa. "Unenkomitea" ratkoo arvoituksiasi sinun nukkuessa. Enne uniakin on ja on toteutunutkin on vain osattava lukea niitä.
- ursus
Enpä osaa kysymyksees vastata, mutta kerrompa omista kokemuksistani hiukan...
oon itte kans heränny nauruuni jokusen kerran, varsinki juuri semmosessa vaiheessa ku oon nukahtamassa.
voi kuulostaa sairaalta, mutta eräänkin kerran heräsin omaan nauruuni kun näin unessa Lasse Lehtisen kiipeävän isoon pahvilaatikkoon jonkinlaisella näyttämöllä leopardikuosiset stringit jalassa. Taustalla juhlava viininpuna-plyyshinen esirippu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006