26.7. ja 27.7. Konnunsuon Juhlaladolla
www.kontufolk.net
Kovasti vaan tervetuloa!
Kontufolk 2013
6
306
Vastaukset
- laimeaa
Löysältä pilipalijuhlalta vaikuttaa. Onko nämä jotain pilvimiesten kekkereitä taas?
- hjn2
Niihä ne taitaa olla jotkut bajapippalot..
- Lätsä-Pekka
onks homoille omaa musaa?
- juupelijuu420
Kyllähän siellä pilvi on kovasti tuoksunut edellisinä vuosina..mitäs sitten? Soita poliisit jos noin korpeaa! Hyvät kemut tiedossa taas, pistepirkkoja odotellessa :)
- Ruokolahen Paavo
Toivottavasti poliisit käy tänä vuonna pamputtamassa näitä huumehörhöjä.
- hipit haisee hielle
"Hipit, nuo maailman suvaitsemattomimmat ihmis-raasut" Juurikin näin, kovia tuomitsemaan muut ihmiset ja kova tietämys ja puheet maailman parannuksesta yms yms mut niiden teot puhuvat puolestaan..Laiskoja, muka viisaita, itsekkäitä sekä työtä pelkääviä yhteiskunnan loisia ne on. Nim. Lpr-Jno-Imatran-"eliitti-hippien" toimintaa sivusta seurannut. Ajatukset suuria mut kukaan ei tee mitään niiden eteen kun jakseta eikä viitsitä..
P.S Oli muuten harvinaisen ankeat pileet Konnunsuolla(Kontufolk)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882