Suunnittelemme siskoni kanssa matkaa Egyptiin. Minne kannattaa suunnata? Luxorissa aijomme käydä, mutta kannattaako siellä kuitenkaan viettää koko lomaa?...
Minne Egyptissä?
7
1587
Vastaukset
- Tintti
Luxor on täynnä historiaa ja sieltä pääsee junalla vaikka Kairoon katsomaan pyramideja. Toisaalta ranta- ja yöelämää siellä ei ole...
- Luxor
Miten niin ei ole yöelämää ???
Useita yökerhoja auki aamuun saakka.
Musa soi, porukka tanssii ja viinaa saa
ostaa. - Tintti
Luxor kirjoitti:
Miten niin ei ole yöelämää ???
Useita yökerhoja auki aamuun saakka.
Musa soi, porukka tanssii ja viinaa saa
ostaa.Enpä itse törmännyt kahdessa viikossa kun kahteen diskoon joissa oli mun ja kaverini lisäksi pari muuta ihmistä. Hotelleilla oli kyllä night clubit mutta meno ja väki joka siellä notkui ei oikein iskenyt mulle. Kun kerran tiedät niin laita nimiä näkyviin...
- siellä käynyt
Luxorissa menisi helposti viikkoakin pidempi aika, jos liikkuu pyöräillen tai muuten itsenäisesti Länsirannalla, jossa on satoja kohteita.
Ja on yöelämää! Ja aitoa egyptiläistä menoa toisin kuin rantalomakohteiden muovikylissä.
Nih! - Saku
Suosittelen lämpimästi Niilin risteilyä, varsinkin Aurinkomatkojen järjestämänä. Samalla kerralla näet useita nähtävyyksiä, joita Egyptissä kyllä riittää. Jos risteily ei kiinnosta niin sitten ehdottomasti Luxor. Rantakohteita en suosittele.
- egyptinkävijä
Käyvät vain typerimmissä turistirysissä, jättävät liikaa parhaimpia paikkoja väliin kuten valmisretkilläkin. Monesti laivojen varustetasokaan ei ole kovin kummoinen. Välttäkää ehdottomasti!
- Ansku78
Nähtävyydet ovat tietenkin pääasia, mutta myös rantaelämää kaivataan. Olen lähdössä siskoni kanssa, en tiedä onko fiksua lähteä yöelämään kaksistaan...? Mikä näistä "turistirysistä" on paras vaihtoehto? Mitä matkatoimistoa suosittelette ja mitä muita retkiä kannattaa tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566329
- 491763
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381434- 461044
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48931Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13909Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384888Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14867Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75865