Suunnittelemme siskoni kanssa matkaa Egyptiin. Minne kannattaa suunnata? Luxorissa aijomme käydä, mutta kannattaako siellä kuitenkaan viettää koko lomaa?...
Minne Egyptissä?
7
1578
Vastaukset
- Tintti
Luxor on täynnä historiaa ja sieltä pääsee junalla vaikka Kairoon katsomaan pyramideja. Toisaalta ranta- ja yöelämää siellä ei ole...
- Luxor
Miten niin ei ole yöelämää ???
Useita yökerhoja auki aamuun saakka.
Musa soi, porukka tanssii ja viinaa saa
ostaa. - Tintti
Luxor kirjoitti:
Miten niin ei ole yöelämää ???
Useita yökerhoja auki aamuun saakka.
Musa soi, porukka tanssii ja viinaa saa
ostaa.Enpä itse törmännyt kahdessa viikossa kun kahteen diskoon joissa oli mun ja kaverini lisäksi pari muuta ihmistä. Hotelleilla oli kyllä night clubit mutta meno ja väki joka siellä notkui ei oikein iskenyt mulle. Kun kerran tiedät niin laita nimiä näkyviin...
- siellä käynyt
Luxorissa menisi helposti viikkoakin pidempi aika, jos liikkuu pyöräillen tai muuten itsenäisesti Länsirannalla, jossa on satoja kohteita.
Ja on yöelämää! Ja aitoa egyptiläistä menoa toisin kuin rantalomakohteiden muovikylissä.
Nih! - Saku
Suosittelen lämpimästi Niilin risteilyä, varsinkin Aurinkomatkojen järjestämänä. Samalla kerralla näet useita nähtävyyksiä, joita Egyptissä kyllä riittää. Jos risteily ei kiinnosta niin sitten ehdottomasti Luxor. Rantakohteita en suosittele.
- egyptinkävijä
Käyvät vain typerimmissä turistirysissä, jättävät liikaa parhaimpia paikkoja väliin kuten valmisretkilläkin. Monesti laivojen varustetasokaan ei ole kovin kummoinen. Välttäkää ehdottomasti!
- Ansku78
Nähtävyydet ovat tietenkin pääasia, mutta myös rantaelämää kaivataan. Olen lähdössä siskoni kanssa, en tiedä onko fiksua lähteä yöelämään kaksistaan...? Mikä näistä "turistirysistä" on paras vaihtoehto? Mitä matkatoimistoa suosittelette ja mitä muita retkiä kannattaa tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882