uskaltaako rantakylässä liikkua iltasin yksin, lähinnä pyörällä?
uskaltaako
4
614
Vastaukset
- HEhee
jos liikut singon kanssa ;)
- Expertti
Uskaltaa kun käyttää maalaisjärkeä. Jos olet naisihminen, käytä valaistuja katuja/pyöräteitä liikkumiseen ja reitti kannattaa suunnitella siten ettei ihan pahimman "slummin" läpi aja. Itse olen miesihminen ja olen kävellyt/pyöräillyt milloin mihinkin aikaan vuorakaudesta Rantakylän läpi Utraan eikä minulla ole koskaan ollut ongelmia. Ostarin edessä ja Latolankadulla ovat varmaan ne pahimmat vaarapaikat.
- kuha
Niin, eihän sitä ikinä tiedä, jos sattuu vaikka kaatumaan sillä pyörällä. Voi tulla pipi. Mutta kun käyttää kypärää ja ehkä vielä ranne ja polvisuojia niin sitten kyllä uskaltaa ajaa vähän kovempaakin kyytiä!
- niiiin-
V*ttu miten naurettavaa! xD Ite oon koko lyhyen elämäni ajan liikkunut rantakylä/utra alueella.. eikä koskaan ole sattunut yhtään mitään, ei minulle eikä kenellekkään tuttavistani. Että ihan rauhassa saapi olla ja elää. Kaikilla on semmonen käsitys että rantakylä/utra olisi vaarallinen paikka!?! ei todellakaan.. Osa ihmisistä(kaikkia ei edes ihmisiksi voi sanoa) saattaa olla vähän outoja ja sekoja, mutta ei ne kenenkään päälle käy. tosissaan taitaa olla huono maine rantakylällä/utralla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa532512Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621666SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän41613Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81496Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611493Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251191Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241001Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411000RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä404992Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?77926