Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kervisen kirje Soinille

kirjeen saanut

AVOIN KIRJE TIMO SOINILLE


Terve Timo

Jätetään tittelit pois. Menen suoraan asiaan. Minä olen se haminalainen muuan Kervinen, joka käveli yllättäen 15.4.2011 Karhulan torin esiintymislavalle ojentaakseni Sinulle kirjeen matkalukemiseksi. Hienosti ja suoraselkäisellä tavalla otit Timo kansalaiskirjeeni vastaan. En unohda koskaan tätä tapahtumaa. Moni Sinun tilalla oleva mies olisi saattanut vastaavassa tilanteessa pötkiä pakoon.

Tiedäthän Sinä Timo, että kahdeksan vuotta on pitkä aika. Koko tämän ajan olen yrittänyt kaikin mahdollisin laillisin keinoin saada korjattua laittomia asioita, joilla minua on vuosia kiusattu ja nyttemmin ajettu syyttömänä vararikkoon ja julkisuudessa leimattu moninkertaisesti tappouhkaajaksi sekä nyttemmin yhdistetty julkisuudessa murhan tekijäksi.

Timo, minulla on vielä yksi alaikäinen lapsi, joka kärsii vallitsevasta tilanteesta, jota tahallaan pidetään yllä.

Timo, tässä on ne kolme Kotkan kaupunginhallituksen kestoaiheitta:

1. Kotkan kaupungin hallinnoiman laittoman mustan listan ja mustan listan toisintokappaleiden hävittämien, kuten laki velvoittaa. Laitonta lista-asiakirjan toisintokappaleita on käytetty viranomaisessa asiakirjana päätöksenteon perusteena minun vahingoksi.

2. Kotkan kaupunginlakimies Marianna Ruonalan 29.7.2004 laatima valheellinen asiakirja, johon on kerätty laittoman mustan perättömiä töiden laiminlyöntejä. Tällä vääriä tietoja sisältävällä kaupunginlakimiehen asiakirjalla on aiheutettu minulle kauaskantoista vahinkoa ja kärsimystä, koska valheellista asiakirjaa käytettiin todisteena hallinto-oikeudessa minun vahingoksi.

3. Kotkan kaupunginjohtaja Hnery Lindelöfin lavastama tappouhkaus, joka masinoitiin minun tekemäksi, ettei edellä mainittuja kahta asiaa saadaan korjattua lailliseen kuntoon.


TIMO, MIKÄ ON LAITTOMUUDEN JA VALHEELLISUUDEN TUKEMISEN HINTA KOTKASSA

Timo, jäljempänä on kolme Kotkan perussuomalaisten tekemää valtuustoaloitetta, jonka takana perussuomalaiset ovat ryhdikkäästi lakia kunnioittaen seisoneet järkähtämättä, kunnes eilen tapahtui takinkääntöjen takinkääntö, kun perussuomalaiset peruvat omat valtuustoaloitteet lähtiessään tukemaan laittomuutta ja valheellisuutta poliisikaupunginvaltuutettu Vesa Levosen ja kansanedustaja Juho Eerolan johdolla. Tällä tempulla heittivät Kotkan perussuomalaisten valtuustoryhmä kokeneen ja suoraselkäisen lakia kunnioittavan Arto Hirvosen rehellisyysperiaatteen roskakoriin.

Timo, tämä kirje on välttämätön. Se on välttämätön niille kymmenille tai jopa sadoille kansalaisille, jotka ovat minun kauttani äänestäneet Juho Eerolaa taikka ylipäätään perussuomaisia.

Olen saanut vuosien ajan ennen vaaleja valtavan määrän kaikenlaista viestiä, joissa kysytään, että ketä Asko pitää näissä vaaleissa äänestää.

Timo, miten selitän kyseleville kansalaisille kansanedustaja Juho Eerolan eillisen takinkääntötempun?


Haminassa 9.4.2013

1

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkä piina

      Kervinen = Oikeusmurhan uhri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe