rasisteille tiedoksi

maketheoriginal2

38

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkahattutäti

      "Tästä syystä apulaisoikeuskansleri kiinnitti kaupungin huomiota siihen, että kunnan tulee tiedottaa toiminnastaan luotettavasti ja todenmukaisesti."

      Onko toimittu luotettavast ja totuudenmukaisesti.

      Mitenkäs se on tuo joensuulai8sen lastentarvikeliikkeen varaston tyhjäksi ostaminen?

    • 1+2=3 vai oliko

      Ja tästä seuraa iso valituskierre ja puheet totuuden pimittämisestä ja kuinka joitakin suositaan tai ei suosita ja kuinka kaikki on vain hyysäämistä tai ei hyyysäämista ja kuinka kukkahattutädeillä ei ole kaikki muumit laaksossa.
      Eikö se näin taas mene!

    • Perästä kuuluu

      "Kaupungin verkkosivuilla kerrottiin kuitenkin rukouspaikasta vielä yli kaksi vuotta sen jälkeen, kun paikka oli poistettu käytöstä. Lisäksi verkkosivuilla rukouspaikkaa kutsuttiin moskeijaksi. Apulaisoikeuskanslerin mukaan kaupunki ei toteuttanut asianmukaisesti kuntalain mukaista tiedotusvelvollisuutta, kun rukouspaikkaa kutsuttiin moskeijaksi. Kaupungin julkaiseman tiedon on vastattava todellisuutta."

      Tiedotusvelvollisuus näyttää tökkivän edelleen Lieksan kaupungilla.

    • Humanismi

      "Mitenkäs se on tuo joensuulai8sen lastentarvikeliikkeen varaston tyhjäksi ostaminen?"

      ... ja nyt sinä sitten varmaankin kerrot meille minkä lastentarvikeliikkeen.
      Ai et tarkenna?
      No niinhän minä vähän arvelin. paskanpuhjuja, seksikäs ihminen, jolla on pimppi... naamassa...

      • töks töks

        Auts
        sattuiko arkaan paikkaan kun noin rumaa kieltä lieksan sivistyneistö päästää suustaan :)))


      • Kiitos, kiitos
        töks töks kirjoitti:

        Auts
        sattuiko arkaan paikkaan kun noin rumaa kieltä lieksan sivistyneistö päästää suustaan :)))

        En ole pitänyt itseäni kovin sivistyneenä, mutta kiitoksia nyt vaan ihan vitusti.


      • Kukkahattutäti

        Ei voi kertoa koska viestit häviää kun mainitsee että kuka möi ja että kuka osti kaikki vaunut!


      • erikoista meininkii
        Kiitos, kiitos kirjoitti:

        En ole pitänyt itseäni kovin sivistyneenä, mutta kiitoksia nyt vaan ihan vitusti.

        kuinkahan monen kaupungin verkkosivut vastaavat todellisuutta? Olisiko Lieksan pitänyt kertoa, että nyt rukouspaikka on lopetettu ja muutettu vaikkapa varastoksi. tai vessaksi.Haaa


      • julkisuuspainetta
        Kukkahattutäti kirjoitti:

        Ei voi kertoa koska viestit häviää kun mainitsee että kuka möi ja että kuka osti kaikki vaunut!

        Laita vinkki lehdistölle tai jollekin luottovaltuutetulle.


      • No eipä tietenkään
        Kukkahattutäti kirjoitti:

        Ei voi kertoa koska viestit häviää kun mainitsee että kuka möi ja että kuka osti kaikki vaunut!

        Eihän sitä mitenkään voi kertoa.
        Jos vaikka olisi valhetta vainen... niinkun muuten onkin.
        Miltä se tuntuu kun tietää olevansa valehteleva paskiainen? Tuleeko siitä oikein ylevä olo?
        Minkälainen sinä olisit työtoverina jos vielä joskus saisit töitä.
        Onko todennäköistä, että sinun vittumaisen luonteesi takia sinulle on sattunut työtapaturmia?
        Mitä luulet?
        No oikeastihan sinä et ikinä töitä saa ja meille et ainakaan pääse koska tänne ei oteta mielisairaita.


      • Yksinkertaiset akat
        erikoista meininkii kirjoitti:

        kuinkahan monen kaupungin verkkosivut vastaavat todellisuutta? Olisiko Lieksan pitänyt kertoa, että nyt rukouspaikka on lopetettu ja muutettu vaikkapa varastoksi. tai vessaksi.Haaa

        Hyvin yksinkertaista, olisi tarvinnut vain poistaa kyseinen tieto. Tuntuu vaan, että se taisi pyöriä niin pitkään, kunnes joku teki ilmoituksen.


      • SuomiPuhtaaksi
        No eipä tietenkään kirjoitti:

        Eihän sitä mitenkään voi kertoa.
        Jos vaikka olisi valhetta vainen... niinkun muuten onkin.
        Miltä se tuntuu kun tietää olevansa valehteleva paskiainen? Tuleeko siitä oikein ylevä olo?
        Minkälainen sinä olisit työtoverina jos vielä joskus saisit töitä.
        Onko todennäköistä, että sinun vittumaisen luonteesi takia sinulle on sattunut työtapaturmia?
        Mitä luulet?
        No oikeastihan sinä et ikinä töitä saa ja meille et ainakaan pääse koska tänne ei oteta mielisairaita.

        Voi näitä hyysäreitä, lukekaa nyt tätäkin kommenttia , tällaiset kun pääsevät maailmaa parantamaan ja hyysäämään näitä muunmaalaisia niin kyllä siinä suomalainen unohtuu väkisinkin. Tälle kyseiselle henkilölle, (No eipä tietenkään), suosittelisin ajanvarausta psykiatrille.


      • Lintuska
        SuomiPuhtaaksi kirjoitti:

        Voi näitä hyysäreitä, lukekaa nyt tätäkin kommenttia , tällaiset kun pääsevät maailmaa parantamaan ja hyysäämään näitä muunmaalaisia niin kyllä siinä suomalainen unohtuu väkisinkin. Tälle kyseiselle henkilölle, (No eipä tietenkään), suosittelisin ajanvarausta psykiatrille.

        Entä se asuntopalo? Miten syttyi, sytyttikö joku tahallaan? Ei edes rikospoliisia ole kutsuttu paikalle tutkimaan, tulee väärä tuomio jollekin!


    • vanteellepätkii

      Eikö Lieksan kaupoista saa lastenvaunuja kun piti Joensuusta hakea?

    • huumorinkukkaa

      Lieksan kaupoista lastenvaunuja?

      Oli kai vitsi:)

      Rollaattoreita voisi löytyäkkin!

    • Kanta Erkki

      itkette aikuiset ihmiset, varmaan vaippanne on jo märkä.

    • Että tälläistä

      Miksi ei tutkita kaupungin sosiaalitoimiston apuperusteita alkuperäisille asukaille.? Myös summat noin keskivertona, ois hyvä tietää samoin kuinka kauan aiotaan jatkaa eriarvoistamista siinäkin. Ei kai perusteeksi riitä että tulee Afrikasta, silloin pitäisi maksaa myös Ruotsista tulleille ja muille sen kaltaisille tapauksille.
      Miksi suositaan yhtä ryhmää muiden kustannuksella, tämähän on totta kaupunki saa sosiaalimenoihinsa määrätyn summan valtiolta näihin menoihin mutta lisäavustus kaupungin puolelta on sääntö ei poikkeus. Näin toimii sosiaalipolitiikka Lieksassa 2000-luvulla. Käytännön pieni vinkki vaatikaa sosiaalityöntekijöiden käyttävän mustia aurinkolaseja myös sisätiloissa niin ei pysry ihonvärin perusteella luokitelemaan ihmisiä, vaan niinkuin laissa on tarpeen mukaan..!

      • PK Tonikon

        Että tälläista.

        Kiitos toni


      • Painu nyt....

        Minun tietoja ette ainakaan urki ja levittele.
        Omillenne saatte tehdä ihan mitä tahdotte. Laittakaa vaikka lehteen.


      • Kerro kenen pitäisi tutkia sosiaalitoimistomme apuperusteet? Kuka olisi riittävän luotettava taho? Sitten vain adressia perustamaan.


      • Hieno homma on näin

        Jos jolekin ryhmälle on mahollista jakaa valtion rahaa pohjattomasti 3 vuotta niin miksipä sitä ei sitten tehtäisi. Suuri osa rahnusta jääpi Lieksan liikkeisiin. Miksi pakolaisen pitäisi kulkee huonois kuteis, jos valtio korvaa hyvä vetimet. Miksi pakolaisella ei saisi olla kunnon pyörää jos valtio korvaa? Miksi ? miksi? Poliitikkojen asia on laittaa asiat kohalleen kantaväen kohalla. Heidän kulunsa rokotetaan meleko suoraan lieksalaisilta veronmaksajilta. Pakolaisten menoloihin osallistuu noin 5 milj. suomalaista. ero on siinä Loogista.


      • surkeaa
        Hieno homma on näin kirjoitti:

        Jos jolekin ryhmälle on mahollista jakaa valtion rahaa pohjattomasti 3 vuotta niin miksipä sitä ei sitten tehtäisi. Suuri osa rahnusta jääpi Lieksan liikkeisiin. Miksi pakolaisen pitäisi kulkee huonois kuteis, jos valtio korvaa hyvä vetimet. Miksi pakolaisella ei saisi olla kunnon pyörää jos valtio korvaa? Miksi ? miksi? Poliitikkojen asia on laittaa asiat kohalleen kantaväen kohalla. Heidän kulunsa rokotetaan meleko suoraan lieksalaisilta veronmaksajilta. Pakolaisten menoloihin osallistuu noin 5 milj. suomalaista. ero on siinä Loogista.

        Tämä kommentti täysin järkeä vailla, voi voi sinua hieno homma, surettaa sinun puolesta kun olet noin vit.un tyhmä :(


      • Niin tosiaan

        "Miksi ei tutkita kaupungin sosiaalitoimiston apuperusteita alkuperäisille asukaille.?"

        Minäkin haluan tietää, paljonko rahaa menee hukkaan häirikköpersuille. Numerot esiin, kylä kylältä! Persuudesta pitää säätää haittavero.


      • 3 vuotta mennyt
        Hieno homma on näin kirjoitti:

        Jos jolekin ryhmälle on mahollista jakaa valtion rahaa pohjattomasti 3 vuotta niin miksipä sitä ei sitten tehtäisi. Suuri osa rahnusta jääpi Lieksan liikkeisiin. Miksi pakolaisen pitäisi kulkee huonois kuteis, jos valtio korvaa hyvä vetimet. Miksi pakolaisella ei saisi olla kunnon pyörää jos valtio korvaa? Miksi ? miksi? Poliitikkojen asia on laittaa asiat kohalleen kantaväen kohalla. Heidän kulunsa rokotetaan meleko suoraan lieksalaisilta veronmaksajilta. Pakolaisten menoloihin osallistuu noin 5 milj. suomalaista. ero on siinä Loogista.

        Kohta turvapaikkaturistien kulut rokotetaan suoraan lieksalaisilta veronmaksajilta.


      • Ja iso
        Niin tosiaan kirjoitti:

        "Miksi ei tutkita kaupungin sosiaalitoimiston apuperusteita alkuperäisille asukaille.?"

        Minäkin haluan tietää, paljonko rahaa menee hukkaan häirikköpersuille. Numerot esiin, kylä kylältä! Persuudesta pitää säätää haittavero.

        Hyysäreille pitäisi säätää hyysärivero yhteiskunnalle aiheutetuista kuluista.


      • totuus esiin
        seijus kirjoitti:

        Kerro kenen pitäisi tutkia sosiaalitoimistomme apuperusteet? Kuka olisi riittävän luotettava taho? Sitten vain adressia perustamaan.

        Olisikko polisii puolueeton tutkimaan.?


      • menot näkyville
        Hieno homma on näin kirjoitti:

        Jos jolekin ryhmälle on mahollista jakaa valtion rahaa pohjattomasti 3 vuotta niin miksipä sitä ei sitten tehtäisi. Suuri osa rahnusta jääpi Lieksan liikkeisiin. Miksi pakolaisen pitäisi kulkee huonois kuteis, jos valtio korvaa hyvä vetimet. Miksi pakolaisella ei saisi olla kunnon pyörää jos valtio korvaa? Miksi ? miksi? Poliitikkojen asia on laittaa asiat kohalleen kantaväen kohalla. Heidän kulunsa rokotetaan meleko suoraan lieksalaisilta veronmaksajilta. Pakolaisten menoloihin osallistuu noin 5 milj. suomalaista. ero on siinä Loogista.

        Eikö se valtion raha ole loppupelissä Lieksan kaupungin veronmaksajien selkänahasta otettua rahaa. Aika lyhytnäköistä ajattelua.


    • toni.

      voihan vittu?

    • PKkoiravideo

      P-korean koiravideohan teillä onkin persut.

    • hau demu hau

      On on, siinä esiintyy hyvin koulutettu demariryhmä joka tottelee sokeasti johtajansa Il Jutan oppeja!

      • Kaikki kunnossa

        Kannattaa käydä silmälääkärissä ja ostaa kipukoukku. Voi sillä hoitaa peräpukamat.


      • sitten kunnossa
        Kaikki kunnossa kirjoitti:

        Kannattaa käydä silmälääkärissä ja ostaa kipukoukku. Voi sillä hoitaa peräpukamat.

        Kaiva sillä kipukoukulla ikeniäsi kunhan olet ensin hanuriasi rassannut!


    • NSNihi

      Joko on mennyt perille.

      • mitä hahahhaaaahaaa

        Mitä häh ?


      • ggggmitähahaaa
        mitä hahahhaaaahaaa kirjoitti:

        Mitä häh ?

        Mitä häh..


    • cccphahahhaaa

      Käh mitä häh.

    • KP.

      entäpä jos Evlut;t perustavat muslimimaahan kirkon? Mitenkäs tässä kävis? Tasapuolisuuden vuoksi vaan kysyn

      • Tuumasta toimeen

        Irma kumppanit kirkkoa rakentamaan vaikka Somaliaan. Katotaan tuleeko skalpeerattuna takaisn. :)))))))))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe