Laitonta syyttelyä GP:ltä!

Luonnonsuojelija,

Liimataisen Matti tuli takaisin Suomeen ja jo alkoi taas tapahtua. Hän on lyhyessä ajassa kiertänyt ympäri Suomen ja löytänyt omasta mielestään hirveitä ympäristörikoksia. Viimeisin Ruovedellä suoritettu hakkuu muka valkoselkätikan reviirillä. Asiaan perehtymättä Matti päättikin lähestyä 8.4. puun ostajia ja kysellä ovatko ostaneet puuta kyseiseltä alueelta.

Kyseisellä Ruoveden hakkuualueella ei ole valkoselkätikan reviiristä tietoakaan. Tämän olisi Metsähallituksen Luontopalvelut tienneet. Alue Mettsätalouden tutkimuslaitoksen tutkimusmetsää ja on siis erittäin hyvin tunnettu. Lisäksi mm. Risto Sulkava Luontoliitosta on antanut kattavan lausunnon alueen luontoarvoista. Eikä missään materiaaleissa näy niitä luontoarvoja, jotka Matiln mukaan on pilattu.

Mikä siis oikeuttaa yksittäisen ihmisen syyttelemään työtä tarjoavia tahoja perusteettomasti ilman sanktioita? Minun mielestä Liimataisen Matin toiminta on täysin vastuutonta ja lokaa Greenpeacen entuudestaan heikkoa uskottavuutta entisestään jopa enemmän kuin syytösten kohteena olevien tahojen. Olisi oikeus ja kohtuus, että Matin lausunnoista aloitetaan poliisitutkimus ja laillisuus punnitaan käräjillä!

Mitä mieltä muut ovat? Saako ympäristöjärjestön nimissä valehdella mielensä mukaan?

1

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillälailla sitä vaa

Ei toki saisi, mutta niinkuin hyvin tiedetään aatteen sokaiseman fanaattisen ihmisen totuus on aina kaukana keskimääräisestä totuudesta. Sehän se on ongelmana luonnonsuojelulla yleensäkin, eikä vain kyseisen henkilön koohotuksissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe