erektio ei kestä yhdyntään

pelokas(ko)

olemme seurustelleet 2kk, ja poikaystävälläni on ongelma, että erektio lakkaa, kun pitäisi ruveta toimintaan. eli esileikin aikana erektio on kyllä, mutta kun aletaan touhuilemaan, veltostuu. epäilen, että olen poikaystäväni ensimmäinen seksikumppani, mutta en kehtaa kysyä suoraan, mutta niin hän on puheillaan viitannut, ja luulen että hän olettaa nyt, että tiedän että olen hänen ensimmäinen. itselläni on ollut muita seksikumppaneita ja hänkin tietää sen. hän on sanonut, etttä ei johdu minusta, ja uskon sen.. nyt hän välttelee melkeinpä tilanteita, joista voisi kehkeytyä seksiä. mitä teemme? tiedän, näitä keskustelu on paljon, ja kehoitatte puhumaan keskenänne, ja olemme puhuneetkin ja tämä asia vaivaa häntä hyvin paljon, pelottaa että suhteemme ei kestä ei tätä, vaikka rakastammekin hyvin paljon toisiamme nyt jo, vaikka yhteistä aikaa on vähän takana.. itseäni myöskin surettaa tuo ongelma, meillä on pitkät esileikit ja ns. "lämmitykset" ja tuolloin on kyllä kovana, mutta sitten...
neuvoja nyt avuksi. olemme molemmat 18-vuotiaita..
jos olen poikaystäväni ensimmäinen seksikumppani, pelkääkö hän sitä? kuinka saisin häneen varmuutta..

1

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajan kanssa

      Taustalla on varmasti jotakin jännittämistä lörpähtämisen taustalla. Voisiko olla niin, että hän pelkää esim. saattavansa sinut raskaaksi? Onko teillä toimiva ehkäisy? Jos hän on kokematon, niin sekin tottakai voi vaikuttaa tai aiemmat huonot kokemukset. Jos tekisitte niin, että hoitaisitte toisenne vain käsillä/suulla ja antaisit poikaystävällesi mahdollisuuden myös yhdyntään, jos hän siihen tuntuu pystyvän? Ilman paineita yhdynnästä tilanne voisi helpottua ja erektio saattaisi alkaa kestämään niin, että pääsette yhdyntään asti. Kannattaa myös ihan rauhassa tutustua toiseen ilman hoppua seksistä. Poikaystäväsi ei välttämättä vielä osaa rentoutua kanssasi, joten olisi varmaan ihan hyvä odottaa rauhassa ja antaa ajan kulua. Olette seurustelleet tosi lyhyen aikaa, joten tutustukaa toisiinne rauhassa :) Kerro poikaystävällesi, että etenette hänen tahdissaan, etkä painosta häntä seksiin. Onhan teillä koko loppuelämä aikaa harrastaa sitä! Hankkikaa luottamusta välillenne, niin petipuuhatkin alkavat kyllä varmasti toimia siinä sivussa. Tuon ikäisellä ihmisellä erektio-ongelma on korvien välissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1974
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1592
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1544
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1408
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      20
      1281
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1187
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1015
    Aihe