Vaihdoin muutama päivä sitten saunalahden mobiililaajakaistaan nopeamman 21 Mbit/s megan liittymän tilalle, mutta nopeus ei ole kertaakaan ollut edes yli kahta megaa! Onko muilla samoja ongelmia? Kannattaako suosiolla vaihtaa operaattoria ja vaatia saunalahdelta rahat takaisin?
Rahat takaisin?
3
147
Vastaukset
- Suolilahti.
Rahan tuhlausta ottaa 21 megan liittymä kun meganen on yhtä nopea! Jos siis 3g kyseessä niin ei se verkko pysty edes puoleen tuosta 21 megasta, joten puhdas huijaus kyseessä.
- todellinen nopeus?
Mulla toimii toi 21mbit liittymä jatkuvasti n. 2.1mbit nopeudella. Se 21mbit on täyttä huuhaata.
- Toimikaa !!!
Lukeehan se siellä pienelläkin präntättynä ETTÄ todelliset nopeuden vaihteluvälit OVAT 0.4 Kbits/s - 10 Mbits/s jotta omalla riskillä kukin ottaa.
Edes 4 G yhteys ei toimi luvatulla tavalla vaikka olisi 50 Mbits/s kun todellisesti nopeuksien keskiarvoksi jää 3 - 5 Mbits/s.
En ymmärrä, että LAKI ei puutu ja LAKIA ei ole olemassa, sillä nuo operaattoreiden nopeushaarukat ovat todella per sees tä ja saavat virallisesti pettää ja huijata ihmisiä.
ÄLKÄÄ INISKÖ täällä vaan TOIMIKAA. Reklamaatiota välittömästi, irtisanominen välittömästi 14 vuorokauden sisällä, niin oikeus on puolellanne. Jos annatte lipsua yli 14 päivän, vahinko on teidän.
Paitsi, että mittaatte nettinopeuksia yhden päivän eri aikaan, kirjaatte jokaisen nopeuden ja kellonajan ylös, hankitte pari kirjallista todistajaa ja paperit operaattorille irtisanomisen kanssa. Ellei tepsi, rikosilmoitus petoksesta.
He joutuvat tulemaan paikan päälle ja todistamaan, että olet väärässä. Sitä ne eivät tee koska olet oikeassa.
Näin olen itse toiminut ja olen saanut lukemattomia hyvityksiä, ilmaiskuukausia, nopeuden laskuja, nopeuden nostoja ja olen pystynyt irtisanomaan sopimuksia kesken määräaikaisuuden.
Nytkin on alla 50 M liittymä (kuitu wlan) jonka piti olla 100M. Mutta kun ei ollut, niin sotahan oli nostettava ja asia päivitetty oikeisiin mittasuhteisiin.
Elikkä nyt saan rahalle (50M) vastinetta (hinta) tällä kertaa tässä liittymässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597077Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334203Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152261- 641991
- 841485
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2031472Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214996- 48989
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957