Nuuksio; tikankolo vai oravankolo

elina78614928

Hei,

voisiko joku Nuuksiossa retkeilly ja mahdollisesti kummassakin siellä sijaitsevassa vuokratuvassa yöpynyt/vieraillut kertoa hieman mökkien eroista. Haluaisin vuokrata jomman kumman mökin tässä keväällä ja pohdiskelen kumpi näistä kahdesta mahtaa olla viihtyisämpi? Eityisesti kiinnostaa minkälaisessa pihapiirissä mökit sijaitsevat ja minkälaiset rannat näissä mökeissä on? Kaikki muukin mökeistä mieleen tuleva kiinnostaa. Sitten vielä olen miettinyt, tietääkö joku vuokraako joku yksityinen taho Nuuksion alueella mökkiä vuorokausi kohtaisesti edulliseen hintaan (mieluiten ilman suurempia mukavuuksia)

4

2461

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräjorma

      Hei!

      Tikankolo voittaa vertailun 100-0. Viihtyisämpi mökki, paljon rauhallisempi sijainti ja on lyhyemmän kävelymatkan päässä. Ranta sijaitsee noin 20 meträ mökistä, mutta uimiseen se ei ole paras mahdollinen. Sauna on hyvä, jonka jälkeen on kiva istuskella tulilla lammen rannassa.

    • parempi kolo

      Kyllä Oravankolo panee tikankolon matalaksi 200-0. Viihtyisämpi ja kunnon uimamahdollisuudella varustettu paikka. Sauna lämpiää nopeammin ja antaa makoisammat löylyt. Samaten ruoanlaitto puoli on paljon parempi.
      Retkelle kun menee, niin vähän enempi joutaa kävelläkin ja maisemat on komeemmat Oravankololla.

    • kyllä kunnon

      telttamajoitus pesee koloset 300-0.Suosittelen.

    • hellu761

      Molemmassa on oltu. Oravankoloon on noin 3 km kävelymatka mutta mökin sijainti on mitä mahtavampi ja hienompi alue. Tikankolo on taas lämhempänä parkkipaikkoja mutta majoitusalue ja mökkialue on liian pieni ja kivinen. Itse suosittelen Oravankoloa. Olen kesällä itsekin menossa taas Oravankoloon ja koko viikoksi. Tikankolossa on tietysti isommat tilat ja mökki on kahdessa osassa. Oravankolo on aika pieni. Suosittelen - ihana paikka!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      273
      2288
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1041
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      815
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      690
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      669
    Aihe