Hei,
voisiko joku Nuuksiossa retkeilly ja mahdollisesti kummassakin siellä sijaitsevassa vuokratuvassa yöpynyt/vieraillut kertoa hieman mökkien eroista. Haluaisin vuokrata jomman kumman mökin tässä keväällä ja pohdiskelen kumpi näistä kahdesta mahtaa olla viihtyisämpi? Eityisesti kiinnostaa minkälaisessa pihapiirissä mökit sijaitsevat ja minkälaiset rannat näissä mökeissä on? Kaikki muukin mökeistä mieleen tuleva kiinnostaa. Sitten vielä olen miettinyt, tietääkö joku vuokraako joku yksityinen taho Nuuksion alueella mökkiä vuorokausi kohtaisesti edulliseen hintaan (mieluiten ilman suurempia mukavuuksia)
Nuuksio; tikankolo vai oravankolo
4
2854
Vastaukset
- eräjorma
Hei!
Tikankolo voittaa vertailun 100-0. Viihtyisämpi mökki, paljon rauhallisempi sijainti ja on lyhyemmän kävelymatkan päässä. Ranta sijaitsee noin 20 meträ mökistä, mutta uimiseen se ei ole paras mahdollinen. Sauna on hyvä, jonka jälkeen on kiva istuskella tulilla lammen rannassa. - parempi kolo
Kyllä Oravankolo panee tikankolon matalaksi 200-0. Viihtyisämpi ja kunnon uimamahdollisuudella varustettu paikka. Sauna lämpiää nopeammin ja antaa makoisammat löylyt. Samaten ruoanlaitto puoli on paljon parempi.
Retkelle kun menee, niin vähän enempi joutaa kävelläkin ja maisemat on komeemmat Oravankololla. - kyllä kunnon
telttamajoitus pesee koloset 300-0.Suosittelen.
- hellu761
Molemmassa on oltu. Oravankoloon on noin 3 km kävelymatka mutta mökin sijainti on mitä mahtavampi ja hienompi alue. Tikankolo on taas lämhempänä parkkipaikkoja mutta majoitusalue ja mökkialue on liian pieni ja kivinen. Itse suosittelen Oravankoloa. Olen kesällä itsekin menossa taas Oravankoloon ja koko viikoksi. Tikankolossa on tietysti isommat tilat ja mökki on kahdessa osassa. Oravankolo on aika pieni. Suosittelen - ihana paikka!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949167Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki564809Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414501Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit532823Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001546- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641222Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota421202Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691144