Ollaan suunniteltu kastetta. H-hetki olis kuukauden kuluttua. Musta tuntuu välillä että kohta karkaa mopo käsistä suunnittelun kanssa.. Ideoita löytyy vaikka mitä.. Itte oon ollu aina "perinteisissä" kastajaissa, mitä se ny ikinä tarkottaakaan.. Onko edes perinteisiä kastajaisia??
Tuleeko teille vai onko teillä ollu "perinteiset" kastajaiset vai teettekö jotain erilaista? Onko paikka ollu kirkko/koti, laulettu virsiä ja juotu kahvia vai tehty jotai repäsevää? Ammuttu vaikka raketteja?
Teen käsin kutsukortit ja vieraille semmoset karkkikorit mitä häissä jaetaan, ehkä väsään jotain kivoja koristeita.. Kakku tilataan konditoriosta (joku humoristinen pläjäys) ja haaveilen jostain muusta musiikista kun virrestä... Kun vaan keksis jotain!! Ideoita??
Miten paljon kiinnostusta?
3
662
Vastaukset
- Mie
Voi pyhä jysäys. Älkää nyt vaan ryhtykö ristiäisissäkin matkimaan amerikkalaista vouhotusta. Häät on jo pilattu ulkomaanhapatuksilla ja hössötyksillä.
Ristiäiset on lapsen ensimmäinen oma juhla, hän ei siitä itse mitään muista, mutta säilyttäkää se kauniina, pienimuotoisena, lämminhenkisenä juhlana, ei ole tarkoitus irroitella tai keksiä muuta kommervenkkiä. Ja kutsuksi riittää puhelinsoitto, ei tarvita väsättyjä tai ostettuja kutsukortteja. Muusta huuhaasta puhumattakaan.
Kaunis kahvitilaisuus päälle, pientä makeaa ja suolaista kahvin kanssa.- Tyttö24
Joo, tulossa on jätkän ekat juhlat.. Ja halutaan tehdä niistä kivat!
Onhan "perinteiset" virren veivaamiset hauskoja.. Juodaan kahveet hiljaa ja vieraat hipsii koteihinsa.. JEE..
Itte väsäsin kutsukortit, kiitoskortteja kaavaillaan jo vaikkei oo ees jätkälle viä nimee. Musta on ankeeta lähettää tekstarilla kutsut tai soittaa, kylmää ja persoonatonta. Ehkä siks että tykkään väsätä käsillä kaikenlaisia piperryksiä..
Se ettei jätkä muista mitään juhlistaan, saati sitten seuraaviin viiteen vuoteen, ei meinaa sitä ettei juhlista vois tehdä sellasia joissa VIERAAT tykkäis olla?? Kuvia otetaan niin voi sitten joskus niille nauraa!
Musta on hauska että tekee omanlaiset juhlat, ei kaavoja tartte noudattaa orjallisesti vaan siksi että "aina on niin tehty tai on jotenkin suomalaista".
Tulen pilaamaan kastajaiset niin tältä kun tuleviltakin muksuilta, puhumattakaan häistä! - nasuli
Tyttö24 kirjoitti:
Joo, tulossa on jätkän ekat juhlat.. Ja halutaan tehdä niistä kivat!
Onhan "perinteiset" virren veivaamiset hauskoja.. Juodaan kahveet hiljaa ja vieraat hipsii koteihinsa.. JEE..
Itte väsäsin kutsukortit, kiitoskortteja kaavaillaan jo vaikkei oo ees jätkälle viä nimee. Musta on ankeeta lähettää tekstarilla kutsut tai soittaa, kylmää ja persoonatonta. Ehkä siks että tykkään väsätä käsillä kaikenlaisia piperryksiä..
Se ettei jätkä muista mitään juhlistaan, saati sitten seuraaviin viiteen vuoteen, ei meinaa sitä ettei juhlista vois tehdä sellasia joissa VIERAAT tykkäis olla?? Kuvia otetaan niin voi sitten joskus niille nauraa!
Musta on hauska että tekee omanlaiset juhlat, ei kaavoja tartte noudattaa orjallisesti vaan siksi että "aina on niin tehty tai on jotenkin suomalaista".
Tulen pilaamaan kastajaiset niin tältä kun tuleviltakin muksuilta, puhumattakaan häistä!Olen kyllä 100% samaa mieltä, miks juhlat pitää olla perinteiset kun voi keksiä ja järkätä niistä seelaset missä ihmiset viihtyy ja kaikilla on kivaa!!!
Meillä kyllä kehitetään jotain mikä pysyy muistoissa!
Ei mitään pelkkää kahvittelua kotona vaan jotain erikoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381