Kultahietikolle menijöitä 30.5?

tintit

Olemme lähdössä sinne bilettämään ja mietimme onkohan siellä vielä noin alkukesästä menoa? Muita samanhenkisiä menossa tuolloin???

9

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stadintytöt

Täällä kaksi parikymppistä tyttöä, jotka lähdössä 31.5 Kultahietikolle! Eiköhän siellä jo porukkaa ole ja hyviä bileitä tiedossa, toivotaan parasta! :)

• pilalle menee

ei ole.ihan kuollut paikka, kokeiltu ko. ajankohtaa. Meno vasta juhannuksen jälkeen. toukokuun lopulla n. kolmasosa hotelleista auki ja kaikki baaritkaan ja muut kojut ei vielä auki.vaihtakaa neuvosta matkanne ajankohtaa myöhäisemmäksi, juuri sen takia 31.5 matkat ovat tuolloin halpoja kun on puolikuollut mesta. Ehkä ajankohta vanhuksille, joka haluaa välttää meoa ja meteliä, on sopiva muttei bailuporukoille!

Tosi on!

• Stadintytöt

Me haluamme lomalta myös rauhallisia ja rentoja päiviä, ilman joka puolella örveltäviä känniääliöitä. Tarkoitus on käydä myös tsekkaamassa esimerkiksi Nessebar, Sunny Beach sekä Varnan kaupunki. Pelkkää biletystä emme lomalta edes toivo. Hotellissamme oleva kuntosali tulee myös kovaan käyttöön, sillä me molemmat olemme kovia treenaamaan. Joka päivä ei edes voisi osallistua mihinkään megaluokan bileisiin! :D Viime kesänä olimme Kyproksella Ayia Navalla samaan aikaan, ja siellä meno oli mielestämme liian rankkaa. Tarkoitus oli tänä vuonna päästä johonkin hieman rauhallisempaan kohteeseen. Uskon, että Varnan Kultahietikot ovat juuri meille hyvä lomakohde. Ja vaikka koko lomakohteessa ei olisi ollenkaan muita ihmisiä (ja uskon ettei näin pääse käymään), niin saamme hyvät bileet vaikka kaksin aikaiseksi! :) Uskon, että onnistunut loma lähtee hyvin paljon omien korvien välistä ja siitä millä fiiliksellä reissuun lähtee!

• mahonki1

Kaverin kanssa ollaan tulossa. Toivottavasti jotain bileitä löytyy...

• golf2

Missä hotellissa kuntosali, olen pojan kanssa tulossa ja meidän hotellissa ei salia poika ja kova treenaamaan sali olisi löydettävä.

• Stadintytöt

mahonki1; varmasti siellä on bileitä tarjolla! Ilosel fiiliksel reissuun vaan! ;)

• jikote

Meliasssa on sainakin kuntosali.

• Stadintytöt

Me majoitumme juurikin Melia Grand Hermitage -hotelliin. Emme tosin hotellia kuntosalin takia valinneet, vaan vaikutti todella asialliselta ja laadukkaalta hotellilta :) Oijoi, enää kaksi yötä lähtöön (lentomme siis lähtee 31.5)!

• Åbo

Stadintyttö! Olikos hyvä hotelli?? T. Ensikuussa Bulgariaan ( sama hotelli)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3914
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2619
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      44
      2594
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2375
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2228
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      303
      2103
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1829
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1498
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe