Tolkien syrjii ja halveeraa kääpiöitä, koska hänen kirjoissaan on Hobitti-kääpiöitä. Hän on pahempi natsi kuin joku paha natsi.
Tolkien on saastainen syrjijä
12
1316
Vastaukset
- hehku
Ei varmaan pitäisi vastata lainkaan, mutta:
1) Et ole tosissasi.
2) Kääpiöt ovat satuhahmoja, kuinka heitä syrjitään? Lyhytkasvuiset ihmiset ovat todellisia, mutta kääpiöt ovat satuhahmoja.- Finduilas
Kääpiö on taruolento ja on poliittisesti epäkorrektia kutsua lyhytkasvuisia kääpiöksi!! =)
On myös sanottu, että Tolkien syrji naisia, mutta en minä ainakaan lukiessani hänen tuotantoaan ole loukkaantunut...vaikka naisia hänen kirjoissaan on vähän, he ovat sitäkin mahtavampia (esim. Melian, Galadriel ym. ym.)
- Jawetus
Silloin yöllä klo 00:00, kun kirjoittajan veressä oli kolme promillea, tuo viesti tuntui varmaan tosi fiksulta ja hauskalta.
... ha - ha ... :-O- Turin
Vanhus (der Alte) sekoilee vanhuutttaan... Hobitithan oli sen kirjan sankareita, eikä niistä taidettu koko kirjassa mainita yhtään pahaa sanaa. Tosin kääpiöistä taidettiin, mutta se ei johtunu niiden koosta vaan siitä että ne oli tehny pahojaan.
- joku
Mistäs sinäkin tiedät että kyseinen henkilö oli kännissä? Ettet vain ollut itsekkin mukana? Hah.
kolmen promillen humalat ovat muuten aivan hillittömän kovat ja en usko harvan pystyvän kirjoittamaan edes noin järkevää tekstiä silloin. - Tolkienisti
Turin kirjoitti:
Vanhus (der Alte) sekoilee vanhuutttaan... Hobitithan oli sen kirjan sankareita, eikä niistä taidettu koko kirjassa mainita yhtään pahaa sanaa. Tosin kääpiöistä taidettiin, mutta se ei johtunu niiden koosta vaan siitä että ne oli tehny pahojaan.
THS:n liitteissä sanotaan kääpiöistä, että "harvat heistä palvelivat Pahaa vapaaehtoisesti". Samaa positiivista kommenttia ei ihmisistä kuulla.
- Iltatähti-91 (ex.Arwen91)
joku kirjoitti:
Mistäs sinäkin tiedät että kyseinen henkilö oli kännissä? Ettet vain ollut itsekkin mukana? Hah.
kolmen promillen humalat ovat muuten aivan hillittömän kovat ja en usko harvan pystyvän kirjoittamaan edes noin järkevää tekstiä silloin.Tolkien EI pilkannut tai halveksinut naisia, päinvastoin, hän puhui kunnioittvasti ja kutsui nuoria naisia neidoiksi, joka on muuten ihana sana.
Totta on että naisia on oudoksuttavan vähän kirjoissa, mutta kirjat kuvaavat aikaa, historiaa, jolloin nainen oli kotipiika ja miehen ns. orja.
En nyt aloita mitään feministipuhetta, SE EI ole tarkoitus.Mutta Tolkien vain sattumalla tai muuten puhui vähemmän naisista, ja ne joista puhui, olivat suuria ja kunnianarvoisia.
Tolkien tavallaan halusi korjata tämän vääryyden.
Mutta tämä ei ole kovasanainen uhkaus, vain mielipide.Kääpiöistä olen samaa mieltä. - joku
Iltatähti-91 (ex.Arwen91) kirjoitti:
Tolkien EI pilkannut tai halveksinut naisia, päinvastoin, hän puhui kunnioittvasti ja kutsui nuoria naisia neidoiksi, joka on muuten ihana sana.
Totta on että naisia on oudoksuttavan vähän kirjoissa, mutta kirjat kuvaavat aikaa, historiaa, jolloin nainen oli kotipiika ja miehen ns. orja.
En nyt aloita mitään feministipuhetta, SE EI ole tarkoitus.Mutta Tolkien vain sattumalla tai muuten puhui vähemmän naisista, ja ne joista puhui, olivat suuria ja kunnianarvoisia.
Tolkien tavallaan halusi korjata tämän vääryyden.
Mutta tämä ei ole kovasanainen uhkaus, vain mielipide.Kääpiöistä olen samaa mieltä.Liitty minuun miten?
- sormusaave
Tolkienisti kirjoitti:
THS:n liitteissä sanotaan kääpiöistä, että "harvat heistä palvelivat Pahaa vapaaehtoisesti". Samaa positiivista kommenttia ei ihmisistä kuulla.
se on Tsh eikä Ths!
- ~*Star*~
Tarkoitatko siis että Tolkkien halveeraa satuolento kääpiöitä? En kyllä ihan tajua...Eihän kukaan siitä suutu jos halveeraa SATUOLENTOJA!?
Kuules, kuka täällä halveeraa lyhytkasvuisia ihmisiä? Ei kääpiöitä ole olemassa....
Taidat itse olle aivokääpiö....- LEGOLAS
just nii
- legolas
olen ihan eri mieltä siis super eri mieltä siis super super eri mieltä ihan tripla eri mieltä et tuski ees oo lukenu tsh kirjaa tai kattonu elokuvaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1821948- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931802- 54701