Tuolla oli uutisissa pientä jutuntynkää Kokkolan Hakalahden koulusta, jossa oppilaat haluaisivat kuria ja järjestystä kouluun. Se on ihan hyvä asia eikö totta?
http://yle.fi/uutiset/oppilaat_sallisivat_opettajille_topakatkin_otteet/6571224?origin=rss
Topakka Opettaja?
22
1442
Vastaukset
- Hienoa nuoret!
Hakalahden koulussa on fiksuja oppilaita!
- Kodit hei....
Kyllä nämä nykyajan kersat on niin pilalle hemmoteltuja ja haistattelevat kaikille ja kaikelle mennen tullen,että kova ja raaka kurinpalautus olisi tarpeen,varsinkin koulussa.
Välillä käyttäydytään kuin mustalaiset,millään ei ole väliä.
Ei hyvältä näytä tulevaisuus ja meidän eläkkeenmaksajat jos tämä meno jatkuu.
Kuri kovemmaksi koulumaailmassa.
vanhemmat,katsokaa peiliin...koulun tehtävä ei ole kasvattaa teidän kullannuppuja vaan sivistää ja antaa valmiudet työmaailmaan.Kasvatus lähtee kotoa ja nyt ei hääviltä näytä! - Jouko 5
Mies rehtorit kouluhin.Naisilla ei homma onnistu.
- Sivusta seurannut
Mielestäni mies rehtoreitakin tärkeämpi asia on koulun ja kodin yhteistyö.
Jos vanhemmat eivät tue opettajia heidän työssään ja omaa lastaan käyttäytymisessä niin siinä ei opettajien ja rehtoreiden sukupuolella ole väliä.
Toki miehiä saisi olla koulumaailmassa enemmän, on heidän työtehtävänsä sitten avustaja, opettaja tai vaikkapa rehtori. - kokemusta on
Aivan näin.Miespuoliset ovat osaavampia käsittelemään häiriköitä.Lisäksi naispuolisilla on aina se oma haareminsa joihin kuuluu rehtorin lellittyjä naispuolisia opettajia.Kokkolassakin miespuolisilta opettajilta on työt loppuneet,kun ei kasvot enään mielyttäneet naisrehtoria.
- Yhteistyöhön pettyny
Kangasniemi on munaton mies rehtoriksi. Ei hoitanut hommiaan kun alaisestaan tuli työkyvytön, vaikka asiasta häneen oltiin vanhempien puolesta yhteydestä. Nyt sitten lapset kärsii kun meni kolme vuotta hukkaan tämän aineen osalta. Harmi kun en vienyt asiaa eteenpäin
- Karttakäppinäppi
Muistu täs mieleen pari tuimaa opea 60-luvulta toinen viskas liidulla nuppiin, ku pölpötti tunnilla kamujen kans, osu muuten aina ja toinen nosti tappelijat reveleistä seinälle eikä me mitään välitetty sehän kuulu asiaan ja pitäs kuulua nykyjäänki.
- TOSIrealisti Kokkola
VesiVeijarissa tapaa väistämättä myös koululaisia - eri ikäisiä.
Olen usein joutunut puuttumaan poikien käyttäytymiseen - tietysti poikien - sillä tytöillä on omat pesutilat (mitähän siellä tapahtuukaan - no eräs rouva sanoi samaa mitä itsekin nyt kerron).
Olen useammin kuin kerran sanonut, myös aikuisille miehille, että "housut pois ennen kuin menette suihkuun. Eihän pyllyä (paskasta persettä) voi pestä, jos housut on päällä."
Poikkeuksetta pojat ovat totelleet ja tehneet työtä käskettyä. Ihmettelenkin, että missä on opettaja.
Olen myös todennut, että yleensä sääntöjen rikkojat puhuvat ruotsin murretta...
On se ihmeellistä, että uimahousut pitää pukea pukuhuoneessa, ja muutaman metrin kävelyn jälkeen ne pitää jälleen riisua...!!!??? - Mee hoitoon
TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:
Olen usein joutunut puuttumaan poikien käyttäytymiseen - tietysti poikien - sillä tytöillä on omat pesutilat (mitähän siellä tapahtuukaan - no eräs rouva sanoi samaa mitä itsekin nyt kerron).
Olen useammin kuin kerran sanonut, myös aikuisille miehille, että "housut pois ennen kuin menette suihkuun. Eihän pyllyä (paskasta persettä) voi pestä, jos housut on päällä."
Poikkeuksetta pojat ovat totelleet ja tehneet työtä käskettyä. Ihmettelenkin, että missä on opettaja.
On se ihmeellistä, että uimahousut pitää pukea pukuhuoneessa, ja muutaman metrin kävelyn jälkeen ne pitää jälleen riisua...!!!???Niin, sinähän tykkäät katsella alastomia miehiä, pervo!
- reteriikki
TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:
On se ihmeellistä, että uimahousut pitää pukea pukuhuoneessa, ja muutaman metrin kävelyn jälkeen ne pitää jälleen riisua...!!!???Hyh, hyh TOSIealisti mikä possu!
Kulkea nyt perse paskasena pitkin kyliä, ja mennä vielä VesiVeijariinkin... kyttäämään nuoria poikia.
- pelastakaa hyvä ope
Tässä on linkki jos tahdotte pelastaa kunnon open joka talutti räyhäävän nuoren ulos...
http://www.adressit.com/pelastakaa_opettaja_antti_korhonen- Asiantuntija1
Ei taluttanut asiallisesti vaan törkeästi työnsi väkisin pihalle sanallisen epäaidon tuntuisen uhoamisen jälkeen. Auktoriteetti asemassa olevan ei kuulu yrittää alistaa oppilaita villimiehen tavoin vaan toimia asiallisesti kuten lainmukaisesti toimiva järjestyksen valvojakin toimii elikkä ensin maltillisesti 1 pyyntö 2 kehoitus 3 käsky sitten vasta jos ei tottele niin hienovaraisesti ohjata olkapäästä tai selästä yhdellä kädellä pihalle ja vasta tämän jälkeen jos rimpuilee niin saa käyttää laillisia tilanteeseen riittäviä voimakeinoja oletetun häirikön poistamiseksi alueelta.
- hys hys hys... EI!
Asiantuntija1 kirjoitti:
Ei taluttanut asiallisesti vaan törkeästi työnsi väkisin pihalle sanallisen epäaidon tuntuisen uhoamisen jälkeen. Auktoriteetti asemassa olevan ei kuulu yrittää alistaa oppilaita villimiehen tavoin vaan toimia asiallisesti kuten lainmukaisesti toimiva järjestyksen valvojakin toimii elikkä ensin maltillisesti 1 pyyntö 2 kehoitus 3 käsky sitten vasta jos ei tottele niin hienovaraisesti ohjata olkapäästä tai selästä yhdellä kädellä pihalle ja vasta tämän jälkeen jos rimpuilee niin saa käyttää laillisia tilanteeseen riittäviä voimakeinoja oletetun häirikön poistamiseksi alueelta.
Tuo hihhulointi oli jatkunut pitkään ennen nauhoitetta.
Jos opea joka tulee tilanteeseen haukutaan pilkkaavasti muiden oppilaiden silmissä ja hänellä ei mielesi mukaan ole lupaa taluttaa poikaa ulos on seuraus tällaisesta tulkinnasta täysin selvä.
Häirikköoppilaat tajuavat että kaikki on sallittua, häiriköinti lisääntyy. Myös sen takia että opettajat eivät tohdi puuttua tilanteisiin kun siinä menee työpaikka.
Vapaa kasvatus joo, tässä on niitä tuotteita mitä se kasvattaa.
- J.Moriarty
Ilman muuta opettaja saa olla topakka.
Itse opiskelin Hakalahden koulussa (tosin jo muutama vuosi sitten) ja osa opettajista ei puuttunut oikeastaan mitenkään häiriköiden käytökseen. Joka tunnilla joku rikkoi muiden opiskelurauhaa ja vaikeutti keskittymistä - Jotain,tolkkua
Opettajat pelkäävät puuttua tilanteisiin ,,syy,,ope ja koulu saa v:mäisen maineen. Rehtorit yhtä saamattomia ,myötäeläjiä ja selittäjiä.Oppilas on nykyään maksava asiakas,tämä on täysin päin p:tä.
- Antaa palaa
Hoitotieteilijäakat ne jakkupuvussa johtavat sairaalaakin.
Ei ole kumma jos työntekijät joutuvat raastupaan kun valta ja vastuu ovat eri henkilöillä.
Mitä enemmän työntekijöitä julkisella puolella kyykytetään, sen paremmin valta pysyy hallintoväellä. Ei lopu asiakkaat vaikka mitä hallinnollista hulluutta tekisi. Siksi voikin keskittyä muiden nöyryyttämiseen ja oman pikkureviirin laajentamiseen.
Laskun maksajahan on tiedossa. - eaofwegoo
Asiallista! Tätä mieltä itsekin asiasta peruskoulusta valmistuneena amispojuna.
- ktfgohoyt56
hakalahden koulun opettajat ovat aivan perseestä 2016.
Vittu sanastakin tulee jo jälkiistuntoja. Rehtorilla on noussut valta päähän. - speksutietäjättietää
Hakalahden koulu on niin paska että täälä haisee paska :-Dvitun ville
- AnonyymiUUSI
Tosirealisti on komea
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138