Moi.
Olen 30 kymppinen mies. Olen lähdossä retkeilemään tähän pääkaupunkiseudun lähistolle muutamaksi yoksi. Jos saman tuntuisia ideoita, niin pistä viestiä.
trangia, riippumatto, notski, hyvää reissuruokaa, .
Juissi
retki
6
197
Vastaukset
- yhteinen makuupussi?
Minä olen hieman vanhempi, melkein neljäkymppinen mies ja myös vähemmistön edustaja. Laitoin nimeni addressiin, olisi upeaa jos avioliittolaki pian koskisi meidänlaisia ihmisiä.
Kevät nostaa kyllä kiihkon kupeisiin ja olisikin ihanaa purkaa sitä luonnossa retkeillen.
Lähdetään luontoon viikonlopuksi tutustumaan toisiimme, nimimerkillä yhteinen makuupussi, eikö vain ?- masennusta torjumaan
sopiiko mukaan 40v vaîhdevuosien taakoittama täti hääräämään ja määräämään?pidän miehistä myös!otetaan lettupannu ja munat ja jauhot.!kevättä rintoihin!
- ihme täti olet
Mitenkäs tädille jo tuossa iässä vaihdevuodet iskee ? Normaalisti pitäis päästä vielä 10v. sen kk-kierron kanssa ?
- täti
tuleehan tässä muutenkin kuumat aallot kun kaikenlaista täältäkin lukee.olen kai varhainen vanhus.pää yleensä selviää komeassa miesseurassa,kuten arvelen teidän olevan.?vai suljettek tädit kokonaan pois hämmentämästä?pääsyvaatimuksia?
- täti
täti kirjoitti:
tuleehan tässä muutenkin kuumat aallot kun kaikenlaista täältäkin lukee.olen kai varhainen vanhus.pää yleensä selviää komeassa miesseurassa,kuten arvelen teidän olevan.?vai suljettek tädit kokonaan pois hämmentämästä?pääsyvaatimuksia?
terve miesiin!mihin tämä jäi?käynkö karsintakurssin?oliko ikä este vai hidaste?vaihdevuosiin suhtautuminen?rakastan miesiä!voitaisiin kalastaa ja paistaa plättyä?retkeillään.aloin jo pakata reppua
- juissiko
Tunge kuule se plätty, sanonko minne ?
Näyttää trollit tätä paltaa vain hallitsevan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392783Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2702402Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261456- 1161144
- 991099
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13982Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La58886Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62854Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.291847