valmennus

kätilö

Kertokaa positiivisia ja negatiivisia kokemuksia valmennuksesta, mistä tykkäsitte ja mikä oli huonoa. Koitamme saada äitien mieleisen valmennuspaketin aikaiseksi, kommenteista olisi apua! Kiitos kaikille.

2

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vasta alkaja

Minulla vasta yksi valmennus kerta takana, mutta sellaisen seikan voisin tässä ilmaista, että ryhmä koko on aivan liian suuri! Omassa ryhmässäni käy yli 20 paria, ja mielestäni se on liikaa ainakin näihin tiloihin mitä meillä täällä Espoossa on tarjota.
      Meillä on kyllä aivan ihana vanhempi kätilö ohjaajana/vetäjänä ja se luo tietynlaista turvaa ainakin minulle, kun olen itse niin kovin nuori.
      Meidän kätilö ottaa miehet/isät aivan ihanasti huomioon, ja yhdessä käydään läpi sitä mitä kaikkea mies/isä voi tehdä äidin eteen tai vaikka synnytyksessä. Omalla miehelläni oli ainakin hyvin tärkeä olo ensimmäisen kerran jälkeen... sitä oli ilo katsoa kuinka hänkin pääsi mukaan odotukseen!

• say

Aika kalvosulkeiset olivat. Kaytantoa ei juuri lainkaan. Vauvoja neuvolassa varmaan riittaa, voisiko olla mahdollista etta viimeisella vauvanhoitokerralla paikalla olisi pari oikeaa vauvaa? Ja kuultaisiin naiden aitien mielipiteita ja juttuja mitka kokivat hankalina alkuvaiheessa. Lisaksi vetajalla tuntui olevan vahemman tietoa uusista asioista kuin odottavilla vanhemmilla kuten esim kantoliinat ja uudenmalliset vauvojen kylvetysaltaat. Tiedot tuntuivat olevan aika lailla 70-luvulta.
      Olen mukana mammajoogassa ja luentokerralla (3tuntia) kaytiin paljon lapi sellaista asiaa mita mielestani olisi ehdottomasti pitanyt kayda lapi valmennuksessa. Ja tuntuu etta yha pitaisi saada tietoa lisaa- onneksi olen itse aika lailla tietoa esiin kaivavaa tyyppia. Ja siita onnellisessa asemassa etta siskolla ja kavereilla on pienia lapsia. Mutta mammajoogan luentokerralla kavi ilmi, etta monet pariskunnat(mukana luennolla myos isat) ovat todella "pihalla ja peloissaan".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      248
      5672
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      35
      3231
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      133
      2549
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      210
      2013
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      64
      1542
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      64
      1007
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      937
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      123
      813
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      8
      781
    10. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      39
      728
    Aihe