Imppaaminen

Huolestunut....

Voiko joku asioista tietävä ryhmittää seuraavat aineet vaarallisuutensa/tulee reikiä päähän vaarallisuus järjestykseen.

1. Bensan imppaus
2. Tolun imppaus
3. Tinnerin imppaus
4. Tip Top -pyöränkumipaikka liiman imppaus

Vaarallisuus järjestykseen laitettua näistä jokaisesta voi antaa vielä jotain kommentteja mitä pysyviä vammoja ne ehkä voivat aivoihin aiheuttaa?

29

2383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liimallaliimataan

      Joku sanoi että imppaus vaarallisempaa kuin kovimmatkaan huumeet. (mahdolliset jälki tuhot päässä vuosien päästä) En ala listaamaan noita mainitsemiasi aineita kun ei tietoa.

    • ex-sniffari

      Nuorena imppasin jonkin aikaa Tip Toppia. Olis kiva saada tietoa tähän imppaus aiheeseen kyllä.

    • Jöre

      Onkohan enää täällä meillä niin muotia imppaus? Kun sen vaarallisuus tiedostettu ja kilpailevat muut aineet ja napit vaarattomampia ja helposti saatavilla. Jospa tohon vaarallisuus kysymykseen joku vanha veteraani osaisi vastata ja listata.

    • suosittelen

      Ei mitään ongelmia.On terveellisempää kuin napit tai alkoholi.Ei tule edes krapulaa eikä seuraavana päivänä tarvitse miettiä voiko ajaa autoa sillä ei näy missään testereissäkään ikinä-Rento mukava olo ainakin porukoiden kanssa mitä ollaan impattu

      • bostik1

        Mitä ootte imppaillu? Liimaa? Paljo ikää sulla?


    • Sheeepy

      En suosittele, aluksi on kivaa mutta jonkin ajan päästä alkaa tulla psykoottisia ajatuksia, eräs tuntemani henkilö kuulemma näki paholaisia kaikkialla.
      Varmaan aivot rupes huutamaan että lopeta hyvä mies se imppaaminen

    • Liima piina ?

      Olisi ihan mielenkiintoista kuulla tarinoita jos on joskus joku jonkinaikaa vuosia, vuosia sitten impannut, mutta sitten tullut järkiinsä ja lopettanut. Mitä tuli impattua ja kuin rajusti. Miten nykyään menee? Jäikö jotain pysyviä haittoja?

      • Sheeepy

        Nykyään menee ihan hyvin, mutta meni kyllä kuukausia toipua imppauksesta, ei onneksi käyttänyt ihan hirveästi. Ihme kyllä nykyään (noin 3 vuotta tapahtuneesta) ei uskoisi että hän olisi koskaan huumeita kokeillutkaan, vaikka epäsäännöllisesti kannabista poltteleekin.

        Ei kyllä kannata tuudittautua siihen ajatukseen, että kyllä imppaamisesta toipuu. Vahvasti uskon, että joillekkin tulee raskaasta käytöstä vaurioita


    • Nitrous oxide

      Ilokaasua voi imppailla ilman huolia.

      • erkki.

        älä kuule narkkari valehtele. ilokaasun imppaaminen on hengenvaarallista.


      • kannabis-man
        erkki. kirjoitti:

        älä kuule narkkari valehtele. ilokaasun imppaaminen on hengenvaarallista.

        pierun imppaaminen on parasta.


      • dfgsdfgsdfgsdfgsdfg
        erkki. kirjoitti:

        älä kuule narkkari valehtele. ilokaasun imppaaminen on hengenvaarallista.

        Siitäkö syystä sitä annetaan synnytyslaitoksilla, koska se on hengenvaarallista?


      • erkki.
        dfgsdfgsdfgsdfgsdfg kirjoitti:

        Siitäkö syystä sitä annetaan synnytyslaitoksilla, koska se on hengenvaarallista?

        sielläpä sitä ei väärinkäytetä ja on aivan eri seos kuin väärinkäyttäjien saatavilla olevissa lähteissä. ja jos ilokaasu sattuu syrjäyttämään normaalin hengitysilman, niin saatavilla on heti painenaamarista hengitysilmaa tai lisähappea jne.

        ilokaasun väärinkäyttö on hengenvaarallista.


    • Kaikkee on vedetty

      Vaihteeksi vois joku asioista vakavasti perillä oleva vastata jotain aloitus viestin kyssäreihin muutenkin asiantuntemusta jutusta laittaa. ..ihan noin niinkuin asialinjoilla. Jonkun esim. lääkärin jutustelu aiheesta olisi aika tervetullutta.

    • Vintage sekoilua?

      Onko imppaaminen nykyään yhtä retroa kuin vanhat Led Zeppelin levyt? ..ja ehkä toisin kuin Zeppelinin levyt, niin jo täysin vanhanaikaista ja out?

    • fsdfsdfsss

      Imppailin butaani kaasua yhteen aikaan. Vitun tyhmää touhoa. Se oli ihan täyttä jackass-meininkiä. Noin puoli vuotta tuli sitä vedeltyä. Voisin heittää että ehkäpä 20-30 pulloa sitä tuli impattua kaiken kaikkiaan.



      Teki kyllä psyykkeelle ja päälle vitun pahaa. Tuohan vaikuttaa niin että se syrjäyttää hapen veressä ja se päihdyttävä tunne tulee siitä kun aivot ei saa happea. Jokainen voi itse kuvitella minkälaista tuhoa se tekee. Illalla jos imppasi pullon niin seuraavana aamuna ajatus ei pelannut oikeen yhtään ja käet täris jne.





      Onneks tajusin lopettaa "ajoissa" vaikka huomasin tuo paskan tehneen jo tuhojaan lyhyessä ajassa. Muisti huononi, puhe pätki ja keskittyminen yksinkertaisiinkin asioihin oli vaikeaa. Nyt tuosta noin kolme vuotta aikaa ja koen palautuneeni suurimmaksi osaksi. Puhuminen sujuu ja muisti on aika ok. Eihän sitä voi tarkkaan sanoa kuinka paljon reikiä imppaus on mun päähän tehnyt mutta kadun sitä suuresti. Tuolloin oli niin hälläväliä meninki että en piitannut mistään. Tuli kiskottua kaikki millä saa pään vähänkin sekasi.

    • Tietäjä Murunen

      Hyvät ihmiset älkää edes ajatelko imppaamista.. Imppaamista ei edes ajatella huumausaineen käyttönä se on pelkkää tyhmyyttä.

      ~Tietäjä

    • Vanha sniffari

      Taitaa toi liiman imppaus olla vielä pahempi juttu kuin butaani..?

    • Itsesääli

      moi

      4vuotta olen impannut ja oman luokituksen mukaan niin butaani kaikista vaarallissinta on(mielipide asia tosin tämäkin),tinneri,bensat tosin saavat vuodessakin aikaan jo sen että muisti alkaa pätkimään ja nyt 4vuoden päivittäisen käytön jälkeen olen siinä tilanteessa että personnallisuus on muuttunut taikka jostain muusta syystä kaverit ympäriltä on kadonneet,puhe pätkii ja silmät ei pysy auki.ÄLÄ aloita ellet halua pahviksi päätyä---"tyhmästä päästä kärsii koko ruumis"

      • bostik1

        Mite sä alotit, minkä ikäsenä?


      • Itsesääli
        bostik1 kirjoitti:

        Mite sä alotit, minkä ikäsenä?

        15v


    • sdfgsdfg

      Ainoa mikä on aivoille tuhoisampaa kuin imppaus, on alkoholihuume.

    • Diethyl

      Dietyylieetteri ja ilokaasu ovat melkeinpä ainoat impattavat päihteet joita voi pitää kohtuullisen "turvallisina". Ovat myös vaikutuksiltaan huomattavasti "puhtaampia" kuin esimerkiksi bensiini tai jokin vastaava solujentappaja.

    • Butaani

      Imppaus on mielestäni parempi vaihtoehto kuin keskiolut. Itselle ei ole tullut vielä (2vuotta impanneena) mitään haittavaikutuksia!

    • 20204050

      Eetteri on parasta.

    • Maajussitin

      Itse olen 14 ja olen ruohonleikkurin bensaa impannut joku 4 kuukautta. Vie pahan olon pois helposti.

    • Anonyymi

      Olen nuorempana impannut 3vuotta suurin piirtein yhtäkkiä lopetin ja rupesin käyttämään vauhtia nykyään kyllä joudun päivittäin syömään rauhottavia pää ei muute. Pysy kasassa jos kelloa vois vääntää taakseppäin jättäisin ainakin imppaamisen pois yxsi kaveri kuoli kuolinsyy sydän kohtaus haluan sanoa nuoret älkää haistelko tulkaa mun kenkiin päiväksi. Ette te kestäs nirvanan laulaja kitaristillä surrasi aivoissa mulla on sama vetäkää cannabista jos haluatte jollain saada hyvät viilikset unohtakaa se vauhti yms minä olen44vminä olen sen verran kuluttanu keskushermostoa ettei mua edes kiinnosta lopettaa mutta nuoret jos on mahdollista älkää vetäkö mitään

    • Anonyymi

      Eli mitä se siis tarkottaa ku en tiiä😅

    • Anonyymi

      Oke

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9279
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3880
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2805
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2720
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2515
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2514
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1622
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1570
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe