1,5 kk reklamaation jättämisestä sain sähköpostissa tikettinumeron ja samalla pyytelivät arvioimaan SAS Custom care-osastolta saamaani palvelua. Ei voinut antaa kovin hyviä arvioita, kun reklamaatio odottaa ratkaisuaan vielä 1,5 kk jälkeen.
Olemme rekisteröity vastauksenne. Pajlon kiitoksia osallistumisesta.
Ystävällisin terveisin
SAS Customer Care
Ditt svar har registrerats. Stort tack för Din medverkan.
Med vänliga hälsningar
SAS Customer care
SAS'n kilpailuvaltti ei ole ainakaan hinta, ei palvelun laatu, eikä matkustusmukavuus. SAS:n Konkurssia odotellessa.
SAS palvelun laatua
3
626
Vastaukset
- F-Kr, SAS-Kr
Väliaikatietoa varastettujen lentopisteiden käsittelystä. Lento helmikuun alkupuolella, lentopisteet varastettu. Matkoilta palattua välitön reklamaatio SAS:lle. Tikettinumero SAS:lta 1,5 kk reklamaation tekemisestä. Lähes 4 kk lennolta paluun jälkeen asiaa ei ole käsitelty.
Näin palvelee SAS EuroBonus- hui hai
Mitä kuvittelit tekeväsi muutamalla tuhannella lentopisteellä? Hankkimalla parikymmentä kertaa enemmän saisit ehkä jonkin ”bonusmatkan” esim. puoleen hintaan eli Norwegianin normaalihintoihin. Tietysti olettaen, että ne muutamat hassut lennot joille on bonuspaikkoja, sopivat sinulle.
Tietysti saamasi palvelu on ollut ala-arvoista. Mutta toivotaan, että se johtuu vain siitä, että suorituspaineiden alaisella henkilökunnalla on oikeitakin ongelmia ratkottavana.
P.S. Noin 80 %ssa tapauksissa ”varastetut lentopisteet” johtuvat siitä, että asiakas on kirjoittanut EB-numeron väärin, esim. kirjoittanut puolisonsa kortin numeron omiin tietoihinsa. - F-Kr, SAS-Kr
hui hai kirjoitti:
Mitä kuvittelit tekeväsi muutamalla tuhannella lentopisteellä? Hankkimalla parikymmentä kertaa enemmän saisit ehkä jonkin ”bonusmatkan” esim. puoleen hintaan eli Norwegianin normaalihintoihin. Tietysti olettaen, että ne muutamat hassut lennot joille on bonuspaikkoja, sopivat sinulle.
Tietysti saamasi palvelu on ollut ala-arvoista. Mutta toivotaan, että se johtuu vain siitä, että suorituspaineiden alaisella henkilökunnalla on oikeitakin ongelmia ratkottavana.
P.S. Noin 80 %ssa tapauksissa ”varastetut lentopisteet” johtuvat siitä, että asiakas on kirjoittanut EB-numeron väärin, esim. kirjoittanut puolisonsa kortin numeron omiin tietoihinsa.Mitäkö teen lentopisteillä? Kerään lennoiltani pisteitä ja kun pisteiden määrällä saa ostettua _edes jotakin_, tuhlaan pisteet kertapieraisulla, enkä enää kusekaan SAS:iin päin. Siis jos ehdin, ennen kuin SAS on nurin. Lentopisteiden keräämistä hankaloitta aika lailla, kun kolmesta viimeisestä tähtilöiiton lentomatkasta (=meno & paluu) on joka kerta jäänyt pisteitä saamatta. Aikaisemmilla kerroilla saamatta jääneet pisteet sai reklamoimalla noin 2 kk:ssa. Näköjään ei saa enää.
Omilla matkoillani valitsen lähes aina edullisimmat lennot. En ikinä koskaan osta lentoja pistekertymän vuoksi, mutta jos kauppan kylkiäisiksi on luvattu pisteet, niin lähtökohtani on se että tehtyjä sopimuksia on noudatettava. Kerään plussapisteet myös K-kaupasta, vaikka niillä ei juuri mitään tee. Kerran vuodessa saa ehkä vitosen. Jos tuotteen ostamisesta on luvattu pisteitä kylkiäisinä, niin minä juuri olen se hankala asiakas jo ottaa pisteet joko hyvällä tai pahalla. Riippumatta siitä tekeekö pisteillä jotain ei. Pisteiden kerääminen ja tarjousten kyttääminen on elämäntapa.
Tässä ei ole nyt kysymys mainitsemasti 80 %:sta, vaan jäljelle jäävästä 20 %:sta. Tein lähtöselvityksen ja istumapaikkojen varauksen netissä, käyttäen tunnisteena omaa ja (=sekä) eukon EB-korttia. Matkalaukkuja jättäessä unohdin esittää EB-kortin. Esitin EB-kortin lähtöportilla, jossa lentotäti syötti EB-kortin tiedot järjestelmään. Aiemmista kokemuksista viisastuneena, pyysin porttitätiä vielä varmistamaan että EB-korttini tiedot varmasti on kirjattu järjestelmään. Olivat kuulemma. Matkan jälkeen pisteet jäivät saamatta tältä nimenomaiselta legiltä. SAS:llä on nettilomake, jolla pisteet voi plokata jälkikäteen. Täytin lomakkeen, EB-tietojärjestelmä mietti hetken ja ilmoitti että lentopisteeni on jo taltioitu johonkin toiseen etujärjestelmään. Mikäköhän tämä toinen etujärjestelmä voisi olla kun olen jäsenenä vain 1,0:ssa lentopistejärjestelmässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23545080Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole11625913SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude31815601Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16110762Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229677Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump368721Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla608396Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2376792Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2166453Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri536049