1,5 kk reklamaation jättämisestä sain sähköpostissa tikettinumeron ja samalla pyytelivät arvioimaan SAS Custom care-osastolta saamaani palvelua. Ei voinut antaa kovin hyviä arvioita, kun reklamaatio odottaa ratkaisuaan vielä 1,5 kk jälkeen.
Olemme rekisteröity vastauksenne. Pajlon kiitoksia osallistumisesta.
Ystävällisin terveisin
SAS Customer Care
Ditt svar har registrerats. Stort tack för Din medverkan.
Med vänliga hälsningar
SAS Customer care
SAS'n kilpailuvaltti ei ole ainakaan hinta, ei palvelun laatu, eikä matkustusmukavuus. SAS:n Konkurssia odotellessa.
SAS palvelun laatua
3
651
Vastaukset
- F-Kr, SAS-Kr
Väliaikatietoa varastettujen lentopisteiden käsittelystä. Lento helmikuun alkupuolella, lentopisteet varastettu. Matkoilta palattua välitön reklamaatio SAS:lle. Tikettinumero SAS:lta 1,5 kk reklamaation tekemisestä. Lähes 4 kk lennolta paluun jälkeen asiaa ei ole käsitelty.
Näin palvelee SAS EuroBonus- hui hai
Mitä kuvittelit tekeväsi muutamalla tuhannella lentopisteellä? Hankkimalla parikymmentä kertaa enemmän saisit ehkä jonkin ”bonusmatkan” esim. puoleen hintaan eli Norwegianin normaalihintoihin. Tietysti olettaen, että ne muutamat hassut lennot joille on bonuspaikkoja, sopivat sinulle.
Tietysti saamasi palvelu on ollut ala-arvoista. Mutta toivotaan, että se johtuu vain siitä, että suorituspaineiden alaisella henkilökunnalla on oikeitakin ongelmia ratkottavana.
P.S. Noin 80 %ssa tapauksissa ”varastetut lentopisteet” johtuvat siitä, että asiakas on kirjoittanut EB-numeron väärin, esim. kirjoittanut puolisonsa kortin numeron omiin tietoihinsa. - F-Kr, SAS-Kr
hui hai kirjoitti:
Mitä kuvittelit tekeväsi muutamalla tuhannella lentopisteellä? Hankkimalla parikymmentä kertaa enemmän saisit ehkä jonkin ”bonusmatkan” esim. puoleen hintaan eli Norwegianin normaalihintoihin. Tietysti olettaen, että ne muutamat hassut lennot joille on bonuspaikkoja, sopivat sinulle.
Tietysti saamasi palvelu on ollut ala-arvoista. Mutta toivotaan, että se johtuu vain siitä, että suorituspaineiden alaisella henkilökunnalla on oikeitakin ongelmia ratkottavana.
P.S. Noin 80 %ssa tapauksissa ”varastetut lentopisteet” johtuvat siitä, että asiakas on kirjoittanut EB-numeron väärin, esim. kirjoittanut puolisonsa kortin numeron omiin tietoihinsa.Mitäkö teen lentopisteillä? Kerään lennoiltani pisteitä ja kun pisteiden määrällä saa ostettua _edes jotakin_, tuhlaan pisteet kertapieraisulla, enkä enää kusekaan SAS:iin päin. Siis jos ehdin, ennen kuin SAS on nurin. Lentopisteiden keräämistä hankaloitta aika lailla, kun kolmesta viimeisestä tähtilöiiton lentomatkasta (=meno & paluu) on joka kerta jäänyt pisteitä saamatta. Aikaisemmilla kerroilla saamatta jääneet pisteet sai reklamoimalla noin 2 kk:ssa. Näköjään ei saa enää.
Omilla matkoillani valitsen lähes aina edullisimmat lennot. En ikinä koskaan osta lentoja pistekertymän vuoksi, mutta jos kauppan kylkiäisiksi on luvattu pisteet, niin lähtökohtani on se että tehtyjä sopimuksia on noudatettava. Kerään plussapisteet myös K-kaupasta, vaikka niillä ei juuri mitään tee. Kerran vuodessa saa ehkä vitosen. Jos tuotteen ostamisesta on luvattu pisteitä kylkiäisinä, niin minä juuri olen se hankala asiakas jo ottaa pisteet joko hyvällä tai pahalla. Riippumatta siitä tekeekö pisteillä jotain ei. Pisteiden kerääminen ja tarjousten kyttääminen on elämäntapa.
Tässä ei ole nyt kysymys mainitsemasti 80 %:sta, vaan jäljelle jäävästä 20 %:sta. Tein lähtöselvityksen ja istumapaikkojen varauksen netissä, käyttäen tunnisteena omaa ja (=sekä) eukon EB-korttia. Matkalaukkuja jättäessä unohdin esittää EB-kortin. Esitin EB-kortin lähtöportilla, jossa lentotäti syötti EB-kortin tiedot järjestelmään. Aiemmista kokemuksista viisastuneena, pyysin porttitätiä vielä varmistamaan että EB-korttini tiedot varmasti on kirjattu järjestelmään. Olivat kuulemma. Matkan jälkeen pisteet jäivät saamatta tältä nimenomaiselta legiltä. SAS:llä on nettilomake, jolla pisteet voi plokata jälkikäteen. Täytin lomakkeen, EB-tietojärjestelmä mietti hetken ja ilmoitti että lentopisteeni on jo taltioitu johonkin toiseen etujärjestelmään. Mikäköhän tämä toinen etujärjestelmä voisi olla kun olen jäsenenä vain 1,0:ssa lentopistejärjestelmässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24217309Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812317Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556091Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään664923MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194910Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.254029Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843615Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja133535Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393066S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.3171722