SAS palvelun laatua

F-Kr, SAS-Kr

1,5 kk reklamaation jättämisestä sain sähköpostissa tikettinumeron ja samalla pyytelivät arvioimaan SAS Custom care-osastolta saamaani palvelua. Ei voinut antaa kovin hyviä arvioita, kun reklamaatio odottaa ratkaisuaan vielä 1,5 kk jälkeen.

Olemme rekisteröity vastauksenne. Pajlon kiitoksia osallistumisesta.
Ystävällisin terveisin
SAS Customer Care
Ditt svar har registrerats. Stort tack för Din medverkan.
Med vänliga hälsningar
SAS Customer care

SAS'n kilpailuvaltti ei ole ainakaan hinta, ei palvelun laatu, eikä matkustusmukavuus. SAS:n Konkurssia odotellessa.

3

578

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • F-Kr, SAS-Kr

      Väliaikatietoa varastettujen lentopisteiden käsittelystä. Lento helmikuun alkupuolella, lentopisteet varastettu. Matkoilta palattua välitön reklamaatio SAS:lle. Tikettinumero SAS:lta 1,5 kk reklamaation tekemisestä. Lähes 4 kk lennolta paluun jälkeen asiaa ei ole käsitelty.

      Näin palvelee SAS EuroBonus

      • hui hai

        Mitä kuvittelit tekeväsi muutamalla tuhannella lentopisteellä? Hankkimalla parikymmentä kertaa enemmän saisit ehkä jonkin ”bonusmatkan” esim. puoleen hintaan eli Norwegianin normaalihintoihin. Tietysti olettaen, että ne muutamat hassut lennot joille on bonuspaikkoja, sopivat sinulle.

        Tietysti saamasi palvelu on ollut ala-arvoista. Mutta toivotaan, että se johtuu vain siitä, että suorituspaineiden alaisella henkilökunnalla on oikeitakin ongelmia ratkottavana.

        P.S. Noin 80 %ssa tapauksissa ”varastetut lentopisteet” johtuvat siitä, että asiakas on kirjoittanut EB-numeron väärin, esim. kirjoittanut puolisonsa kortin numeron omiin tietoihinsa.


      • F-Kr, SAS-Kr
        hui hai kirjoitti:

        Mitä kuvittelit tekeväsi muutamalla tuhannella lentopisteellä? Hankkimalla parikymmentä kertaa enemmän saisit ehkä jonkin ”bonusmatkan” esim. puoleen hintaan eli Norwegianin normaalihintoihin. Tietysti olettaen, että ne muutamat hassut lennot joille on bonuspaikkoja, sopivat sinulle.

        Tietysti saamasi palvelu on ollut ala-arvoista. Mutta toivotaan, että se johtuu vain siitä, että suorituspaineiden alaisella henkilökunnalla on oikeitakin ongelmia ratkottavana.

        P.S. Noin 80 %ssa tapauksissa ”varastetut lentopisteet” johtuvat siitä, että asiakas on kirjoittanut EB-numeron väärin, esim. kirjoittanut puolisonsa kortin numeron omiin tietoihinsa.

        Mitäkö teen lentopisteillä? Kerään lennoiltani pisteitä ja kun pisteiden määrällä saa ostettua _edes jotakin_, tuhlaan pisteet kertapieraisulla, enkä enää kusekaan SAS:iin päin. Siis jos ehdin, ennen kuin SAS on nurin. Lentopisteiden keräämistä hankaloitta aika lailla, kun kolmesta viimeisestä tähtilöiiton lentomatkasta (=meno & paluu) on joka kerta jäänyt pisteitä saamatta. Aikaisemmilla kerroilla saamatta jääneet pisteet sai reklamoimalla noin 2 kk:ssa. Näköjään ei saa enää.

        Omilla matkoillani valitsen lähes aina edullisimmat lennot. En ikinä koskaan osta lentoja pistekertymän vuoksi, mutta jos kauppan kylkiäisiksi on luvattu pisteet, niin lähtökohtani on se että tehtyjä sopimuksia on noudatettava. Kerään plussapisteet myös K-kaupasta, vaikka niillä ei juuri mitään tee. Kerran vuodessa saa ehkä vitosen. Jos tuotteen ostamisesta on luvattu pisteitä kylkiäisinä, niin minä juuri olen se hankala asiakas jo ottaa pisteet joko hyvällä tai pahalla. Riippumatta siitä tekeekö pisteillä jotain ei. Pisteiden kerääminen ja tarjousten kyttääminen on elämäntapa.

        Tässä ei ole nyt kysymys mainitsemasti 80 %:sta, vaan jäljelle jäävästä 20 %:sta. Tein lähtöselvityksen ja istumapaikkojen varauksen netissä, käyttäen tunnisteena omaa ja (=sekä) eukon EB-korttia. Matkalaukkuja jättäessä unohdin esittää EB-kortin. Esitin EB-kortin lähtöportilla, jossa lentotäti syötti EB-kortin tiedot järjestelmään. Aiemmista kokemuksista viisastuneena, pyysin porttitätiä vielä varmistamaan että EB-korttini tiedot varmasti on kirjattu järjestelmään. Olivat kuulemma. Matkan jälkeen pisteet jäivät saamatta tältä nimenomaiselta legiltä. SAS:llä on nettilomake, jolla pisteet voi plokata jälkikäteen. Täytin lomakkeen, EB-tietojärjestelmä mietti hetken ja ilmoitti että lentopisteeni on jo taltioitu johonkin toiseen etujärjestelmään. Mikäköhän tämä toinen etujärjestelmä voisi olla kun olen jäsenenä vain 1,0:ssa lentopistejärjestelmässä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

      kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11185
    2. Pieni häivähdys sinusta

      Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

      r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

      Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2246
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

      Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

      Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1674
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

      Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

      Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1256
    9. Tulemmeko hyvin

      Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1076
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

      Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      103
      995
    Aihe