SAS palvelun laatua

F-Kr, SAS-Kr

1,5 kk reklamaation jättämisestä sain sähköpostissa tikettinumeron ja samalla pyytelivät arvioimaan SAS Custom care-osastolta saamaani palvelua. Ei voinut antaa kovin hyviä arvioita, kun reklamaatio odottaa ratkaisuaan vielä 1,5 kk jälkeen.

Olemme rekisteröity vastauksenne. Pajlon kiitoksia osallistumisesta.
Ystävällisin terveisin
SAS Customer Care
Ditt svar har registrerats. Stort tack för Din medverkan.
Med vänliga hälsningar
SAS Customer care

SAS'n kilpailuvaltti ei ole ainakaan hinta, ei palvelun laatu, eikä matkustusmukavuus. SAS:n Konkurssia odotellessa.

3

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • F-Kr, SAS-Kr

      Väliaikatietoa varastettujen lentopisteiden käsittelystä. Lento helmikuun alkupuolella, lentopisteet varastettu. Matkoilta palattua välitön reklamaatio SAS:lle. Tikettinumero SAS:lta 1,5 kk reklamaation tekemisestä. Lähes 4 kk lennolta paluun jälkeen asiaa ei ole käsitelty.

      Näin palvelee SAS EuroBonus

      • hui hai

        Mitä kuvittelit tekeväsi muutamalla tuhannella lentopisteellä? Hankkimalla parikymmentä kertaa enemmän saisit ehkä jonkin ”bonusmatkan” esim. puoleen hintaan eli Norwegianin normaalihintoihin. Tietysti olettaen, että ne muutamat hassut lennot joille on bonuspaikkoja, sopivat sinulle.

        Tietysti saamasi palvelu on ollut ala-arvoista. Mutta toivotaan, että se johtuu vain siitä, että suorituspaineiden alaisella henkilökunnalla on oikeitakin ongelmia ratkottavana.

        P.S. Noin 80 %ssa tapauksissa ”varastetut lentopisteet” johtuvat siitä, että asiakas on kirjoittanut EB-numeron väärin, esim. kirjoittanut puolisonsa kortin numeron omiin tietoihinsa.


      • F-Kr, SAS-Kr
        hui hai kirjoitti:

        Mitä kuvittelit tekeväsi muutamalla tuhannella lentopisteellä? Hankkimalla parikymmentä kertaa enemmän saisit ehkä jonkin ”bonusmatkan” esim. puoleen hintaan eli Norwegianin normaalihintoihin. Tietysti olettaen, että ne muutamat hassut lennot joille on bonuspaikkoja, sopivat sinulle.

        Tietysti saamasi palvelu on ollut ala-arvoista. Mutta toivotaan, että se johtuu vain siitä, että suorituspaineiden alaisella henkilökunnalla on oikeitakin ongelmia ratkottavana.

        P.S. Noin 80 %ssa tapauksissa ”varastetut lentopisteet” johtuvat siitä, että asiakas on kirjoittanut EB-numeron väärin, esim. kirjoittanut puolisonsa kortin numeron omiin tietoihinsa.

        Mitäkö teen lentopisteillä? Kerään lennoiltani pisteitä ja kun pisteiden määrällä saa ostettua _edes jotakin_, tuhlaan pisteet kertapieraisulla, enkä enää kusekaan SAS:iin päin. Siis jos ehdin, ennen kuin SAS on nurin. Lentopisteiden keräämistä hankaloitta aika lailla, kun kolmesta viimeisestä tähtilöiiton lentomatkasta (=meno & paluu) on joka kerta jäänyt pisteitä saamatta. Aikaisemmilla kerroilla saamatta jääneet pisteet sai reklamoimalla noin 2 kk:ssa. Näköjään ei saa enää.

        Omilla matkoillani valitsen lähes aina edullisimmat lennot. En ikinä koskaan osta lentoja pistekertymän vuoksi, mutta jos kauppan kylkiäisiksi on luvattu pisteet, niin lähtökohtani on se että tehtyjä sopimuksia on noudatettava. Kerään plussapisteet myös K-kaupasta, vaikka niillä ei juuri mitään tee. Kerran vuodessa saa ehkä vitosen. Jos tuotteen ostamisesta on luvattu pisteitä kylkiäisinä, niin minä juuri olen se hankala asiakas jo ottaa pisteet joko hyvällä tai pahalla. Riippumatta siitä tekeekö pisteillä jotain ei. Pisteiden kerääminen ja tarjousten kyttääminen on elämäntapa.

        Tässä ei ole nyt kysymys mainitsemasti 80 %:sta, vaan jäljelle jäävästä 20 %:sta. Tein lähtöselvityksen ja istumapaikkojen varauksen netissä, käyttäen tunnisteena omaa ja (=sekä) eukon EB-korttia. Matkalaukkuja jättäessä unohdin esittää EB-kortin. Esitin EB-kortin lähtöportilla, jossa lentotäti syötti EB-kortin tiedot järjestelmään. Aiemmista kokemuksista viisastuneena, pyysin porttitätiä vielä varmistamaan että EB-korttini tiedot varmasti on kirjattu järjestelmään. Olivat kuulemma. Matkan jälkeen pisteet jäivät saamatta tältä nimenomaiselta legiltä. SAS:llä on nettilomake, jolla pisteet voi plokata jälkikäteen. Täytin lomakkeen, EB-tietojärjestelmä mietti hetken ja ilmoitti että lentopisteeni on jo taltioitu johonkin toiseen etujärjestelmään. Mikäköhän tämä toinen etujärjestelmä voisi olla kun olen jäsenenä vain 1,0:ssa lentopistejärjestelmässä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

      Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

      Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

      Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

      Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1195
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

      18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1105
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

      Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

      Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

      Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

      mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

      hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe