Elikkäs nyt on jo noin puolivuotta ollut polvi heikossa hapessa. Kipu on pääosin pistävää ja polvi kipeytyy kävellessä ja oikeastaan mitä tahansa tehdessä herkästi. Suoristaminen sattuu ja polvi tuntuu pettävän ja pari kertaa on kerennyt lukkiutuakkin. Kivut alkoi sählyn pelaamisen jälkeen tosiaan puolisen vuotta sitten ja joka päivä vaan on mennyt kipeämmäksi. Tänään kävin lääkärille valittamassa ja lopputulos on mobilat-klöntti polvessa kelmuun käärittynä ja kipujen pitäisi kuulemma helpottua päivittäisellä venyttelyllä. Mitään polven sisäistä vammaa ei kuulemma pitäisi olla vaikkakin epäilen vahvasti. Kipu tuntuu polven sivulla sisäsyrjän puolella. Epäilen jotain nivelkierukan vammaa oireiden perusteella. Onko kellään ollut mitään vastaavaa tai osaisiko kertoa.
Polvikipu
3
367
Vastaukset
- konkaten
Oireesi viittavat siihen että nivelkierukka saattaa olla revennyt kuten oli itsellänikin joka eilen mangneetti kuvattiin.
- Nivelkierukka
Moi,
Polven lukkiutuminen viittaa nivelkierukan repeämiseen. Kannattaa mennä tapaamaan ortopedia, jotta saat oikean diagnoosin ja hoidon. Yleislääkärit eivät useimmiten ymmärrä alaraaja ortopediasta riittävästi.
Täällä oli aiempaa juttua kierukan korjauksesta -> http://tinyurl.com/aj847fk .
Tsemiä! :-) - harmitus2
Itselläni repesi nivelkierukka jota en itse osannut "arvata" ja kävin pari kertaa terkkarissa ja sain diaknoosin bakerin kysta molemmilla kerroilla väliä oli paripäivää ja eri lääkärit.seuraavan viikon magneettikuvasta selvisi kierukan repeäminen,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815