tässä entisten missienkin kovasti kehumassa dream landissa.
Nightmare in Dreamland
http://www.youtube.com/watch?v=ZzTKzk0OD5Q
Kannattaa muistella ku sitä orange juicyy naukkailee Dubain auringon alla, mitä tukee rahoillaan.
Katsokaa mitä törkeyksiä ja ihmisarvon loukkauksia tapahtuu
13
297
Vastaukset
- Dreams in dreamland
Kivaa katseltavaa!
- Huono omatuntoko?
Niinkö, mahdat olla fiksukin ihminen? Vai liippaiseeko läheltä? Kytköksi ihmiskauppaan sinulla kenties?
- hyvä omatunto
Huono omatuntoko? kirjoitti:
Niinkö, mahdat olla fiksukin ihminen? Vai liippaiseeko läheltä? Kytköksi ihmiskauppaan sinulla kenties?
kauppa se on joka kannattaa
- frdddjj
hyvä omatunto kirjoitti:
kauppa se on joka kannattaa
Aha, eli olet mukana ihmiskaupassa. Pitäisiköhän ilmiantaa IP:si poliisille, ties mitä paljastuu.
- rflfwis
frdddjj kirjoitti:
Aha, eli olet mukana ihmiskaupassa. Pitäisiköhän ilmiantaa IP:si poliisille, ties mitä paljastuu.
Itse olet tunnettu asekauppias! Pitäisiköhän ilmiantaa IP:si poliisille, ties mitä paljastuu.
- mitä muuta löytyy
rflfwis kirjoitti:
Itse olet tunnettu asekauppias! Pitäisiköhän ilmiantaa IP:si poliisille, ties mitä paljastuu.
Eli olet siis mukana asekaupassa myöskin?
- vainSortajille
Aika paska paikka.
- SortajatRulez
Aika hyvä paikka.
- Paskamaaon
Aika sairas paikka.
- sdfdfdsf
Vain juntit menee tuonne.
- Herra_Iso_Herra
Huippulomakohde! Suosittelen sinullekin. Loistava palvelu, lämmintä, hyvä ruoka jne.
- Vesi_öljyksi
Ei ole meno muuttunut
the-slaves-of-dubai
https://www.vice.com/video/the-slaves-of-dubai - Sheikki_Ali_Hassan
Juu, ei ole muuttunut, intialaiset, pakistanilaiset, filippiiniläiset ynnämuut aasialaiset työntekijät ahkeroivat ja palaavat varakkaina kotimaahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414628Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532514Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68879- 113868
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70844- 137795
- 48780
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736