tässä entisten missienkin kovasti kehumassa dream landissa.
Nightmare in Dreamland
http://www.youtube.com/watch?v=ZzTKzk0OD5Q
Kannattaa muistella ku sitä orange juicyy naukkailee Dubain auringon alla, mitä tukee rahoillaan.
Katsokaa mitä törkeyksiä ja ihmisarvon loukkauksia tapahtuu
13
228
Vastaukset
- Dreams in dreamland
Kivaa katseltavaa!
- Huono omatuntoko?
Niinkö, mahdat olla fiksukin ihminen? Vai liippaiseeko läheltä? Kytköksi ihmiskauppaan sinulla kenties?
- hyvä omatunto
Huono omatuntoko? kirjoitti:
Niinkö, mahdat olla fiksukin ihminen? Vai liippaiseeko läheltä? Kytköksi ihmiskauppaan sinulla kenties?
kauppa se on joka kannattaa
- frdddjj
hyvä omatunto kirjoitti:
kauppa se on joka kannattaa
Aha, eli olet mukana ihmiskaupassa. Pitäisiköhän ilmiantaa IP:si poliisille, ties mitä paljastuu.
- rflfwis
frdddjj kirjoitti:
Aha, eli olet mukana ihmiskaupassa. Pitäisiköhän ilmiantaa IP:si poliisille, ties mitä paljastuu.
Itse olet tunnettu asekauppias! Pitäisiköhän ilmiantaa IP:si poliisille, ties mitä paljastuu.
- mitä muuta löytyy
rflfwis kirjoitti:
Itse olet tunnettu asekauppias! Pitäisiköhän ilmiantaa IP:si poliisille, ties mitä paljastuu.
Eli olet siis mukana asekaupassa myöskin?
- vainSortajille
Aika paska paikka.
- SortajatRulez
Aika hyvä paikka.
- Paskamaaon
Aika sairas paikka.
- sdfdfdsf
Vain juntit menee tuonne.
- Herra_Iso_Herra
Huippulomakohde! Suosittelen sinullekin. Loistava palvelu, lämmintä, hyvä ruoka jne.
- Vesi_öljyksi
Ei ole meno muuttunut
the-slaves-of-dubai
https://www.vice.com/video/the-slaves-of-dubai - Sheikki_Ali_Hassan
Juu, ei ole muuttunut, intialaiset, pakistanilaiset, filippiiniläiset ynnämuut aasialaiset työntekijät ahkeroivat ja palaavat varakkaina kotimaahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463230Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091962Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171930Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si831807- 181532
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431438- 281356
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901329Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1261222UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131168