mulla oli erikoset kuukautiset helmikuussa.heti aamusta jo vuoti helkatin runsaasti,läpi siteiden ja kauheesti tummia limapalasia ja hyytymiä,1-2ppäivää runsaammat kuin normaalisti. n 6päivää vuoti kokonaan ja sittemmin vähemmän. sitten menkkojen loppumisista 1-3päivää tuli punaista verta alapäästä vessareissuilla,pyyhittäessä ja oikealle alavatsaan särki 1-2 päivää.tuhrua koko ajan enemmän ja vähemmän.en mennyt lääkäriin. noh menkat olivatkin sitten kierroltaan sen jälkeen 45päivää,kävin jo testissä verikokeissa koska lääkäri epäili kohdunulkopuolista.negatiivitshan se oli.mutta se että kun helmikuiset oudommat kuukautiset alkoi,rintani olivat tosi arat alkupäivinä,mitä ihmettelin.
kesiikäisen juttuja
vai hormaanihäiriö?
1
122
Vastaukset
- se sama nainen
anteeksi kirjoitusvirheeni,kiirettä...mutta se ett mun rinnat olivat outojen menkkojeni aikaan arat useita päiviä vuotojen aikana,teki kummat fiilikset...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944