vastuusi hyvin kantava lastentarhanopettaja. Kerro, miten hoidat työsi alkaen suunnittelusta ja valmistelusta ja miten toimit ryhmässä. Haluan tulostaa kertomuksesi ja antaa sen ryhmäni kaikissa asioissa lusmuilevan, epäluotettavan lastentarhanopettajan luettavaksi. Me muut olemme lopen uupuneita tähän tilanteeseen, joka on jatkunut itseasiassa jo vuosikausia. Kukaan ei halua työskennellä kyseisen lto:n kanssa. Tämä ei ole provo.
Vastaukset 2
- pitää puuttua
Pitäisköhän sitten tehdä sille asialle jotain. Ottaa asia puheeksi esimiehen ja tämän kyseisen opettajan kanssa. Ei siihen muuten muutosta tule.
- lastenhoitaja4
Ymmärrän aloittajan tilanteen. Itse olen lastenhoitaja ja joutunut 2 vuotta työskentelemään vastaavanlaisen open kanssa. Johtajalle valitettiin asiasta, mutta hän vain hymisi ja harmitteli tilannetta. Sitten kyseisen ryhmän vanhemmat ottivat yksissä tuumin yhteyttä päivähoitoalueen päällikköön aiheena 1) lusmuileva opettaja 2) vastuuta pakoileva pk:n johtaja. Kuukauden kuluttua tästä lastentarhanopettaja irtisanoutui itse. Suosittelen ottamaan yhteyttä päivähoitoalueen päällikköön, jos päiväkodin johtaja ei ota vanhempien palautetta tosissaan. Suosittelen myös antamaan palautetta _kirjallisesti_ ja mahdollisimman monen vanhemman allekirjoitus paperiin ja vaatimus kirjallisesta vastineesta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656