vastuusi hyvin kantava lastentarhanopettaja. Kerro, miten hoidat työsi alkaen suunnittelusta ja valmistelusta ja miten toimit ryhmässä. Haluan tulostaa kertomuksesi ja antaa sen ryhmäni kaikissa asioissa lusmuilevan, epäluotettavan lastentarhanopettajan luettavaksi. Me muut olemme lopen uupuneita tähän tilanteeseen, joka on jatkunut itseasiassa jo vuosikausia. Kukaan ei halua työskennellä kyseisen lto:n kanssa. Tämä ei ole provo.
Sinä ahkera, tunnollinen ja
2
198
Vastaukset
- pitää puuttua
Pitäisköhän sitten tehdä sille asialle jotain. Ottaa asia puheeksi esimiehen ja tämän kyseisen opettajan kanssa. Ei siihen muuten muutosta tule.
- lastenhoitaja4
Ymmärrän aloittajan tilanteen. Itse olen lastenhoitaja ja joutunut 2 vuotta työskentelemään vastaavanlaisen open kanssa. Johtajalle valitettiin asiasta, mutta hän vain hymisi ja harmitteli tilannetta. Sitten kyseisen ryhmän vanhemmat ottivat yksissä tuumin yhteyttä päivähoitoalueen päällikköön aiheena 1) lusmuileva opettaja 2) vastuuta pakoileva pk:n johtaja. Kuukauden kuluttua tästä lastentarhanopettaja irtisanoutui itse. Suosittelen ottamaan yhteyttä päivähoitoalueen päällikköön, jos päiväkodin johtaja ei ota vanhempien palautetta tosissaan. Suosittelen myös antamaan palautetta _kirjallisesti_ ja mahdollisimman monen vanhemman allekirjoitus paperiin ja vaatimus kirjallisesta vastineesta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389