Näkeekö kukaan?

Kanelia pussissa

Olen perustamassa yritystä, onnistunko hankkeessa ja täyttyykö unelmani? Olen ajatellut asian tiimoilta kääntyä erään miespuolisen henkilön puoleen. Nuori lukenut on hän. Voinko luottaa häneen?

8

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      tämä mies voi antaa sinulle lyhyitä neuvoja, mutta pitkää ratkaisumallia hänellä ei ole. hän on luotettava ja terve, te ymmärrätte toisianne oikein hyvin.

      ennenkuin pistät rahoiksi elämässäsi tapahtuu paljon muutakin uutta. rakkaus ja liitto kiiltelee pääsi päällä, siinä puhaltaa raikkaat tuulet.

      t. Keskiyö

      • Kanelia pussissa

        Juu. Tämän nuoren miehen kanssa ajatus kulkee samaa polkua, mikä minua yllättää ja ilahduttaa. Olen ajatellut jonkin asteista yhteistyötä hänen kanssa.

        Minulla on tunne, että loppujen lopuksi olen yrittäjä sielultani. Kiitos Sinulle Keskiyö kun vastasit


      • Kanelia pussissa kirjoitti:

        Juu. Tämän nuoren miehen kanssa ajatus kulkee samaa polkua, mikä minua yllättää ja ilahduttaa. Olen ajatellut jonkin asteista yhteistyötä hänen kanssa.

        Minulla on tunne, että loppujen lopuksi olen yrittäjä sielultani. Kiitos Sinulle Keskiyö kun vastasit

        Hei

        teidän välillänne paistaa aurinko täysillä! ette voi välttyä tämän asteiselta energialta, vaikka kuinka yrittäisitte. olette vihdoinkin löytäneet toisenne.
        se on tässä kaikkein tärkeintä, työ tulee vasta toisella sijalla.

        ihanaa aurinkoista kevättä sinullekin/teillekin!

        t. Keskiyö


    • suora vastaus.

      Tee todella tarkkaan riskikartoitukset sekä realistiset budjetit yksittäisille asioille.

      Sen jälkeen harkitset vielä todella tarkkaan ja huolella mitä yrittäjyys merkitsee sinun arkielämässäsi, miten se vaikuttaa. Vaikka "aurinko paistaisi kuinka täysillä" sinun ja harkitsemasi yhteistyökumppanin välillä sinuin on viisasta miettiä myös se, että mikäli yrityksesi ei kannatakaan, niin kuinka eliminoit sen ettet tipahda tyhjän päälle tai pahemmassa tapauksessa ojasta allikkoon.Yrittäjän sosiaaliturva, tiedätkö mitä se tarkoittaa ellei onnistu?

      Tiedän, että tämä ei ollut sitä mitä haluat lukea, auringonpaistetta ja kivoja fiboja, mutta yrittäjyyden arki on stressaavaa ja varsinkin yleensä ensimmäisen kahden vuoden aikana ei edes elantoa tuottavaa tai kannattavaakaan.

      Siisharkitse vielä huolella ja rauhassa asiaa. Tuntuu, että ei ole nyt vielä kovin varmalla pohjalla yrittäjyyteen suuntautuminen, kun tässähän sä nyt ennustuspalstalla kyselet että kannattaako ottaa yhteistyökumppaniksi joku kaveri. Kyllä siihen vastaa parhaiten joku sellainen, joka on hänen kanssaan toiminut aiemmin, välttämättä ennustaja joka ei mitenkään voi sinua tai tilannettasi realistisesti tuntea, ei ole paras mahdollinen konsultti sinulle.

      Yrittäjän on pidettävä jalat tiukasti maassa pärjätäkseen varsinkin nyt taantuman aikana, oltava tiukka ja realistinen jokas asiassa ja ennen kaikkea unohdettava kaikkinainen tunnepohjainen päätöksenteko ilman faktaa. Haahuilijat ei pärjää, tämä on julma totuus.

      • Toinen yrittäjä

        Niin tuota - kysyjähän esitti asiansa Ennustukset-palstalla, eikä millään bisnespalstalla Tai ehkä siellä on oma kysymyksensä?
        Taidat olla itse kovin pettynyt yrittäjä kun noin mustasti näet?


      • taantuma on totta
        Toinen yrittäjä kirjoitti:

        Niin tuota - kysyjähän esitti asiansa Ennustukset-palstalla, eikä millään bisnespalstalla Tai ehkä siellä on oma kysymyksensä?
        Taidat olla itse kovin pettynyt yrittäjä kun noin mustasti näet?

        vai "toinen yrittäjä" just joo. petyit itse siinä kun en kompannut sinun tulkintaasi.


      • kääk--
        Toinen yrittäjä kirjoitti:

        Niin tuota - kysyjähän esitti asiansa Ennustukset-palstalla, eikä millään bisnespalstalla Tai ehkä siellä on oma kysymyksensä?
        Taidat olla itse kovin pettynyt yrittäjä kun noin mustasti näet?

        Eikö ennustus-palstalla saa tulkitsijat vastata järkeviä lauseita ilman "energioita".

        Kysymykseesähän oli bisnes tuossa mistä kysyttiin, ihme touhua! No annetaan vähemmän bisnetyylinern vastaus:

        Lämpöiset energiat taloussuhdanteiden välillä kietoutuvat turbulensiin.
        Vaalea mies tekee ehdotuksen. Saat viestin tai soiton jonka pohjalta teet valinnan.
        Ole varovainen ristiveristen kanssa----niiden energiat ovat yleensä viileät .


      • Kanelia pussissa
        kääk-- kirjoitti:

        Eikö ennustus-palstalla saa tulkitsijat vastata järkeviä lauseita ilman "energioita".

        Kysymykseesähän oli bisnes tuossa mistä kysyttiin, ihme touhua! No annetaan vähemmän bisnetyylinern vastaus:

        Lämpöiset energiat taloussuhdanteiden välillä kietoutuvat turbulensiin.
        Vaalea mies tekee ehdotuksen. Saat viestin tai soiton jonka pohjalta teet valinnan.
        Ole varovainen ristiveristen kanssa----niiden energiat ovat yleensä viileät .

        Oliko tämä minulle? Tunnenko tämän vaalean miehen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe