Näkeekö kukaan?

Kanelia pussissa

Olen perustamassa yritystä, onnistunko hankkeessa ja täyttyykö unelmani? Olen ajatellut asian tiimoilta kääntyä erään miespuolisen henkilön puoleen. Nuori lukenut on hän. Voinko luottaa häneen?

8

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

tämä mies voi antaa sinulle lyhyitä neuvoja, mutta pitkää ratkaisumallia hänellä ei ole. hän on luotettava ja terve, te ymmärrätte toisianne oikein hyvin.

ennenkuin pistät rahoiksi elämässäsi tapahtuu paljon muutakin uutta. rakkaus ja liitto kiiltelee pääsi päällä, siinä puhaltaa raikkaat tuulet.

t. Keskiyö

• Kanelia pussissa

Juu. Tämän nuoren miehen kanssa ajatus kulkee samaa polkua, mikä minua yllättää ja ilahduttaa. Olen ajatellut jonkin asteista yhteistyötä hänen kanssa.

Minulla on tunne, että loppujen lopuksi olen yrittäjä sielultani. Kiitos Sinulle Keskiyö kun vastasit

• Kanelia pussissa kirjoitti:

Juu. Tämän nuoren miehen kanssa ajatus kulkee samaa polkua, mikä minua yllättää ja ilahduttaa. Olen ajatellut jonkin asteista yhteistyötä hänen kanssa.

Minulla on tunne, että loppujen lopuksi olen yrittäjä sielultani. Kiitos Sinulle Keskiyö kun vastasit

Hei

teidän välillänne paistaa aurinko täysillä! ette voi välttyä tämän asteiselta energialta, vaikka kuinka yrittäisitte. olette vihdoinkin löytäneet toisenne.
        se on tässä kaikkein tärkeintä, työ tulee vasta toisella sijalla.

ihanaa aurinkoista kevättä sinullekin/teillekin!

t. Keskiyö

• suora vastaus.

Tee todella tarkkaan riskikartoitukset sekä realistiset budjetit yksittäisille asioille.

Sen jälkeen harkitset vielä todella tarkkaan ja huolella mitä yrittäjyys merkitsee sinun arkielämässäsi, miten se vaikuttaa. Vaikka "aurinko paistaisi kuinka täysillä" sinun ja harkitsemasi yhteistyökumppanin välillä sinuin on viisasta miettiä myös se, että mikäli yrityksesi ei kannatakaan, niin kuinka eliminoit sen ettet tipahda tyhjän päälle tai pahemmassa tapauksessa ojasta allikkoon.Yrittäjän sosiaaliturva, tiedätkö mitä se tarkoittaa ellei onnistu?

Tiedän, että tämä ei ollut sitä mitä haluat lukea, auringonpaistetta ja kivoja fiboja, mutta yrittäjyyden arki on stressaavaa ja varsinkin yleensä ensimmäisen kahden vuoden aikana ei edes elantoa tuottavaa tai kannattavaakaan.

Siisharkitse vielä huolella ja rauhassa asiaa. Tuntuu, että ei ole nyt vielä kovin varmalla pohjalla yrittäjyyteen suuntautuminen, kun tässähän sä nyt ennustuspalstalla kyselet että kannattaako ottaa yhteistyökumppaniksi joku kaveri. Kyllä siihen vastaa parhaiten joku sellainen, joka on hänen kanssaan toiminut aiemmin, välttämättä ennustaja joka ei mitenkään voi sinua tai tilannettasi realistisesti tuntea, ei ole paras mahdollinen konsultti sinulle.

Yrittäjän on pidettävä jalat tiukasti maassa pärjätäkseen varsinkin nyt taantuman aikana, oltava tiukka ja realistinen jokas asiassa ja ennen kaikkea unohdettava kaikkinainen tunnepohjainen päätöksenteko ilman faktaa. Haahuilijat ei pärjää, tämä on julma totuus.

• Toinen yrittäjä

Niin tuota - kysyjähän esitti asiansa Ennustukset-palstalla, eikä millään bisnespalstalla Tai ehkä siellä on oma kysymyksensä?
        Taidat olla itse kovin pettynyt yrittäjä kun noin mustasti näet?

• taantuma on totta
        Toinen yrittäjä kirjoitti:

Niin tuota - kysyjähän esitti asiansa Ennustukset-palstalla, eikä millään bisnespalstalla Tai ehkä siellä on oma kysymyksensä?

vai "toinen yrittäjä" just joo. petyit itse siinä kun en kompannut sinun tulkintaasi.

• kääk--
        Toinen yrittäjä kirjoitti:

Eikö ennustus-palstalla saa tulkitsijat vastata järkeviä lauseita ilman "energioita".

Kysymykseesähän oli bisnes tuossa mistä kysyttiin, ihme touhua! No annetaan vähemmän bisnetyylinern vastaus:

Lämpöiset energiat taloussuhdanteiden välillä kietoutuvat turbulensiin.
        Vaalea mies tekee ehdotuksen. Saat viestin tai soiton jonka pohjalta teet valinnan.
        Ole varovainen ristiveristen kanssa----niiden energiat ovat yleensä viileät .

• Kanelia pussissa
        kääk-- kirjoitti:

Eikö ennustus-palstalla saa tulkitsijat vastata järkeviä lauseita ilman "energioita".

Kysymykseesähän oli bisnes tuossa mistä kysyttiin, ihme touhua! No annetaan vähemmän bisnetyylinern vastaus:

Lämpöiset energiat taloussuhdanteiden välillä kietoutuvat turbulensiin.
        Vaalea mies tekee ehdotuksen. Saat viestin tai soiton jonka pohjalta teet valinnan.
        Ole varovainen ristiveristen kanssa----niiden energiat ovat yleensä viileät .

Oliko tämä minulle? Tunnenko tämän vaalean miehen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      132
      3019
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      260
      2647
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1698
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      209
      1675
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1562
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      83
      1239
    7. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      45
      1218
    8. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      78
      1202
    9. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      305
      1053
    10. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1022
    Aihe