Jaa mistäköhä sitä aloittais

ewawawerawreawerawer

Ensinnäkin oeln miljoona kertaa yrittäny selittää tälle palstalle tuntemuksiani, mutten ole oikein osannut selvittää missä lapsuudessani tapahtui se radikaali virhe joka muutti minua. Nyt olen kuitenkin päässyt ongelmani alkujuurille. Minua ei muuttanut kiusaaminen, eikä alkoholisti isäkään vaan se kun äitini lähetti minut isäni luo asumaan pienenä ja kun en sitten olisi halunnutkaan muuttaa takaisin äitini luo ja hän alkoi itkemään mm. sosiaali-ihmisille ja minulle tuli sitten siitä tilanteesta semmoinen olo etten tiedä mitä minun pitäisi tehdä.. No jotenkin sitten siinä oma tahto lähti pois ja aloin vain orjallisesti totella äitiä ja muutinkin sitten takaisin äidin luo.. Mutta voin tosi pahoin seuraavat 10 vuotta äidin luona, enkä ollut oma itseni.. Nyt muutin kauas äidistä kun tuntui että tunsin paljon vihaa häntä kohtaan, mutta arvatkaas.. Sama toistui taas ja hän tuli käymään luokseni ja alkoi itkeä.. Ja en tiedä pitäisikö enää olla oma itseni vai joku hemmetin robotti.. Sillä robotilla vaan on niin himskatin paha olla :(

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • japadapadeijou

      En ole asiantuntija, mutta jos omalle kohdalleni olisi sattunut, niin soittaisin ihan ensimmäisenä terveyskeskukseen ja sanoisin, että nyt tarvitaan ihan vakavasti keskusteluapua.

      Olet pienenä joutunut tekemään suuren päätöksen, eikä se ollut hyväksi sinulle ja sinun minuuden kehitykselle.

      Nyt et sitten enää tiedä oletko oma itsesi vai jatkatko samaa hyväksihavaittua kaavaa mukaellen?

      Terveyskeskuksesta saa keskusteluapua, joka selkiinnyttää sitä, mitä itse haluaa.

    • reawrwwarawerawer

      Jatkoa..

      Okei olen hakenut apua ja saanut lääkityksenkin, mutta ongelma on se kun äitini palaa uudelleen ja uudelleen elämääni ja lääkitsee sitä väärää minää joka en halua olla.. Hän on manipuloinnillaan saanut minut ihan sekaisin.. Hän saa kaikki lääkärit ja kaikki puolelleen ja uskomaan että hän on hyväntekijä.. Niinhän on aina uskotellut meille lapsille. Silti aina hän on vienyt meidät uuteen ympäristöön, lopulta ei jäänyt muuta keinoa kuin paeta pahaa oloa peleihin..

      Onnistuin taistelemaan itseni irti noista peleistä, mutta nyt äidin käynti luonani on saanut minut palaamaan pakko pelaamiseen, josta tulee vain stressiä ja huono olo :(

      Ja arvatkaa olenko sanonut monta kertaa hänelle etten halua olla hänen kanssa tekemisissä mutta ei - hän vain uskottelee minulle että minä olen sairas kun haluan eroon hänestä. Ei tässä itsekkään enää tiedä mitä tekisin tiedän vain että hän aiheuttaa minulle vihaa ja pahaa oloa..

      Joskus menee jopa kuukausia toipua hänen käynnistään.. Ihan helvetillinen ihminen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3434
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2002
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1921
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1405
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe