Tre-Tukholma-Bryssel, vaihto 35min Tukholmassa

Minttuuu

Hei,

nyt kun näitä juttuja luin, niin alkoi jännittämään tuo vaihto. En ole paljoa vaihtoja tehnyt ja silloinkin aikaa ollut aina reilu tunti tai enempi. Arlandan kentältä saisi tilattua portin numeron lennolle, mutta palvelu vain ruotsin gsm-liittymille.

Eli onko joku käyttänyt tätä lentoa? miten ehtii ja mitkä portit kyseessä (eikös ne suurin piirtein oo samat). Tämä lento menee ma-pe, että kai tuo aika on riittävä, kun ovat sen valimoimaan ottaneet. Vuosi sitten ko.reitin lennonvaihto oli kööpenhaminassa ja siellä vaihto oli helppoa.

Aamulähtö 6.20

7

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiukka on

      Onko Terminaalit Arlandassa samat?
      TMP lento pikkukoneen vuoksi jää todennäköisesti "kenttäparkkiin", josta bussikuljetus terminaaliin, eli menee helposti 15 min extraa putkeen tulevaan lentoon nähden.
      En ole itse tuolta lennolta vaihtanut, mutta Arlandassa lienee transfer reitti lähtevien kerrokseen, ettei joudu uudelleen turvatarkastukseen jne.

    • Jep jep

      Jos lennät SASsin lennoilla, kuten varmaan lennät kun täällä kysyt, niin kyllä ehtii.

      Olethan ostanut lennot niin, että ne ovat samalla varauksella? Muussa ei ole järkeä ainakaan tällaisessa tapauksessa. Kun ne ovat yhdellä varauksella, lentoyhtiö vastaa ongelmista, joita aiheutuu, jos saapuva lento on niin myöhässä, ettet ehdi jatkolennolle. Eli hoitaa seuraavalle mahdolliselle jatkolennolle ynnä maksaa EU-asetuksen mukaiset korvaukset.

      Jos lennot ovat eri varauksilla, vastaat itse ongelmista, joita aiheutuu, jos eka lento on puoli tuntia myöhässä. Sittenhän olisit Arlandassa ihmettelemässä. Jatkolennon lippua et voisi käyttää etkä saisi rahoja takaisin. Uusi lippu maksaisi muutamia satasia (kun ollaan ostamassa lippua saman päivän lennolle).

      Kuriositeettina: SASsin kiinnostavaa hinnoittelua. Jos esimerkiksi nyt haluaisi menolipun Tukholma - Bryssel tälle päivälle, niin turistiluokassa (Economy) maksaisi 513,55 €, mutta paremmassa luokassa (Economy Extra) 362,55 €.

    • minttuuu

      Kyllä ne pitäis olla samalla varauksella. Samassa lapussa ne ainakin on e-lipussa ja lipun ostin Tre-Bru (sis. 1 välilasku).

      Ja eikös ne checkaa mut myös siihen seuraavan lentoon, kun sen kerran kun olen vaihdot tehnyt, niin olen vain kävellyt portilta toiselle ja silloinkin oli tämä sama matka kyseessä, tosin menomatkan vaihto oli Köpiksessä.

      Huh, jännää tämmönen ja kaikki tuttavat kauhistelleet lyhyttä vaihtoväliä, minä kun en edes osannut murehtia sitä ennen noita muitten kommentteja. :D

      • 9+11

        Ei tuossa mitään murehtimista ole. Jos ensimmäinen lento on niin paljon myöhässä, ettet ehdi jatkolennolle, niin laittavat myöhemmälle lennolle. Eiköhän SAS jokusen vuoron päivässä Tukholmasta Brysseliin lennä. Ei tuossa tosiaan tarvitse kuin kävellä uudelle portille, ja näyttöjä joista voi tarkistaa portin on joka nurkassa. Jos saavut ajallaan, niin ehtii hyvin vaikka joutuisikin bussikuljetukseen. Ylimääräistä aikaa ei tosin jää, mutta eipähän tule aika pitkäksi kentällä.


    • Riittikö aika

      Mites kävi, ehditkö halutulle lennolle?

    • minttuuu

      Lähtö perjantaina. Voin infota sitten miten tytön kävi :)

    • minttuuu

      Hyvin kerkesin, oli vielä jopa portti kiinni, että joutui hetken odottamaan koneeseen pääsyä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      72
      1394
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      374
      717
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe