kuka nainen siellä kirjoittelee?

sairas ihminen

olen ihmetellyt sitä että kuka sairas nainen siellä oikein kirjoittelee varokaa ja varokaa ihminen hänkin on tunnut olevan rasisti ihminen kun aina kirjoittelet joka paikassa tuota samaa tekstiä siis voitko jo lopettaa ja mennä lääkäriin bai bai

6

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varokaa!

      Minäpä vastaan sinulle että saat selvyyden.
      Olen tavallinen äiti-ihminen, joka sattui vauvapalstoja selatessaan huomaamaan useat kymmenet spermaviestisi eri osoitteilla kirjoitettuina. Ei ollut vaikeaa selvittää ikäsi muista jättämistäsi viesteistä.

      Kirjoitin alkuperäisen varoitusviestin, jota on nyt ahkerasti kopioitu täällä muiden ihmisten toimesta eteenpäin. Samoin muut ihmiset ovat myös tajunneet toimesi, ja se en ole enää minä joka aktiivisesti vastaa ja varoittaa ilmoituksistasi.
      Minä en ole kirjoittanut yhtään halventavaa "manne"-viestiä. Niiden kirjoittajat ovat muita henkilöitä, jotka tietävät toimistasi.

      Ymmärräthän, että on epäilyttävää, sairasta ja jopa rikos, että 40-vuotias etsii vauvantekoseuraa 15-16 vuotiaista?
      Miksi sinun edes pitää käyttää ainakin kuutta eri osoitetta jos on puhtaat jauhot pussissa?

      Kiitokset kaikille muille tarkkasilmäisille suomi24:n käyttäjille henkikön ilmiantamisesta. Jatkakaa samaan malliin! :) Yritetään pitää palsta turvallisena kaikille.

    • se siitä

      minäkin tulevana äitinä pidän lasten ja nuorten puolta.sairasta käytöstä aikuiselta ihmiseltä lähteä vokottelemaan alaikäisiä.varmasti aion kyylätä kyseisen henkilön liikkeitä jatkossakin.ja eihän nuorista(siis 12->) tiedä pakolla että kyseinen henkilö on tuollainen hullu häirikkö.
      sairasta tässä on se että pitää suuttua siitä jos varoittaa muita.

    • Varokaa!

      Toinen äiti: Henkilö on kirjautunut nimellä nasupasu2. Kirjoitellut ryhmäseksi, naisen orgasmi, nudismi, peniksen koko yms ketjuihin aktiivisesti. Yrittänyt myös löytää ryhmäseksiseuraa. Tuolla Vauvakuume-puolella on enemmän linkkejä tällähetkellä henkilöstä.
      Vuodelta 2006 löytyivät aikaisimmat spermaviestit.

      Nykyään sitten pyörii nuoret- ja teiniäidit palstoilla enempi. :(

      Palstalle linkkejä sitä mukaa kun näitä viestejä löytyy lisää?
      Myös muut äidit tarkkana, kun ylläpito ei tee asialle (vielä) juuri mitään.

      • Huolta vailla

        Itse en käy ryhmäseksi- enkä millään muullakaan seksipalstalla, niin että en tiedä kirjoittajasta, eikä viestit siellä siis minua häiritse. Jos joku täällä moderoi, pitäisi häirintätyyppiset viestit poistaa näiltä ei seksi-palstoilta.
        Mutta kerrotko vielä, miten voimme varoa, ettei silmille lennä hänen viestinsä, kun luemme palstaa?


    • Vasikka

      Viestisi on tänä päivänä toimitettu poliisin tutkittavaksi.

      • miksuz

        Kenen viesti?
        Seksin harrastaminen alle 16vuotiaan kanssa on rikos, ellei toinen osapuoli ole suht samanikäinen (tai samantasoinen).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe