Vai ettekö enää oo yksinäisiä?
No, hyvä jos teillä on parempaa tekemistä/seuraa, eikä tartte palstailla enää!
Hei missä te ootte?
10
152
Vastaukset
- sgsggsggsg
Täällä ollaan edelleenkin...Mutta mitäs sanomista tässä nyt ois. Jos tulee jotain mielenkiintoisia keskusteluja, sitten voi taas avata sanaista kirstuaan. Ylittyihän vastaamiskynnykseni tämänkin viestin kohdalla :)
- edelleen yksin
Kaikki on ilmeisesti jo sanottu...
No, kertokaa vaikka, että mitä tähän päivään kuuluu?
Minusta on mukava kun aurinko paistaa ja ei oo moneen vuoteen ollut sellasta fiilistä, et tekis mieli vaan istuskella ulkona auringon paisteessa.
Joskus se valosuus on enemmän masentanut, mut nyt tuntus piristävän.
Ja kun kävelytiet alkaa olla sulat niin on hyvä käydä käveleksimässä. - odottavan aika on...
Minä ainakin odotan että joku laittaa minulle viestin, kysyy jotakin tai ehdottaa jotakin tekemistä. Vaan on tullut odotettua jo niin kauan että olen alkanut jo viihtymään itsekseni.
Kaikki aika menee miettiessä mitä tekisi
- fdggdffgg
Eikö tuollainen ala ketuttamaan jossain kohtaa?
fdggdffgg kirjoitti:
Eikö tuollainen ala ketuttamaan jossain kohtaa?
Mutta voihan tuonne kauppaan lähtee siellä menee aika nopeesti
- fdyhfdyhfd
juha260 kirjoitti:
Mutta voihan tuonne kauppaan lähtee siellä menee aika nopeesti
Hanki tyttöystävä, sellaisen kanssa varmasti kuluu aika paljon paremmin.
fdyhfdyhfd kirjoitti:
Hanki tyttöystävä, sellaisen kanssa varmasti kuluu aika paljon paremmin.
sitten kun aika on oikea
- onko ikävä
Kuka te?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684381Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983936- 503446
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222693Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!252532Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562393- 432237
- 391877
- 471868
- 301626