Meidän yritys tekee korjauksia Applen tuotteille, meidän asentajan kokemuksen avulla saamme korjattua monimutkaisimmatkin viat MacBookissa, riippumatta mallista
MacBook Air
MacBook pro
MacBook PRO
iMac
Mac Pro
Mac mini
iPhone 2G
iPhone 3G
iPhone 3Gs
iPhone 4
iPhone 4S
iPhone 5
iPod Nano 1G
iPod Nano 3G
iPod Video
iPod Classic
iPod Touch 3G
iPod Touch 4G
iPad
iPad 2
iPad 3
www.huolto.verkkotalo.fi
MacBook, iPhone, iMac, iPad korjaus
Verkkotalo
3
290
Vastaukset
Saatteko korjattua sen vian kun tuohon vuoden 2006 alkupuolen iMacciin ei asennu Mac OS X 10.8 ?
- Huolestunut Hämeestä
Korjaattekohan viallisia S24-kirjoittelijoita? M-Kar tarvitsee kiireellisesti uudet aivot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846