Meidän yritys tekee korjauksia Applen tuotteille, meidän asentajan kokemuksen avulla saamme korjattua monimutkaisimmatkin viat MacBookissa, riippumatta mallista
MacBook Air
MacBook pro
MacBook PRO
iMac
Mac Pro
Mac mini
iPhone 2G
iPhone 3G
iPhone 3Gs
iPhone 4
iPhone 4S
iPhone 5
iPod Nano 1G
iPod Nano 3G
iPod Video
iPod Classic
iPod Touch 3G
iPod Touch 4G
iPad
iPad 2
iPad 3
www.huolto.verkkotalo.fi
MacBook, iPhone, iMac, iPad korjaus
Verkkotalo
3
330
Vastaukset
Saatteko korjattua sen vian kun tuohon vuoden 2006 alkupuolen iMacciin ei asennu Mac OS X 10.8 ?
- Huolestunut Hämeestä
Korjaattekohan viallisia S24-kirjoittelijoita? M-Kar tarvitsee kiireellisesti uudet aivot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939