voisinko olla...

minä

väsyttää, palelee, masusta nippailee välistä jopa vihloo, tunteet on pinnassa, pissahätä on usein... voisinko kenties olla raskaana...??!!
minkälaisia oireita teillä on ollut kun aloitte odotamaan??!!
vai kuvittelenko vain... :/

7

1062

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästynyt

Kyllä, on mahdollista että olet raskaana, mikäli olet ollut sukupuoliyhteydessä.
      Kaikenmaailman oireita sitä etsii ja löytää kun miettii asioita.

_Kukaan_ _tällä_ _palstalla_ ei voi sinulle kertoa, oletko vai etkö ole raskaana.

Mene siis apteekkiin ja osta raskaustesti, tee se kun kuukautisesi ovat myöhässä.
      Voit myös mennä neuvolaan tai terveyskeskukseen tekemään testin, se ei maksa mitään.
      Täten asia selviää parhaiten.

• minä

tuon tiesin jo ennen kun sen kerroit!
        mutta viestini tarkoitus oli lähinnä kyseillä oireista millaisia ne on alkuraskaudessa..
        et silleen.. :)

• ...
        minä kirjoitti:

tuon tiesin jo ennen kun sen kerroit!
        mutta viestini tarkoitus oli lähinnä kyseillä oireista millaisia ne on alkuraskaudessa..
        et silleen.. :)

Viitsisitkö lukea vanhempia viestejä, joita ei tarvitse selata paljoakaan taaksepäin niin siellä kerrotaan varmaan sadassa viestissä noi kysymäsi jutut!

Kaikkea ei valmiina saa ;D

• Mrs. H
        ... kirjoitti:

Viitsisitkö lukea vanhempia viestejä, joita ei tarvitse selata paljoakaan taaksepäin niin siellä kerrotaan varmaan sadassa viestissä noi kysymäsi jutut!

Kaikkea ei valmiina saa ;D

Miksei voi olla vain lukematta ja vastaamatta viesteihin, jotka ei kiinnosta?

Sitten täytyy vielä ilkeillä ihmisille, joilla muutenkin tunteet herkässä. Kaikki eivät ole viettäneet tällä palstalla montaa kuukautta ja lukeneet niitä satoja viestejä, joissa samoista asioista kirjoitetaan...

Inhimillisyyttä ja empaattisuutta kaikille!

Mrs. H kirjoitti:

Miksei voi olla vain lukematta ja vastaamatta viesteihin, jotka ei kiinnosta?

Sitten täytyy vielä ilkeillä ihmisille, joilla muutenkin tunteet herkässä. Kaikki eivät ole viettäneet tällä palstalla montaa kuukautta ja lukeneet niitä satoja viestejä, joissa samoista asioista kirjoitetaan...

Inhimillisyyttä ja empaattisuutta kaikille!

Ne on ne hormoonit mitkä täällä kaikilla velloo. Välillä alkaa kypsyttää kun joka toinen viesti on sitä että kysytään voiko olla raskaana kun on sellasia ja sellasia oireita. Sit taas joku toinen päivä sitä kirjottelee niitä omia oireita ihan innoissaan :)

On se kumma juttu joo

Mutta iloista odotusta kaikille :)

• Joy

aika paljon samoja oireita. Vessassa saa juosta yhtenään ja alussa vatsaan sattui (venymiskipuja),väsyttää ja itkuherkkyttä. Nyt olen viikolla 8 ja mukaan on tullut ajoittanen paha olo, rintojen arkuus. Enää ei itketä onneksi niin helposti kuin ihan alussa.

Ei kun vaan odottelemaan, että tuleeko menkkoja ja jos ei niin testiä kehiin. Onnea matkaan =)

• Mimmuli-80

Mulla alko kanssa alavatsaa nipisteleen ja oli samanlaista särkyy kun menkat alkais. Rinnoista aloin sit epäileen että nyt varmasti jotain erilaista meneillään kun niitä alko särkeen ja vihloon tosi paljon ja normaalisti menkkojen yhteydessä ei oo edes arat.. Mulla oli ollu menkat vasta viikon myöhässä kun jo tein testin ja plussaa näytti..sen jälkeen meniki seuraavat kolme kuukautta erittäin pahoin voiden =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      121
      1350
    2. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      113
      991
    3. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      20
      858
    4. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      302
      775
    5. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      42
      710
    6. Jos tunnistit...

Voit hyvin ottaa yhteyttä...olisi mukava jutella☺️
      Ikävä
      59
      637
    7. Persujen kansanedustaja häpäisi lipun!

"Persujen kansanedustaja Pekka Aittakumpu julkaisi Instagramissa videon, jossa hän heittää Pride-lipun roskiin. Video on
      Maailman menoa
      230
      572
    8. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      61
      553
    9. Väsynyt odottamiseesi, M.

Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym
      Ikävä
      38
      545
    10. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      37
      537
    Aihe