Oliko menneen viikon aikana ollut jotain varkaita yöllä, pientä tavarasaalista saatu.
Liedon Aseman Seo
14
1111
Vastaukset
- sellaista jotain
oli joku juttu ollut ainakin, huomasin tänään turun tienoossa
- vähän epäilen
melkein joka paikassa silloin tällöin tällaisia on eikä aina helposti selviä kun on paljon muita ja isompiakin juttuja, voi olla jonkun ohikulkijaliigan tekemä kun pieni paikka tai sitten paikallinen tapaus joka tuntee seudun hyvin
- paikallisuutisia
ei vielä tainnut ylittää turun sanomien kynnystä
- tuskin muuta mitään
netissä nyt puhutaan kaikkea
- !!!
hei tiedoksi kaikille. tämä ap kirjoittelee mitä milloinkin monelle sivulle. olen nyt seurannut muutaman kuukauden näitä suomi 24 sivuja. luultavasti palkattu siihen hommaan että kirjoittaa mitä mieleen tulee ja ihmiset uskoo. et silleen.
- mä muka olen
mikä ihmeen ap
- Tapani Kansalainen
Jos pientä tavarasaalista on kerran viety luvattomasti, niin ei sillo tarvii kysyä, et onko ollu varkaita!! Voi Jeesus!!
- Rikkiviisautta
Kyselinkin lähinnä tarkempia tietoja onko selvinnyt tai muuta.
- suut makiaksi
kääk kääk
- pystyssä ole
jouluna ei
- Tapani Kansalainen
Onks nyt jo selvinny enemmän?
- ehkä olekaan
ei tietääkseni
Ei.
Vanha olikin jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768