Käy allekirjoittamassa mielipiteenilmaisu suurpetojen salametsästystä vastaan.
http://www.adressit.com/teretulemast_susihukka-_mielipiteen_ilmaisu
YLE A2 susi-ilta 16.4.2013
8
206
Vastaukset
- 3+15
Miksi vastustaa salametsästystä, kun salametsästää ei saa muutenkaan.Ainakin itse epäilen adressin positiivista vaikutusta susien arkielämään.Tuo adressi on paremminkin provosoiva toimenpide.On ihmisiä jotka syystä pelkäävät sutta.Tärkeämpaa on syiden huomioiminen.Ei pitäisi olla vaikeaa.
Aikoinaan tuli televisiosta dokumentti Transilvaanian metsistä.Siellä elävistä paimentolaisista,susista ja karhuista.Sovussa ne siellä elivät.Yksi susi kulki joka yö kaupungin halki kaatopaikalle.Sen huomattiin kun sattuivat pannoittamaan kyseisen yksiläön.Ja joka aamu auringon noustessa työläisiä pyöräili pyöräteitä töihin.Vastaan tuli "kulkukoira" panta kaulassaan.Sulassa sovussa.
Sudesta ei ole pellkoa...jos ruokaa riittää...... - Latailija...
Turhia adressit näissä asioissa.
- tekemisen pula niill
Nuo vihteät kun ovat sellasia addressi-ihmisiä, niillä ei ole tekemistä ja tuollainen antaa niille tärkeän tunteen. Ei sitä sillä työmarkkinatuella varmaan hirveesti juhlita, komea nimi sille, että ei viitsi töihin mennä ja yhteiskunta elättää sänkyyn.
- Susi Hukassa
Emme ole vihreitä, vaan joukkoon mahtuu ihan kuule yksityisautoilua suosivia, työssäkäyviä lihaa syöviä TAVALLISIA maalaisia. Mikä tässä on niin helvetin vaikeaa ymmärtää?
Kyse on mielipiteenilmaisusta, joka toimitetaan YLE ajankohtaisen kakkosen susi-iltaan. Tällä halutaan viestittää, etteivät kaikki maalla asuvat todellakaan ole samaa mieltä hysteerikkojen kanssa susista. Esimerkkinä tästä yhdistys nimeltä Taajamasusi Ry, joka puheenjohtajineen luo pelon ilmapiiriä ja hysteriaa joukkoinensa, jopa valjastaen lapsia propagandakoneistonsa eturintamaan "kuka puolustaisi minua" -t-paidat päällä...
Ei ole pakko allekirjoittaa adressia, lapsellisuudet voi pitää omana tietonaan - ei kukaan allekirjoi
Ei ole pakko allekirjoittaa, hei haloo, vain pösilöt hölmöt tuollaista allekirjoittaa ja maalta ei allekirjoittajia löydy montaakaan, että säälittäväksi jää tuollainen hölmöily.
- sus senttäs
"ei kukaan allekirjoita"
Aijaa, näkyisi olleen mielenilmaus keränneen 550 nimeä ihan vain parin päivän aikana:)
ja sekös teitä lahtareita harmittaa:) - Mettäukko
No jätetääs nyt lahtarit ja punikit rauhaan, heillä oli aikansa. Tämä on todellinen ongelma kuten myös rattijuopumus ja muut hyvin pienen porukan tekemät hölmöydet. Onko sus sentäs mitään järkevää ehdotusta asiaan? Miksi lapsia tarvii viedä autoilla kouluun, miksi asuntojen lähellä susia, hirviä ei voi antaa lisätä, autoilijat, metsänomistajat suuttuvat. Kyllä minulle kävisi että annettaisi hirvikanta viisinkertaistua vähintään ja susilla olisi korvessa ruokaa. Hirvikannan lisäämisen puolesta adressin paikka susien hyväksi.
- Ryynäsen Topi
Kyllähän täällä saisi vaikka mitä valitus adresseja läpi kun pyörii oikeissa piireissä nimiä keräämässä. Sama kun puolue kysely gallupit. Tulokset saadaan halutun kaltaisiksi kun tiedetään mistä kysellään. Nuorilta, pukumiehiltä, duunareilta, miehiltä, naisilta, kaupungeista, maaseudulta.
Tuo adressi on provo jo syntyessään ja tyhmempikin tajuaa sen perus ajatuksen eli metsästyksen vastustaminen. Perus metsästäjä ei ole salametsästäjä eikä sitä hyväksy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984