löytyykö mistään sahalta 50x250 lankkua

etsijä löytää

haettu kissojen ja koirien kanssa mutta tarjonta olematonta näillä mitä tiedetään ja netistäkään löytynyt kuin yksi ja senkin toimitusmahdollisuus menee syksyyn.

3

2487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghjkogyudg

Ainahan voit teettää satsin tuota kokoa.

• Ei tuo kauhean yleistä ole ja teettäminenkin taitaa olla kiven alla - kysymys on tukkien koosta ja sellaista tukkia joko on tai ei ole sahojen pihassa.

Lähinnä vastaava yleisemmin käytetty koko lienee 42*248 (höylätty koosta 44*250) jollaista löytyy satunnaisemmin ristikkotehtaiden pihoista - itse kysyisin lähimmiltä ristikkotehtailta, josko myisivät pikkuisen erän lankkuna ulos.

• Kenttäsirkkelisahuri
        rauno_kangas kirjoitti:

Ei tuo kauhean yleistä ole ja teettäminenkin taitaa olla kiven alla - kysymys on tukkien koosta ja sellaista tukkia joko on tai ei ole sahojen pihassa.

Lähinnä vastaava yleisemmin käytetty koko lienee 42*248 (höylätty koosta 44*250) jollaista löytyy satunnaisemmin ristikkotehtaiden pihoista - itse kysyisin lähimmiltä ristikkotehtailta, josko myisivät pikkuisen erän lankkuna ulos.

Kyllä tuollainen lankku tulee tavallisella kenttäsirkkelillä ihan hyvin. Tukki on toki aika kookas, mutta ei mahdoton. Useimmilla kenttäsirkkeleillä on tuo2" x 10" lankku ihan normi kamaa. Pidempänä lankkuna on sitten vaikeampi saada, mutta moni sahuri pystyy sahaamaan reilusti yli 10 metriä pitkää tavaraa.

Eli alkaisin kyselemään kenttäsahureilta tälläistä lankkua. Itsekin sahaan tässä ennen kesää omaan käyttööni tuollaista lankkua, mutta en ala enempiä sahailemaan (kiire!).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe