Minkä pankkien visa electron -kortit kelpaavat Ryanairille? Olis tarkoitus maksaa Liedon säästöpankin kortilla, mut mahtaako siitä tulla mitään?
Onko sitä pakko vaan kokeilla? Miten varaussysteemi ilmoittaa jos varaaminen ei onnistu?
Olen ymmärtänyt että noi electronit kelpaa firmalle vaihtelevasti - mikä on sinänsä erittäin outoa...
Mitkä electronit käy Ryanairille?
8
806
Vastaukset
- saaristolainen
Aktia kortti ei ainakaan käynyt kun käytin palvelua tänään.
- Ciampino
Sampo käy
- TVT
Mun NOrdea ei käyny, ostin iskän visalla ;)
ja valitin nordeassa!!!- Petsu
Eli ei pelittänyt se Liedon Säästöpankin electron. Sen kyllä vielä ymmärrän kun kyseessä on pieni pankki, mut se alkaa olemaan naurettavaa ellei esim. Nordean electronilla voi maksaa! Siis ei mitään järkeä!
Missä se "vika" on? Onko "vika" pankin vai Ryanairin systeemin? - Ciampino
Petsu kirjoitti:
Eli ei pelittänyt se Liedon Säästöpankin electron. Sen kyllä vielä ymmärrän kun kyseessä on pieni pankki, mut se alkaa olemaan naurettavaa ellei esim. Nordean electronilla voi maksaa! Siis ei mitään järkeä!
Missä se "vika" on? Onko "vika" pankin vai Ryanairin systeemin?Kyselin asiaa vuosi sitten Nordealta kun erehdyin sieltä (maksullisen) kortin hommaamaan. Kunnollsta vastausta en saanut, selvittelyä yms.
Sain käsityksen että heillä on erilainen varmennussysteemi kuin esim. Sammolla - siksi kortti ei toimi. Nyt on ilmainen Sammon kortti - homma toimii!
- Fia
OP:n mahtaako käydä?
- Tampereelta
Ainakin OP:N Visa käy, eikä mene palvelumaksua kun klikkaa "bankkikortti"
- Simone
Tampereelta kirjoitti:
Ainakin OP:N Visa käy, eikä mene palvelumaksua kun klikkaa "bankkikortti"
Yritin ostaa lennon, ensin sassilta mutta heille ei kelpaa visa electron niin ei sitten, löysin paremman tarjouksen ryanairilta, mutta se ei nyt hyväksy minun sampo visa electronia, väittää että korttia ei hyväksytty, onkohan vika siinä cvv numerossa? vai missä?
kun se on niin vanha kortti että se on kulunut pois enkä näe kunnolla. ja se menee vanhaksi 11/04, siksikö ei kelpaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416