Mistä äidit pitävät?

swedf

Oisko teillä ideaa, mistä äidit pitävät?

12

1739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgfjgö

Aika laaja-alanen kysymys, kannattaisko vähä tarkentaa et puhutko lahjoista vai jostain aivan muusta!!

• Anonyymi

Olen lapsi en tiedä oikein mistä äidit pitävät

• sdfgrt

Konkreettisesti:
      - Hetken rauhaa ja omaa aikaa: päivän hiljaisuus talossa, jossa saa olla ihan yksin. Rakastan perhettäni yli kaiken ja nauttinut äitiydestä, mutta paras lahja on ollut tämä: mieheni vei viime kesänä molemmat lapset mökille vuorokaudeksi ja sain koko talon itselleni...oli ihana hiljaisuus (tämä oli tarpeen, sillä olin silloin vielä kotiäitinä), asunto pysyi siistinä, kukaan ei vaatinut, höpöttänyt tai kysynyt tai kiljunut mitään vieressä :-) otettiin kaverin kanssa aurinkoa, kokkailtiin, tehtiin hemmotteluhoitoja meillä ja juotiin vähän viiniä ja katsottiin leffoja ja kuunneltiin musiikkia :-) Vuorokauden jälkeen aloin jo kaivata meteliä ja lapsia, mutta tuohon elämäntilanteeseen tuo "pikaloma omassa kodin hiljaisuudessa" oli ihana! Suu oli hymyssä koko päivän, mikä oli harvinaista tuohon aikaan (olin silloin kahden uhmaikäisen kotiäiti :-). Nyt olen taas työssäkäyvä äiti, enkä koe tarvitsevani sellaista lomaa niin paljon, vaan pikemminkin sitä aikaa lasten kanssa :-). Itse tykkään hemmotteluhoidoista yms. mutta tuo edellä mainittu oli paras lahja, jonka olen saanut...toki materia lahjat ovat kivoja, mutta ei niin kivoja, koska eivät vaadi samalla tavalla vaivaa :-)

• yksi äiti

Olin vesisaateessa yksin aamulenkillä, kun perhe vielä nukkui. Pidin siitä.

• Kokemukssen syvällä

No äidit pitää rahasta ja välttää työntekoa.Tykkää baareista ja juhlimisesta ja mieluiten jos lasten isä maksais kaiken ja muuten pysyis pois jaloista.
      Hoitais lasta kaiken aikaa,mutta ei saa hoitaa sillonkun haluaa vaan sillon kun käsketään et pääsee humpalle ja baariin kaljalle.
      Ym.kivaa...

• Äitsykkäinen

Huonon naisen olet lapsillesi äidiksi saanut jos tuo on kokemuksesi :(
        Itse olen äiti joka ei juo eikä juhli baareissa. Minusta laatuaika lapsien ja miehen kanssa on parasta, nautin myös niistä illoista kun koko lapsilauma on mennyt nukkumaan, pienimmäinenkin nukkuu rauhassa ja saan katsella jonkun ihanan elokuvan miehen kainalossa. Jos oikein mies haluaa hemmotella minua niin hän tekee katraalle ruuan tai vie lapset viikonloppuna puistoon että voin ottaa rauhassa päiväunet (meillä minä hoidan yöherätykset joten päiksyt tulee välillä tarpeeseen) jotta jaksan puuhata katraan kanssa sitten taas loppupäivän :)
        Töissä en ole koska pienemmäisemme syntyi vasta 5kk sitten.

• yksi äiti

Tämä äiti tykkää kyllä rahasta, muttei vältä työntekoa. Itse olen euroseni tienannut.

En tykkää baareista, mutta tykkään joskus juhlia mieheni kanssa.

Kurjaa, että sinulla "Kokemukssen syvällä" on ollut noin kovin huono maku naisten suhteen. :( Toivottavasti onnistut elämässäsi jatkossa paremmin.

Nyt olen jo toisen lenkin ennen iltapäiväkahvia käynyt tekemässä ja ennen saunaa ehdin tehdä kolmannen. ;)
        Tämä on minulle luxusta, koska työviikolla en ehdi lenkkeilemään kuin iltaisin.

• Tikkari tyttö

Äidit pitävät yleensä siitä kun vaikka auttaa äitiä kotitöissä tai tekee vaikka kortin :)
      Siitä minun äitini pitää ja suoraan sanoen ilahtuu ;)

• Anonyymi

Äidit pitävät kukkeista ja kahvista

• Anonyymi

Ei ole

• Anonyymi

Olen vasta lapsi!!!

• Anonyymi

Mielestäni vanhemmat tykkää jostain tarpeellisesta esim jos äitisi pyöräilee niin pyörä valot,uusipyörä, satulan suojia,tai sitten kukkia äidit eivät välitä rahasta vaan rakkaudella tehty lahja tai jotain halpaa koska itse en tykkäisi vain rahasta vaan rakkaudesta !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe