Mistä äidit pitävät?

swedf

Oisko teillä ideaa, mistä äidit pitävät?

12

1528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgfjgö

      Aika laaja-alanen kysymys, kannattaisko vähä tarkentaa et puhutko lahjoista vai jostain aivan muusta!!

      • Anonyymi

        Olen lapsi en tiedä oikein mistä äidit pitävät


    • sdfgrt

      Konkreettisesti:
      - Hetken rauhaa ja omaa aikaa: päivän hiljaisuus talossa, jossa saa olla ihan yksin. Rakastan perhettäni yli kaiken ja nauttinut äitiydestä, mutta paras lahja on ollut tämä: mieheni vei viime kesänä molemmat lapset mökille vuorokaudeksi ja sain koko talon itselleni...oli ihana hiljaisuus (tämä oli tarpeen, sillä olin silloin vielä kotiäitinä), asunto pysyi siistinä, kukaan ei vaatinut, höpöttänyt tai kysynyt tai kiljunut mitään vieressä :-) otettiin kaverin kanssa aurinkoa, kokkailtiin, tehtiin hemmotteluhoitoja meillä ja juotiin vähän viiniä ja katsottiin leffoja ja kuunneltiin musiikkia :-) Vuorokauden jälkeen aloin jo kaivata meteliä ja lapsia, mutta tuohon elämäntilanteeseen tuo "pikaloma omassa kodin hiljaisuudessa" oli ihana! Suu oli hymyssä koko päivän, mikä oli harvinaista tuohon aikaan (olin silloin kahden uhmaikäisen kotiäiti :-). Nyt olen taas työssäkäyvä äiti, enkä koe tarvitsevani sellaista lomaa niin paljon, vaan pikemminkin sitä aikaa lasten kanssa :-). Itse tykkään hemmotteluhoidoista yms. mutta tuo edellä mainittu oli paras lahja, jonka olen saanut...toki materia lahjat ovat kivoja, mutta ei niin kivoja, koska eivät vaadi samalla tavalla vaivaa :-)

    • yksi äiti

      Olin vesisaateessa yksin aamulenkillä, kun perhe vielä nukkui. Pidin siitä.

    • Kokemukssen syvällä

      No äidit pitää rahasta ja välttää työntekoa.Tykkää baareista ja juhlimisesta ja mieluiten jos lasten isä maksais kaiken ja muuten pysyis pois jaloista.
      Hoitais lasta kaiken aikaa,mutta ei saa hoitaa sillonkun haluaa vaan sillon kun käsketään et pääsee humpalle ja baariin kaljalle.
      Ym.kivaa...

      • Äitsykkäinen

        Huonon naisen olet lapsillesi äidiksi saanut jos tuo on kokemuksesi :(
        Itse olen äiti joka ei juo eikä juhli baareissa. Minusta laatuaika lapsien ja miehen kanssa on parasta, nautin myös niistä illoista kun koko lapsilauma on mennyt nukkumaan, pienimmäinenkin nukkuu rauhassa ja saan katsella jonkun ihanan elokuvan miehen kainalossa. Jos oikein mies haluaa hemmotella minua niin hän tekee katraalle ruuan tai vie lapset viikonloppuna puistoon että voin ottaa rauhassa päiväunet (meillä minä hoidan yöherätykset joten päiksyt tulee välillä tarpeeseen) jotta jaksan puuhata katraan kanssa sitten taas loppupäivän :)
        Töissä en ole koska pienemmäisemme syntyi vasta 5kk sitten.


      • yksi äiti

        Tämä äiti tykkää kyllä rahasta, muttei vältä työntekoa. Itse olen euroseni tienannut.

        En tykkää baareista, mutta tykkään joskus juhlia mieheni kanssa.

        Kurjaa, että sinulla "Kokemukssen syvällä" on ollut noin kovin huono maku naisten suhteen. :( Toivottavasti onnistut elämässäsi jatkossa paremmin.

        Nyt olen jo toisen lenkin ennen iltapäiväkahvia käynyt tekemässä ja ennen saunaa ehdin tehdä kolmannen. ;)
        Tämä on minulle luxusta, koska työviikolla en ehdi lenkkeilemään kuin iltaisin.


    • Tikkari tyttö

      Äidit pitävät yleensä siitä kun vaikka auttaa äitiä kotitöissä tai tekee vaikka kortin :)
      Siitä minun äitini pitää ja suoraan sanoen ilahtuu ;)

    • Anonyymi

      Äidit pitävät kukkeista ja kahvista

    • Anonyymi

      Ei ole

    • Anonyymi

      Olen vasta lapsi!!!

    • Anonyymi

      Mielestäni vanhemmat tykkää jostain tarpeellisesta esim jos äitisi pyöräilee niin pyörä valot,uusipyörä, satulan suojia,tai sitten kukkia äidit eivät välitä rahasta vaan rakkaudella tehty lahja tai jotain halpaa koska itse en tykkäisi vain rahasta vaan rakkaudesta !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe