Poikani täyttää pian 9 vuotta ja olen aina järjestänyt "kaveri-synttärit" joissa on jotain ohjelmaa..
Olisiko kenelläkään hyviä ideoita mitä voisimme tänä vuonna touhuta..
Kiitokset niille jotka vaivautuvat auttamaan. :)
pojan 9-vuotis synttärit
3
1948
Vastaukset
- tarja
tai mahdollisuus olla ulkona niin tee rastipolku,ekalle rastille vaikka joku ajatus/paperitehtävä,tokalle joku rakennus(ulkona esim. luonnon materiaaleja käyttäen) tms tehtävä,kolmannelle joku (mikä kiinnosta) ja neljännellä olis sitten jotkut pienet yllätyspussit...vaatii pikkusen vaivaa mut on pidetty juttu...
- Ritva
Moikka!
Meilläkin oli tuossa keväällä pojan 9-vuotissynttärit ja hän halusi niiden olevan naamiaiset, vampyyrina heilui itse tekemäni viitta ym.
viime vuonna oli salapoliisi juttu kova sana hänellä muutenkin, joten teemana oli siten salapoliisitapainen. kutsukin oli tehty koodikielellä ja selväkieliset merkit sitten tietysti selvitykseksi, ja kaikki osasivat tulla oikeana päivänä ja aikana...
olin tehnyt luontoon salapoliisipolun eli esim. kivistä ruksi, nuolia kepillä jne ja viimeisessä pisteessä oli kaikille karkkipussi, jonka olin laittanut maahan piiloon, pienin oli 5-vuotias, jota autoin hieman etsimisessä.
samoin ulkona oli teltta ja siellä syömiset, mutta kuinka ollakaan, merirosvo oli jättänyt vain lippunsa jäljelle ja lapun että turha etsiä... no niitä sitten etsimään, eli sipsipussi josain puun takana, piparirasia jossain muualla, ja kaikki löytyi hyvin, voi valtava sitä kiljumista!
joskos tuosta löytäisit jotain, kaikki olivat ainakin innolla mukana joka tempauksessa, isommatkin ...
terkut ja hauskaa synttäriä ja älä stressaa
ritva :)- Äiti
kiitos vinkeistä...salapoliisi-juttu voisi olla aikas mukava...Ajattelin itsekkin jotain sen suuntaista.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875