Meidän perheen tilanne alkaa olla aika haastavaa. Kurin pidosta ollaan puolison kanssa moneen otteeseen keskusteltu ja sovittu, tahtoo vain aina mennä niin, että kun muksu 2x10v ja 7v) alkavat kiukkuamaan/tappelemaan, isä nousee sohvalta ja alkaa huutamaan. Lapset on useasti kertoneet pelkäävänsä, kun mies huutaa. Minä olen yleensä se, joka lopulta rauhoittelee sekä muksut, että isännän. Tätä on siis jo jatkunut useamman vuoden ja kertaakaan mies ei ole kehenkään käsiksi käynyt. Huutaminen alkaa jo vaikuttaa avioliittoon ja eripura lasten kasvatuksessa hankaloittaa muutenkin elämää. Olen useasti kysynyt mieheltäni, tahtoisiko hän erota, vastaus on aina ei, että hän ei vain jaksa muksujen kiukkuamista.
Neuvoja tilanteeseen?
Isän hermot menee
mamma13
3
320
Vastaukset
- pekka.
Hyvin ymmärrän Miestäsi.Pitäähän kakaroille pitää kuria,ja tässä tapauksessa Äiti ei näköjään pysty siihen.
- no ei
Huutaminen ei ole kurinpitoa. Huutaminen on öykkäröintiä ja huonoa käytöstä.
- mamma13
Olen yrittänyt miehelle selittää, mille näyttää pienen näkökulmasta se, että aikuinen huutaa kädet nyrkissä ja naama punaisena. On vaan oikeesti keksiä tähän tilanteeseen mitään. Muksut on jo alkanu ehdotella, et isi muuttaa pois, ettei se olis sit enää niin vihainen...... :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768