Odottelen hyviä ja kauniita nimiehdotuksia valkoiselle pupulle. Kani on narttu. Kiitos jos vaivaudutte keksimään ja minua auttamaan nimipulmassa..
Nimiehdotuksia!!!
6
180
Vastaukset
- koo
...hilla, hilma, emma, madde, senni, kerttu...
Omani on Vappu. Jos pupullasi on kasvattajan valmiiksi antama nimi on siitä kaikkein helpoin vääntää sopiva nimi.- johanna ja laku
jos se on valkoinen niin,nipa nöpsy,odette ois todella kaunis nimi jos se valkoinen narttu.=) minä oisin antanut työlle myös nimeksi odette=)kaunis nimi.
- nnnn
Lumi, Lumikki
- nana
omani on Fanny. mutta nuppu on suloinen nimi. lumi, lumikki? nekin ovat hyviä.
- Hermeliini
tässä sulle nimiä valkoiselle tytölle...
Lumikki
Lumi
Hiutale
Lumi-Hiutale
jää
Tali
siinä muutama nimi...- nana
Niin eli tässä tulee muutama lisää... Nana, Nuppu, Fanny, Lumi (tunnen Lumi nimisen koiran), Lumikki, Lumipallo (tunnen Lumipallo nimisen kanin), Daisy, Bella, Mimi, Nelly (Nelli, Viivi, Pilvi, Candy, Mandy, Sandy, Roosa, Rosy, Ruusu, Lilli, Lilja, Nadia, Emma, Elli. ja siinä ne tuliki, ehkäpä joku noista? :) no onnea vaan nimen keksimiseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981653- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4251057- 166972
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661