onko painepesurini entinen kun käy kyllä muttei kehitä painetta vesi tulee samanlaisella paineella kuin hanasta joten eipä sillä paljon peseskele . dam
painepesuri
5
2171
Vastaukset
- Strand
voi apu olla yllättävän lähellä. Katso linkki:http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=4500000000000053&posting=22000000004311277
- matti
varmaan "tyhjäkäyntiventtiili" jumissa?
Pitää avata ja voidella se. - rami
Tarkista vielä, ettei pesurin varressa oleva
säätö ole kääntynyt kemikaali- eli pesuaineasentoon. Ainakin vanhemmassa Kärcherissä
oli tällainen asento pesuaineen ruiskutukseen,jolloin ainetta tuli vain vesijohtoverkon paineella .- Clen painepesurit & imurit
Jos sinulla on kekkeri , mieti ruminta. Jos se on iloinen Clen olet pelastettu ! Ota yhteyttä
3508030 Interpump Finland Oy / Hannu Savolainen
- hannu savolainen
Jos ei painetta, ota yhteyttä Clen by Interpump Finland Oy 093508030 niin autamme sinua moisessa ongelmassa ! T: Hannu Savolainen 0409009352
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251298
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289955- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477