Meille on suositeltu lapsen vaikean migreenin (päänsärkypäiviä 5x/viikko) hakeutumista Turkuun yksityiselle päänsärkykeskukseen hoitoon. Olemme jo varanneet ajan, vaikka matkaan sinne ja takaisin meneekin koko päivä.
Onko teillä kokemuksia?
Kokemuksia Turun päänsärkyklinikalta?
3
360
Vastaukset
- apua on tarjolla
On päänsärkyyn perehtyneitä lääkäreitä.
Mutta monesti se 1 kerta ei riitä eli kalliiksi tulee.
Eikö teillä ole lähempänä neurologia, joka olis perehtynyt päänsärkyyn?
http://www.tohtori.fi/?page=6365729&id=4453843- Lapsen tuskat
Kiitos viestistä.
Emme ainakaan ole löytäneet/kuulleet, että lähempänä olisi. Paikallinen neurologi (keskussairaalan) ei ole osannut auttaa mitenkään. Ilman muuta tiedämme, ettei yksi käyntikerta riiyä; lapsen päänsäryt ovat kuitenkin niin pahoja ja estämässä nyt peruskoulun loppuun saattamista, että rahakysymys tämä ei meille enää ole.
Onko kellään kokemuksia Turusta? - knbetrgfh
Lapsen tuskat kirjoitti:
Kiitos viestistä.
Emme ainakaan ole löytäneet/kuulleet, että lähempänä olisi. Paikallinen neurologi (keskussairaalan) ei ole osannut auttaa mitenkään. Ilman muuta tiedämme, ettei yksi käyntikerta riiyä; lapsen päänsäryt ovat kuitenkin niin pahoja ja estämässä nyt peruskoulun loppuun saattamista, että rahakysymys tämä ei meille enää ole.
Onko kellään kokemuksia Turusta?Minä olen käynyt Turussa Etelä-Suomesta käsin. Junalla kuljin ja kävin nelisen kertaa. Palvelu oli tavattoman ystävllistä ja paneutuvaa, mutta migreenini on niin vaikea ,etten saanut siihen sielläkään helpotusta. Tsemiä teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850