Takaluukku ei aukea luukussa olevasta napista. Ainoastaan kaukosäätöisesti.
Onko muilla ollut ongelmia ko. asian kanssa?
Mada 6 -08 takaluukku
7
1912
Vastaukset
- sama ongelma
Päässyt luultavasti vettä kumisuojuksen alle, jolloin jäätyy pakkasella tönköksi tai on kankea painettaessa ja ei saa kontaktia. Lukkosulalla saa vahäksi aikaa toimimaan ja kun kelit lämpiää reippaammin plussan puolelle toimii. Pitää painaa aika pitkään, että avautuu - minulla.
- Vaihdettu on
Oli sama ongelma. Nappi oli jotenkin tunnoton ja vaihdettiin uuteen. Kustansi vähän päälle 60€ töineen. Silloin kun nappi on kunnossa niin sitä painettaessa pitää tuntua selvä vaimea naksahdus, jos ei niin hengetön on mikrokytkin.
- M6 08
Itselle vaihdon ,nappi maksoi 40 ekee vaihtoon kului aikaa noi puoli tuntia
siitä ihmettelyä puolet. Muovisia kiinnike liuskoja täytyy käsitellä varoen. - sepe18
Mikrokytkinhän se oli sökö
- Euu
Osaako kukaan auttaa tietämätöntä mistä uuden napin saisi? Löytyykö ihan motonetistä, fikos?
- Nasda
Euu kirjoitti:
Osaako kukaan auttaa tietämätöntä mistä uuden napin saisi? Löytyykö ihan motonetistä, fikos?
Uuden napin saa vaan Mazda-liikkeestä, hinta vähän yli 50 euroa. Sedanissa suht. helppo vaihtaa itse, verhoilunupit irti, verhoilupahvi pois, pari mutteria ja ruuvia jarruvalo-osassa. VIistoperässä ja farkussa verhoilu vähän hankalampi.
- Euu
Nasda kirjoitti:
Uuden napin saa vaan Mazda-liikkeestä, hinta vähän yli 50 euroa. Sedanissa suht. helppo vaihtaa itse, verhoilunupit irti, verhoilupahvi pois, pari mutteria ja ruuvia jarruvalo-osassa. VIistoperässä ja farkussa verhoilu vähän hankalampi.
Kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273673- 412509
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372382Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72117- 381599
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 151522
- 1311365
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2831351Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451305