Pippeli - ulkonäkö vai käyttömukavuus?

Sinkkumies-X

Kumpi tärkeämpää? Itselläni on ehkä hieman persoonallisen näköinen penis. Lepokoossa se ei ole kummoinen. Erektiossa sen on keskipituinen, mutta paksu. Paksuus saa sen näyttämään aika lyhyeltä, vaikkei se ihan lyhyt olekaan.

16

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pigmentti

minun miehellä on ihana vitiligo penis, persoonallisen näköinen, tunnistan hyvin omani, paksuhko, mutta aika pieni terska; ehdottomasti tärkeämpää kuitenkin käyttömukavuus;)

• Raija rupareikä

Mun miehellä taas on pitkä n 20cm, mutta ohut n 3-4cm sivuväärä vasemmalle, kun mies oikeakätinen.
        Kiva pillussa. Aivan helvetin kiva pepussa.
        Aina mahtuu ja ihanalta tuntuu.

• fgfxgf

Minulla on ihan samanlainen penis. Eli levossa ruttuinen ja pieni, erektiossa sitten ihan normaali pituus, noin 16 senttiä, mutta sen verran paksu että näyttää sen vuoksi lyhyeltä (ja kortsujen hankkiminen yhtä tuskaa kun pitää tilata netistä että saa sopivia. Kauppiaille viestiä että tilatkaa nyt hemmetissä myös meille paksuille sopivia kortsuja!!!)

Tuohon pakettiin kun lisätään vielä karvoitusta, niin se näyttää oikeasti lyhyemmältä kuin onkaan.

En ole ottanut ressiä kullin ulkonäköasiasta vaikka viimeaikoina olen ajatellut että alan itsekin ajelemaan kun aika moni äijäkavereista näyttää alkaneen ajelevan kullinsa paljaaksi karvoista. Vaimo ei ole kalun ulkonäöstä puhunut mitään ja hyvin näyttää hänelle kelpaavan.

• Sinkkumies-X

Mulla on ihan saman pituinen. Kondomien kanssa minullakin on ollut aina ongelmia, Kung Loose on minulle sopiva. Minulla ei ole ihan tasapaksu, joten tuokin kondomi on kompromissi, juuresta hoeman puristaa, mutta en kärjestä ihan sopiva. Un upea tunne kun kondomi menee päällä ilman hirveää taistelua. Ja olen peniksenimulkonäkäöni ihna tyytyväinen, pidempään en tarvitse. Nyt se näyttää semmoiselta möhkäleeltä, mutta hyvä ja toimiva kaikinpuolin.

• Sinkkumies-X
        Sinkkumies-X kirjoitti:

Mulla on ihan saman pituinen. Kondomien kanssa minullakin on ollut aina ongelmia, Kung Loose on minulle sopiva. Minulla ei ole ihan tasapaksu, joten tuokin kondomi on kompromissi, juuresta hoeman puristaa, mutta en kärjestä ihan sopiva. Un upea tunne kun kondomi menee päällä ilman hirveää taistelua. Ja olen peniksenimulkonäkäöni ihna tyytyväinen, pidempään en tarvitse. Nyt se näyttää semmoiselta möhkäleeltä, mutta hyvä ja toimiva kaikinpuolin.

Yrittäkää saada selvää kirjoitusvirheistä huolimatta...

• Jossakin mättää nyt
        Sinkkumies-X kirjoitti:

Te joilla on 16cm muna. Jos ln oikein mitattu, se in isohko.
        Kortsut sopii kyllä vaikka hevosen vehkeeseen ja ei purista. Pitää vain munan hyvin kovana toimien penisrenkaan tapaan. Teillä on munissa vikaa jos kumit ei sovi. Nahkaa liikaa, liian herkkä munatunto tjtn.

• Sinkkumies-X
        Jossakin mättää nyt kirjoitti:

Kortsut sopii kyllä vaikka hevosen vehkeeseen ja ei purista. Pitää vain munan hyvin kovana toimien penisrenkaan tapaan. Teillä on munissa vikaa jos kumit ei sovi. Nahkaa liikaa, liian herkkä munatunto tjtn.

Jos kondomi on liian kapea se ei oikeasti mene kunnolla päälle. Kovakin penis joustaa hieman, eikä sitä saa rullaamalla päälle, ainakaan ilman hirveää taistelua. Voi olla että kovan metalliputken päälle se menisi helpommin, vaikka se olisi yhtä paksu. Venyttämällä se menee tietysti, mutta se puristus tuntuu tosi ärsyttävältä.

Alemmalle kyselijälle, pituus 16cm ja paksuimmasta kohtaa eli juuresta 15,5cm. Mittasin sen joskus juuri kondomin etsintää silmällä pitäen. hieman se kapenee kärkeä kohden, en tiedä tarkempia mittoja.

• Isompi on ja sopii kumit
        Sinkkumies-X kirjoitti:

Jos kondomi on liian kapea se ei oikeasti mene kunnolla päälle. Kovakin penis joustaa hieman, eikä sitä saa rullaamalla päälle, ainakaan ilman hirveää taistelua. Voi olla että kovan metalliputken päälle se menisi helpommin, vaikka se olisi yhtä paksu. Venyttämällä se menee tietysti, mutta se puristus tuntuu tosi ärsyttävältä.

Alemmalle kyselijälle, pituus 16cm ja paksuimmasta kohtaa eli juuresta 15,5cm. Mittasin sen joskus juuri kondomin etsintää silmällä pitäen. hieman se kapenee kärkeä kohden, en tiedä tarkempia mittoja.

Sulla on vaan mulkkunahka liian paksu ja sitä on liikaa.

• gfxgfxg
        Jossakin mättää nyt kirjoitti:

"Kortsut sopii kyllä vaikka hevosen vehkeeseen ja ei purista"

"Teillä on munissa vikaa jos kumit ei sovi."

Kortsun saa varmasti venytettyä vaikka telamiinan päälle kun sen ensin rullaa auki ja laittaa sitten. Harmi vain että kortsu pitäisi RULLATA siihen kyrvän päälle ja se perkeleen kumilenkki, jossa on ensin paksuhko kumilenkki ja sen ympärille vielä rullattu koko kortsu, ei enää venykään niin paljon kuin auki levitettynä.

Voit ihan itse kokeilla että saatko sitä kumilenkkiä venytettyä yhtä kevyesti kuin auki rullattua kortsua.

Jos tässä jollakin on vikaa ja asiat mättänyt, niin sinulla fysiikan opinnoissa.

• Mielikuvitusta

Mitkä on mitat elimessäsi?

• mittoja ja mukavuutta

Minulla on sekä isohko (17cm/14.5cm), että jopa kaunis molo. Käyttömukavuus on ihan ok luokkaa, eli mahtuu tarvittaviin reikiin. Ainoastaan peppua en ole päässyt kokeilemaan, kun naiseni ei halua/uskalla testata.

• Ydhklghhj
        mittoja ja mukavuutta kirjoitti:

Minulla on sekä isohko (17cm/14.5cm), että jopa kaunis molo. Käyttömukavuus on ihan ok luokkaa, eli mahtuu tarvittaviin reikiin. Ainoastaan peppua en ole päässyt kokeilemaan, kun naiseni ei halua/uskalla testata.

Eiköhän sunkin mulkkus ole joku "isohko" 15/13 oikeasti.

• chgchg
        Ydhklghhj kirjoitti:

Eiköhän sunkin mulkkus ole joku "isohko" 15/13 oikeasti.

Suksi vittuun trollailemasta.

• vanaha tuttu
        chgchg kirjoitti:

Suksi vittuun trollailemasta.

Se on karussa tuolta onko koolla väliä palstalta, kun sitä pikkuisen siellä näpsitään kynsille. Kynnettömällekin voisi näpsäistä, mutta niin pieneen ei tahdo osua.

Tule kotiin, asus:-)

• Anonyymi

Mulla on Isot Munat ja tykkään panna naisia persseeseen. Joskus panohommissa kun mulokku kirnuaa perseessä alkaa kusettaa niin kusen naisen päälle joskus rökäsen paskan käteeni ja hieron naisen ympäriinsä paskalla

• Anonyymi

Mull on niin pienet Munat että niillä ei onnistu kuse maan, en saa naista, en työtä ei mittään. Saunassa miehet nauraa mulle kun on pienet Munat. Nykyään miestä arvostellaan vain millaiset Munat miehelle on, työhaastattelussa pitäis olla isot Munat että ilkeää mennä pomon kanssa kuselle. Ennen mies sai kunnioitusta jos teki lujasti töitä tai sai sodassa mitaleja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1631
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1571
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      168
      1485
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      23
      1288
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      90
      1174
    6. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      146
      953
    7. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      70
      951
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      91
      831
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      186
      790
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      207
      759
    Aihe