Vacker miss Finlandskandidat.

hon är vacker

Johanna Ahlbäck finlandssvensk skönhet är populär bland iltalehti och iltasanomats läsare.

9

122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hur skulle...

En fråga. Om personen skulle ja varit finskspråkig. Skulle du då ha lagt inlägget infetta forum?

• min favorit

Den här spalten är för oss finlandssvenskar eller hur.Då kan man väl få glädjas över en söt finlandssvensk flicka utan att någon behöver bli sur.

• kolla fast

På de flesta forum (suomi 24 ) får man aldrig skriva något positivt om svenskspråkiga finländare,då är man pakkoruottsittaja,sveko ,hurriloinen,sisäsiittoinen osv.

• Inte illa menat
        min favorit kirjoitti:

Den här spalten är för oss finlandssvenskar eller hur.Då kan man väl få glädjas över en söt finlandssvensk flicka utan att någon behöver bli sur.

Detta forum är för oss allihopa. Inte bara för finlandssvenskar. Det är väl Bea att även vi finskspråkiga deltar? Dessutom är väl ok att fråga i vänlig stil för att få förståelse och uppfattning hur folk tänker, eller vissa av dem iaf. Jag förstår att man vill lysa upp en snygg finlandssvensk och positivt är ju att hon blev popular bland hela befolkningen. Undrade bara om det är lika intressant för dig att skriva om finskspråkiga men troligtvis följer du mest det som händer bland finlandssvenskar. Inget illa menat...

• Ruotsitus ok
        kolla fast kirjoitti:

På de flesta forum (suomi 24 ) får man aldrig skriva något positivt om svenskspråkiga finländare,då är man pakkoruottsittaja,sveko ,hurriloinen,sisäsiittoinen osv.

Ei minut mielestäni. Itse pidän pakkoruotsittamisesta ja halua sen edelleen jatkuvan. Minulle siitä oli suuri hyöty. Nuförtiden är jag tvåspråkig men tyvärr bor inte längre i vårt fina Finland utan tois puolel lahtee...

• tack för det
        Inte illa menat kirjoitti:

Detta forum är för oss allihopa. Inte bara för finlandssvenskar. Det är väl Bea att även vi finskspråkiga deltar? Dessutom är väl ok att fråga i vänlig stil för att få förståelse och uppfattning hur folk tänker, eller vissa av dem iaf. Jag förstår att man vill lysa upp en snygg finlandssvensk och positivt är ju att hon blev popular bland hela befolkningen. Undrade bara om det är lika intressant för dig att skriva om finskspråkiga men troligtvis följer du mest det som händer bland finlandssvenskar. Inget illa menat...

När man har besökt RKP debatten,så ger den här spalten litet plåster på såret.

• miss savolax

Är man skönhet så är man populär oberoende varifrån man kommer.

• Savolaxxxx

Yes. Ursprung bör inte spela ngn roll. Egentligen inte utseendet heller. Skönhet kommer inifrån, sägs det. Hälsar från savolax.

• tycker jag
        Savolaxxxx kirjoitti:

Yes. Ursprung bör inte spela ngn roll. Egentligen inte utseendet heller. Skönhet kommer inifrån, sägs det. Hälsar från savolax.

Snygg är hon i alla fall.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2179
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1408
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1370
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1318
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1233
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1048
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      975
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      924
    9. 122
      797
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe