Hei, kyselisin kannattasko viedä vm 2000 523
ruostesuojaukseen, onko kori sinkitty? Mitä mieltä olette ?
Ruostesuojaus
5
941
Vastaukset
- Seiska
http://www.mainio.net/article.asp?path=1;1132;1137;50094;38459
"BMW 3-sarjalla on hyvä korroosionkestävyys. Ainoassakaan tutkitussa autossa ei esiintynyt voimakasta ruostetta. BMV käyttää puhdasta sinkkiä kaikissa tutkituissa korinosissa ja kynnyskoteloiden muotoilu on hyvä. Taitosten saumapinnat on liimattu hyvin ja kynnyskotelot on käsitelty hyvin ruosteenestoaineella."
Vitossarja lienee samalla tasolla kolmosen kanssa, jos ei parempi?- Sulo
Olen nähnyt kaksi -98-99 viitossarjalaista, joissa molemmissa bensatankin täyttöaukon ympärillä maali kukkii ruosteen takia. Onko tyyppivika?
- eke vesso
Sulo kirjoitti:
Olen nähnyt kaksi -98-99 viitossarjalaista, joissa molemmissa bensatankin täyttöaukon ympärillä maali kukkii ruosteen takia. Onko tyyppivika?
Bemarit ruostuu liimasaumoista ihan perkeleesti, mee tsekkaan vaikka 96 tai 97 vuotisten takaluukun saumoja.Pohja kannattaa massata ainakin jarru ja polttoaine putkien takia jos autoo meinaa pitkään pitää.
- meitsi
Sulo kirjoitti:
tai sitten ei, tärkeintä on sateella ajon jälkeen ja pesun jälkeen kuivata koko bensantäyttöluukku rätillä.
Siellä on tosiaankin se sauma ja sieltä puuttuu "viemäröinti", eli semmoinen reikä, mistä vedet pääsee putkea pitkin valumaan pois, eikä jää seisomaan kuten nyt on tilanne.
Esim mersuista tuollainen reikä putki -yhdistelmä löytyy.
Vanhemmissa bemareissa on yleensä tuo bensaluukku täysin ruosteessa.
- Delirious
En sitten tiedä onko tyyppivika mutta sekä omasta että kaverini 3 Sarjan E46 Coupésta on vaidettu konepelti takuuna sen alle muodostuneen ruosteen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813