Mroom joensuu kokemuksia?!

mies5

Nyt kaikki joensuun miehet kertokaa onko mroom hyvä parturi? onko osaavat leikkaajaat?

15

2787

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakas3

Kannattaa käydä ehdottomasti ! Palvelu on erinomaista, eikä leikkauksessakaan ollut mitään valitettavaa. Käyn itse sielä jatkossakin. :)

• nopenttitässäterve

Mikäli Joensuun Mroom on samantasoinen kuin Jyväskylän Mroom, niin en voi missään nimessä suositella. Paska paikka oikeesti.

• no more tears

Joo samalla nuorisonmuotimallilla leikkaavat.ja kun kattoo keitä on partureina niin eipä ole tuttuja naamoja jotain jotka on koulutettu leikkaamaan kahta perseensuti mallia päihin.

Muutoin ihan kiva liikeidea.

• Mroomaaja ympäri Suomen

Tykkään ideasta, mutta Joensuun kohdalla todettava että palvelu on hieman hidasta/vähän leikkaajia. Joensuulle plussaa hyvästä päähieronnasta.

• jaska864

Mukava paikka missä saa leikattua trendikkään letin. Kampaajat kauniita ja ystävällisiä. Suosittelen

• jussija61

Minusta hyvä, mutta hidas leikkaus.
        Nyt täysin käsittämättömän pitkät jonotusajat, liian vähän partureita!!!
        En uusi tämän takia korttiani.

• Olegoa

Meikällä on aina kiire arkisin, joten olen tullut pari kertaa työkuteissa likaisena ja paskasena sinne. Eivät ole valittaneet, ainut miinus jonotus kun ei ole sitä korttitsydeemiä joutuu oottaa. Päähierontapesu on aivan huippua, pääsee rentoutumaan pariksi minuutiksi.

Mukavat työntekijät.

• moloeteenjee23e

meikäll meijnaa ottaa aina eteen kun asioin siellä pitää pidätellä

• pettelius

Eiköhän se ihan hyvä paikka oo

• Syosittelen.

Hyvä paikka on. Reilun vuoden oon siellä käyny ja aina oon ollu tyytyväinen lopputulokseen. Ystävällinen palvelu.

PS. On siellä pari semmosta persettä kyllä, ettei meinaa saada silmiään irti :D

• ei kaljuksi

Mikä nimi!

GROOM GROOM! Millä ne siellä leikkaa, ruohonleikkurillako, ainakin nimestä päätellen!

• NAURUUNKUOLEVA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. MAHOTON VITSI! HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAARGH. EI TUU NAURUSTA LOPPUA. HAHAHAHAHAHAHAHAAA.

• MasaNiemi2

Kyllä siellä hiukset osataan leikata ja kivoja mimmejä töissä!

• Tyytyväinen

Hyvä paikka edelleen!

• Viiksetsuorassa

Loistavaa palvelua. Hinnat vähän yläkanttiin mutta mieluummin palvelusta maksaa vähän enemmän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      79
      3204
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2410
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2127
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2122
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1889
    6. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      31
      1802
    7. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1579
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1320
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1264
    Aihe