Nyt kaikki joensuun miehet kertokaa onko mroom hyvä parturi? onko osaavat leikkaajaat?
Mroom joensuu kokemuksia?!
15
2862
Vastaukset
- asiakas3
Kannattaa käydä ehdottomasti ! Palvelu on erinomaista, eikä leikkauksessakaan ollut mitään valitettavaa. Käyn itse sielä jatkossakin. :)
- nopenttitässäterve
Mikäli Joensuun Mroom on samantasoinen kuin Jyväskylän Mroom, niin en voi missään nimessä suositella. Paska paikka oikeesti.
- no more tears
Joo samalla nuorisonmuotimallilla leikkaavat.ja kun kattoo keitä on partureina niin eipä ole tuttuja naamoja jotain jotka on koulutettu leikkaamaan kahta perseensuti mallia päihin.
Muutoin ihan kiva liikeidea.
- Mroomaaja ympäri Suomen
Tykkään ideasta, mutta Joensuun kohdalla todettava että palvelu on hieman hidasta/vähän leikkaajia. Joensuulle plussaa hyvästä päähieronnasta.
- jaska864
Mukava paikka missä saa leikattua trendikkään letin. Kampaajat kauniita ja ystävällisiä. Suosittelen
- jussija61
Minusta hyvä, mutta hidas leikkaus.
Nyt täysin käsittämättömän pitkät jonotusajat, liian vähän partureita!!!
En uusi tämän takia korttiani.
- Olegoa
Meikällä on aina kiire arkisin, joten olen tullut pari kertaa työkuteissa likaisena ja paskasena sinne. Eivät ole valittaneet, ainut miinus jonotus kun ei ole sitä korttitsydeemiä joutuu oottaa. Päähierontapesu on aivan huippua, pääsee rentoutumaan pariksi minuutiksi.
Mukavat työntekijät. - moloeteenjee23e
meikäll meijnaa ottaa aina eteen kun asioin siellä pitää pidätellä
- pettelius
Eiköhän se ihan hyvä paikka oo
- Syosittelen.
Hyvä paikka on. Reilun vuoden oon siellä käyny ja aina oon ollu tyytyväinen lopputulokseen. Ystävällinen palvelu.
PS. On siellä pari semmosta persettä kyllä, ettei meinaa saada silmiään irti :D - ei kaljuksi
Mikä nimi!
GROOM GROOM! Millä ne siellä leikkaa, ruohonleikkurillako, ainakin nimestä päätellen!- NAURUUNKUOLEVA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. MAHOTON VITSI! HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAARGH. EI TUU NAURUSTA LOPPUA. HAHAHAHAHAHAHAHAAA.
- MasaNiemi2
Kyllä siellä hiukset osataan leikata ja kivoja mimmejä töissä!
- Tyytyväinen
Hyvä paikka edelleen!
- Viiksetsuorassa
Loistavaa palvelua. Hinnat vähän yläkanttiin mutta mieluummin palvelusta maksaa vähän enemmän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803