Nyt kaikki joensuun miehet kertokaa onko mroom hyvä parturi? onko osaavat leikkaajaat?
Mroom joensuu kokemuksia?!
15
2787
Vastaukset
- asiakas3
Kannattaa käydä ehdottomasti ! Palvelu on erinomaista, eikä leikkauksessakaan ollut mitään valitettavaa. Käyn itse sielä jatkossakin. :)
- nopenttitässäterve
Mikäli Joensuun Mroom on samantasoinen kuin Jyväskylän Mroom, niin en voi missään nimessä suositella. Paska paikka oikeesti.
- no more tears
Joo samalla nuorisonmuotimallilla leikkaavat.ja kun kattoo keitä on partureina niin eipä ole tuttuja naamoja jotain jotka on koulutettu leikkaamaan kahta perseensuti mallia päihin.
Muutoin ihan kiva liikeidea.
- Mroomaaja ympäri Suomen
Tykkään ideasta, mutta Joensuun kohdalla todettava että palvelu on hieman hidasta/vähän leikkaajia. Joensuulle plussaa hyvästä päähieronnasta.
- jaska864
Mukava paikka missä saa leikattua trendikkään letin. Kampaajat kauniita ja ystävällisiä. Suosittelen
- jussija61
Minusta hyvä, mutta hidas leikkaus.
Nyt täysin käsittämättömän pitkät jonotusajat, liian vähän partureita!!!
En uusi tämän takia korttiani.
- Olegoa
Meikällä on aina kiire arkisin, joten olen tullut pari kertaa työkuteissa likaisena ja paskasena sinne. Eivät ole valittaneet, ainut miinus jonotus kun ei ole sitä korttitsydeemiä joutuu oottaa. Päähierontapesu on aivan huippua, pääsee rentoutumaan pariksi minuutiksi.
Mukavat työntekijät. - moloeteenjee23e
meikäll meijnaa ottaa aina eteen kun asioin siellä pitää pidätellä
- pettelius
Eiköhän se ihan hyvä paikka oo
- Syosittelen.
Hyvä paikka on. Reilun vuoden oon siellä käyny ja aina oon ollu tyytyväinen lopputulokseen. Ystävällinen palvelu.
PS. On siellä pari semmosta persettä kyllä, ettei meinaa saada silmiään irti :D - ei kaljuksi
Mikä nimi!
GROOM GROOM! Millä ne siellä leikkaa, ruohonleikkurillako, ainakin nimestä päätellen!- NAURUUNKUOLEVA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. MAHOTON VITSI! HAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAARGH. EI TUU NAURUSTA LOPPUA. HAHAHAHAHAHAHAHAAA.
- MasaNiemi2
Kyllä siellä hiukset osataan leikata ja kivoja mimmejä töissä!
- Tyytyväinen
Hyvä paikka edelleen!
- Viiksetsuorassa
Loistavaa palvelua. Hinnat vähän yläkanttiin mutta mieluummin palvelusta maksaa vähän enemmän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793204
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311802- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264