Etsitkö vastuullista lastenhoitajaa Espooseen heinä-elokuuksi?

Sonja21

Etsitkö lastenhoitajaa Espooseen ajalle 8.7.- 31.8.2013?

MINÄ
olen 21-vuotias yliopisto-opiskelija, jolle on vuosien mittaan karttunut runsaasti työkokemusta lasten ja nuorten parista. Olen toiminut voimisteluohjaajana 7 vuotta eri-ikäisille lapsille ja nuorille. Lisäksi olen useana vuonna työskennellyt seurakunnan lasten leireillä ja kerhoissa. Nuorempana tein satunnaisia lastenvahtikeikkoja ja olin 4 viikkoa kesätöissä päiväkodissa. Olen myös opiskeluissani suuntautumassa kasvatusalalle.

Olen todella luotettava, rauhallinen, vastuuntuntoinen, reipas ja positiivinen. Tykkään touhuta lasten kanssa ja keksiä erilaisia aktiviteetteja päivien kuluksi (ulkoretkiä, kirjastokäynti, leipomista jne.)

En tupakoi tai käytä alkoholia. Rikosrekisteriotteeni on täysin puhdas. Autoa ei minulla ole, joten suht hyvä kulkuyhteys Espoonlahdesta teille olisi tärkeää.

TEIDÄN PERHEESSÄ
voi olla yksi tai useampia 1½-12-vuotiaita lapsia, jotka tykkäävät touhuilla monenlaista sisällä ja ulkona. Voitte olla ujoja tai menevämpiä, pääasia että olette yhteistyökykyisiä. :)

Etsin ensisijassa kokopäivätyötä (6-9h/pvä), mutta satunnaisistakin tarpeista kannattaa ilmoittaa! Voin myös jatkaa syksyllä opintojen ohessa työskentelyä silloin tällöin. Palkka on neuvoteltavissa.

Ota pian yhteyttä! :)
lastenhoitaja1(at)outlook.com / Sonja

1

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonja21

Vielä voi ottaa yhteyttä! :)
      Myös Kauniaisiin ja Helsinkiin (Kampin läheisyyteen) pääsen tulemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 527
      8168
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      234
      2778
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2621
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      164
      2039
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      121
      1911
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1735
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      2
      1646
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      80
      1262
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1208
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1185
    Aihe