Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Etsitkö vastuullista lastenhoitajaa Espooseen heinä-elokuuksi?

Sonja21

Etsitkö lastenhoitajaa Espooseen ajalle 8.7.- 31.8.2013?

MINÄ
olen 21-vuotias yliopisto-opiskelija, jolle on vuosien mittaan karttunut runsaasti työkokemusta lasten ja nuorten parista. Olen toiminut voimisteluohjaajana 7 vuotta eri-ikäisille lapsille ja nuorille. Lisäksi olen useana vuonna työskennellyt seurakunnan lasten leireillä ja kerhoissa. Nuorempana tein satunnaisia lastenvahtikeikkoja ja olin 4 viikkoa kesätöissä päiväkodissa. Olen myös opiskeluissani suuntautumassa kasvatusalalle.

Olen todella luotettava, rauhallinen, vastuuntuntoinen, reipas ja positiivinen. Tykkään touhuta lasten kanssa ja keksiä erilaisia aktiviteetteja päivien kuluksi (ulkoretkiä, kirjastokäynti, leipomista jne.)

En tupakoi tai käytä alkoholia. Rikosrekisteriotteeni on täysin puhdas. Autoa ei minulla ole, joten suht hyvä kulkuyhteys Espoonlahdesta teille olisi tärkeää.

TEIDÄN PERHEESSÄ
voi olla yksi tai useampia 1½-12-vuotiaita lapsia, jotka tykkäävät touhuilla monenlaista sisällä ja ulkona. Voitte olla ujoja tai menevämpiä, pääasia että olette yhteistyökykyisiä. :)

Etsin ensisijassa kokopäivätyötä (6-9h/pvä), mutta satunnaisistakin tarpeista kannattaa ilmoittaa! Voin myös jatkaa syksyllä opintojen ohessa työskentelyä silloin tällöin. Palkka on neuvoteltavissa.

Ota pian yhteyttä! :)
lastenhoitaja1(at)outlook.com / Sonja

1

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonja21

      Vielä voi ottaa yhteyttä! :)
      Myös Kauniaisiin ja Helsinkiin (Kampin läheisyyteen) pääsen tulemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe