mitä siellä tänään tapahtu?
smartin baari
46
5581
Vastaukset
- nimim."Röyhtäisy"
Tapahtui niin että nautikeltiin yksi tuopillinen olutta ja varmaan sinullekkin uteliaalle. Jatkuu tänään lauantaina jne...
- MARTTILAINEN1
TARKOTINKI SITÄ KUN SIELLÄ OLI 2 AMBULANSSIA JA KUULEMMA ELVYTETTIIN JOTAKIN!
- huoli omista asioist
varmaan joku sairaskohtaus. ja kuuluuko tänne ja koko kylälle juoruta jos nyt jotain on tapahtunukki.
- ammuuuu
Varmaan elvytettiin elvytettävää ja jos jouduttiin elvyttämään elvyttäjää siksi 2 ambulancea.
Ei hätäkeskus turhan takia ambulancea lähetä sen pitää olla jokin tosi tosi tosi kiireellinen hälytys tai juopoilla hätä.- raivona
juopot ei tarvi hoitoa
kuoppaan vaan
ja kaljakuppilat kiinni
terv.
entinen juoppo
nykyinen raitis - viinaton
raivona kirjoitti:
juopot ei tarvi hoitoa
kuoppaan vaan
ja kaljakuppilat kiinni
terv.
entinen juoppo
nykyinen raitisHienoa että olet raitis. Elämä on paljon ihanampaa iliman viinaa.
- KANNABIS KIOSKEIHIN!!
raivona kirjoitti:
juopot ei tarvi hoitoa
kuoppaan vaan
ja kaljakuppilat kiinni
terv.
entinen juoppo
nykyinen raitisvaikutta vähän siltä että kun katsoo sun tekstiä että sää et ole mikään entinen juoppo koska jos olisit nii sinun pitäisi kyllä ymmärtää heitäkin ja sen että luultvasti suurin osa lopettais juomisen jos vaan pystyis siihen ja jos me tarjottaisiin heille kannabista alkoholin tilalle nii moni saattaisi pystyäkkin terv. nykyinen savupää
- saisitte hävetä
Onpa uteliaita juoruämmiä ja ukkoja.
- kuulikko, tä
Olisit H.K. mennyt kysymään ja kyyläämään viereen, niinkuin tapanasi on. Tuosta kirjoitusasustasi ja asiastasi on helppo päätellä henkilöllisyytesi. Et näemmä vieläkään ole oppinut huolehtimaan vain omista asioistasi.
- Porttilan Jari
Rosbergin keke veti hirveät kilarit, olise hommaa.
- Smartin Baari
Smartin Baarille oli tullut mieshenkilö valmiiksi vahvoilla viinapohjill. Miesoli saanut hetkellisen tajuttomuuskohtauksen lähes heti sisälle päästyään. Henkilökunta oli soittanut yhden ambulanssin paikalle. Olivat mitanneet verenpaineen mieheltä, ja vieneet mennessään.
T:Tiina Ylitalo/ Smartin Baari
ps. kuka tämä H.K. on? Voisi tulla kysymään suoraan asiaa vaikka minulta, kiitos. - vakiasiakas
Hyvä Tiina! Hienoa että sinulla on pokkaa oikoa juorupuheet ! :)
- Olovi
Asiakas nautiskeli hyvää oluttaan.
- onsehommaa1
voisivat edes arkisin pitää sen oven kiinni, karaokemölyt kuuluu oikein selvästi monen sadan metrin päähän, ja harmittavasti näin kesäaikaan sisälle helposti....
- nurin vaan
boikottiin joutaa moinen räkälä ja pysyköön kyläjuopot kotonaan rääkymässä!!
- Smartin Baari
19.6.karaokemölyt kuului kylläkin Kurtinhaudan suunnalta, ja edelleen olen sitä mieltä, niinkuin aiemminkin olen todennut, että eikö se ole parempi että ne "kyläjuopot" rääkyy yhdessä ja samassa osoitteessa koko sakki, kuin että jokainen eri pisteessä... Saattais nimittäin olla joka toisessa talossa aikamoinen mekkala... asiakasmääriin viitaten...
T:Tiina Ylitalo/Smartin Baari - vai mitä
Tästähän voisi kehittää "rääkyvät kyläjuopot" vaikkapa johonkin tv:n esiintymis- ohjelmaan niin Haukipudas tulisi koko Suomen tietoisuuteen.
- toivossa hyvä elää
Harmi että siitäkin piti tehdä räkälä.. Miksei voinut vähän fiksumpaa ilmettä putiikkiin laittaa että sinne ilkeäis muutkin ku kylän juopot ja p...housut.. Ruokaakin sieltä saa mutta pelkkä ulkokuori on jo sitä luokkaa että mieli tekee pysyä kaukana.. :( Toivottavasti joskus saadaan siitä tai kenties joku uusi paikka joka ei ole suunnattu pelkille räkäposkijuopoille..
- Never again
Täysin samaa mieltä edellisen kanssa. Pari kertaa siellä aikanaan käytyäni sai riittää kännikalojen ja örveltäjien katsominen ja niiden rääkynnän kuunteleminen karaokesta. Paikka on lujaa vauhtia menossa alaspäin ja pelkäämpä että huonosti käy tällä linjalla. Kaljaa myydään niinkauan ku osaa ja kykenee sitä pyytää ja rahaa riittää. Sääliksi käy lähialueen asukkaita sekä viereisessä kaupassa kävijöitä. Ei ole ihme että kaupan asiakasmäärät on vähentyneet!!
- onsehommaa1
19.6 kuului ihan varmaan baarilta, vaimeni hiukan kun ovi meni kiinni, kävin ulkona. Kurtinhauta on eri suunnassa, ja paljon kauempana. Juuri tälläkin hetkellä kuuluu musiikki sisälle vaikka on tv päällä. Ei millään pahalla mutta ei tämä ole mukavaa melkein joka päivä.
- omamielipide
Paskaporukkaa yleensä täynä, todella kiva paikka käydä esim ''yhdellä'' jne kun ei ole niitä räkäisiä juoppoja syleksimässä pöytiin. Muuten hyvä paikka mutta asiakkaat on mitä on.
- EImarttilainen
Juuri niin..Paljon on tällä kyläpahasella paskaporukkaa ja sille ei voi mitään kun se nyt vaan johtuu sisä siittoisuudesta.
Oudoin paikka koskaan,tai kummallisia ihmisiä.Uteliaita,toisten asioihin puuttujia riittää.
Ei nää täysillä käy" sopii täydellisesti tähän kylään.
Baari on todella fiksu ja palvelu on hyvää.Olen sentään pari kertaa käynyt..
- Estrin.
Nänhän se käy joka kylällä, pikkuhiljaa kantapeikot pesii nurkkiin ja karkottaa uudet asiakkaat. Eipä siitä baarin pitäjää voine syyttää, maksavia asiakkaitahan nekin ovat.
- Kirkonkylä rules!!
Räkälä mikä räkälä!!! Siellä ei enään kunnon kansalainen viitti piipahtaakkaan ees yhellä? Ite ainakin sain tarpeeksi niistä känniläisten örinöistä ja häiriköinneistä! Kaljaa kun myydään vaikkei tästä maailmasta tietäis enään mitään! SB:een kuuluisat bileet joita niin hehkutetaan on keskiketterää niin kauan ku rahaa riittää ja juoppojen ruikutusta karaokessa!! WOW!!! Kauankohan moista biletystä kestää enneku tyhmäkin huomaa,että eväät on syöty ja loppu häämöttää, niinkuin kantapeikkojen rahatkin? Mut onhanse kiva että mielikuvitusta riittää?
- Onnellinen muualla
No enpä menis vannomaan, että meno / ihmiset olisivat sen hienompia kuin muuallakaan baareissa.. Samanlaisia tonttuja löytyy ihan yhtä monta suurkaupunkien baareistakin.
Kiinteistön ulkoasullehhan ei yrittäjä voi mitään. Logo on kuitenkin asiallinen, terassialue on siisti ja vessat ovat joka kerta loistaneet puhtauttaan.. Joka ei Oulussa ainakaan yön pikkutunneilla ole mahdollista..
Ja teille hienosto snobeille; Oulussa palvelee Viinibaari Vox, jossa voi juoda viiniä valkoiset hanskat kädessä ja leikkiä parempaa ihmistä kuin oikeasti on.. Ja muistakaamme tosiasiat. Martinniemi ei ole muuta kuin mummojen ja muutaman hienon persoonan kotipaikka. Tarjonta vastaa näin ollen siis kulutusta. 2 kauppaa, posti ja baari. Kaikille jotain. Hienosto baari ei Martinniemeen kuulu eikä kukaan hullu sitä edes yrittäisi.
Myönnän toki, että Martinniemi on saanut hieman lisäverta, sinne muuttaneista lapsiperheistä, mutta uskon kiinnostuksen tähän idylliseen korpikylään lopahtavan heti kun ymmärretään, että kyseessä on oikeasti korpikylä, jonka suurin tapahtuma on kesäpäivät... - Tarja
Onnellinen muualla kirjoitti:
No enpä menis vannomaan, että meno / ihmiset olisivat sen hienompia kuin muuallakaan baareissa.. Samanlaisia tonttuja löytyy ihan yhtä monta suurkaupunkien baareistakin.
Kiinteistön ulkoasullehhan ei yrittäjä voi mitään. Logo on kuitenkin asiallinen, terassialue on siisti ja vessat ovat joka kerta loistaneet puhtauttaan.. Joka ei Oulussa ainakaan yön pikkutunneilla ole mahdollista..
Ja teille hienosto snobeille; Oulussa palvelee Viinibaari Vox, jossa voi juoda viiniä valkoiset hanskat kädessä ja leikkiä parempaa ihmistä kuin oikeasti on.. Ja muistakaamme tosiasiat. Martinniemi ei ole muuta kuin mummojen ja muutaman hienon persoonan kotipaikka. Tarjonta vastaa näin ollen siis kulutusta. 2 kauppaa, posti ja baari. Kaikille jotain. Hienosto baari ei Martinniemeen kuulu eikä kukaan hullu sitä edes yrittäisi.
Myönnän toki, että Martinniemi on saanut hieman lisäverta, sinne muuttaneista lapsiperheistä, mutta uskon kiinnostuksen tähän idylliseen korpikylään lopahtavan heti kun ymmärretään, että kyseessä on oikeasti korpikylä, jonka suurin tapahtuma on kesäpäivät...Vois sanoa kaikille, että jokainen saa vapaasti asua siellä missä haluaa. Itse ainakn tykkään täälä asua, joten muuttakaa vaan pois te valittajat, joille ei mikään passaa, ois meilläkin mukavampaa. Baari on todella mainio ja henkilökunta mukavaa. En minä ainakaan tiedä yhtään baaria, jossa väki selvinpäin on, onko sellaista? Koittakaa Tiina ja muut jaksaa näitä valittajia, jotka ovat varmasti niin happamia luonteeltaan, että ei niitä jaksa kukkaan kuunnella, pittää silloin täällä valittaa, kun muutakaan ei elämässä ole.
- Smartin Baari PARAS
Vai Kirkonkylä rules...HAH.... Kyllä on kylällä paljon pahempia noi baarit kuin Smartin Baari. Kylän kuppiloihin ei edes tee mieli mennä, ku siellä on tunnelma ku jääkaapissa. Baarin henkilökunta on naama norsun vit.... ja tuntuu kuin heitä häiritsis ku sinne menee. Ja asiakkaat,no joo.... Ihan samalla tavalla ja jopa enemmän ovat kännissä ja örisevät. Kylän baareissa myydään vielä jos pysyy omilla jaloilla pystyssä vahvasti tuettuna ja ssilmät vielä liikkuu vähän.
Kyllä itse Kirkolla asuvana menen mielummin Smartin baariin kuin kylän kuppilaan. Smartin baarissa on hyvä ja viihtyisä tunnelma, henkilökuntana hymyileviä ja ihania ihmisiä!!!! Ja sitten vielä se, että siellä on aina siistiä. Ei tarvi pelätä et esim. vessassa käydessä astuu johonkin joka on tullut ulos toisesta henkilöstä.
- samsonof
Ensinnäkin jokaikisellä baarilla,bubilla,yökerholla jne. on aina omat puolensa. Mikä helvetti teitä ihmisiä riivaa ,että täytyy morkata juuri Martinniemessä olevaa baaria. Hemmetin hieno homma ,et on pikku pubi, jossa voi käydä fiilisteleen ja istumassa silloin tällöin. Kaikki te narisijat olette pullossa kasvaneita juntteja ,jotka ette tajua mistään mitään. Mä asun jonkin matkan päässä baarista ja olen normi kansalainen. Töissä käyvä -perheeni leivässä pitävä ja mua ei haittaa yhtään meininki. Sitäpaitsi tämmöisten pikku pubien olemassaolo on kulttuuria! Ja sinä, joka sanot et kirkonkylä rules olet junttien juntti! Mitä on esim.vinttipubi? kummempi paikka? Joka hemmetin niemennotkossa on hyvä olla lähikuppiloita , joissa voi käydä iltaa istumassa ja moikkaamassa kyläläisiä.
Kuka teitä on pakottanu käymään Smarin baarissa? ja herää tähän päivään kirjoittaja , joka vaatii "hienosto baaria" tänne pikkukylälle? Ota taksi ja painele Ouluun- Siellä on kaikille jotain....
TV. nimimerkki- muutamissa muissakin "räkälöissä" käyny kaveri
Kiitos Tiinalle ja henkilökunnalle loistavasta meisingistä ;D - Ex-baarityöläinen
Jokainenhan voi kokeilla laittaa sen mukavan, siistin pikku kyläpubin jossa käy fiksuja ihmisiä parilla oluella. Ei taitais kassavirta kovin kauas kannatella? Tosiasiahan on että baareihin rahat tuo ne, joilla on kovin jano ja jos aikoo leipänsä repiä ravintolatoiminnasta pienellä paikkakunnalla, ne asiakkaat ovat ainoat joita palvelemalla se on edes jossain määrin mahdollista.
Tämähän on siis teistä itsestänne kiinni, arvon martinniemeläiset! Ostakaa ja käyttäkää ravintolapalveluita, käykää ulkona syömässä, ja juokaa ne saunaoluset baarissanne älkääkä kotisohvilla. Silloin yrittäjä pystyy "siistimään" asiakaskuntaa ja tarjoamaan teille sen siistin pienen anniskelupesäsen :) - Perheenäiti
On tämä näköjään nykyisin helppoa, kun ei tarvi enää pelkästään ilkeästi juoruilla kylällä, vaan voi tämmösille palstoille kirjottaa mielipiteen ja saada sen osumaan kohteelle ihan näin suoraan. On ikävä lukea näin ilkeää tekstiä, kun voi ihan ajatella, että jos itse olis yrittäjä ja sais tämmöistä kiitosta, niin kyllä satuttais. Martinniemessähän on ollut baari kautta aikojen ja muistan kyllä, kun pikkutyttönä martinbaarin ohitte kävellessä sieltä kullui musiikkia ja örisevien känniläisten huuteloja. Kyläbaarikulttuuriin kyllä mielestäni kuuluu kanta-asiakaat ja vaikka ovatkin ehkä alkoholisoituneita, niin ihmisiä kuitenkin ja kuka sen heidän sielunelämänsä tietää, että miksi näin on käynyt. Itse käyn joskus mieluusti oman kylän baarissa ennemmin, kuin lähtisin kylälle asti ja on se aina kiva käydä töriseen marttilaisten kanssa, kun on tämmöinen kokoontumispaikka. Olihan se keidaskin aikoinaan, vaikka ei niin viihtyisä, mutta kiva paikka käydä oluella ja tapaamassa tuttuja. Toivottavasti baari pysyy martinniemessä ja jaksamista yrittäjälle, niin ja tälläiset palstat pitäis lailla kieltää.
- baari
En ole koskaan käynyt Smartin baarissa mutta sitä varten se on olemassa että ihmiset siellä käyvät. Kyläbaarit ovat suomalaista kulttuuria ja onhan se mukavaa kun joku sellaisen perustaa kylälle.
Jokaiselle baarille löytyy omat kävijänsä. - rtghbghb
tää omistaja on kaiken lisäksi "vähä" nuorempiin päin kääntynyt, 20-25 vuotta nuorempien tyttöjen kans seurustelee!
- dhdrjeryu
noh, onneksi hän ei sentään ihan oman lapsena ikästä ottanut, sehän olis jo rikos :) mää jätän nuo muoti-ilmiöt nuille keski-iänkriisistä kärsiville ;)
- 731n1
Oha sillä jo toinen nuori tyttelö vuoden sisään kainalosa!
pittää ekua pönkittää kun ukon vaihto tyttelöihin!- SMARTIN BAARI PARAS
Hyvinpä oot tilanteen tasalla. Ei taida olla omaa elämää olemassakaan kun on aikaa seurata toisten tekemisiä.
Ja kannattaisikko alkaa pohtimaan, millä saat omaa egoasi ( ja kirjoitustaitoasi) parannettua eikä pohtia muiden egon "pönkittämisiä". Voin sanoa Tiinan tuntevana, että ei hänen tarvitse egoa "pönkittää" naisten avulla.
Pikku vinkkinä voin kertoa, että kokeileppa itsekin välillä nuorempaa seuraa. Nuoret ovat fiksuja ja hauskoja. Itsellä on ollut muutama nuorempi mies kuvioissa viimeisen vuoden aikana. Ei egon "pönkittämiseksi" vaan ihan hyvä seuran vuoksi. Ja lisäksi ei tarvitse tai ehdi miettimään toisten tekemisiä....Eikä ne kiinnostakaan!
Pakkko sanoo, ettei ole Marttilaisten touhu muuttunut yhtään vuosikymmenien aikana, edelleen kytätään ja puhutaan paskaa toisista kun ei ole omaa elämää...tai oma elämä on ihan pers....llään ettei sitä kestä.
- Smartin Baari
Oootta te fiksua porukkaa... :D
Oon ollu ns.julkihomo jo toistakymmentä vuotta, eli jo ennen naimisiinmenoa miehen kanssa. Mies lähti kierrätykseen viimeisimmän seinään heiton myötä, ja sen jälkeen seurustelin naisen kanssa n. yhden vuoden, jonka jälkeen Hän petti luottamukseni. Nyt oon löytäny ihanan kumppanin, jonka kanssa viihdyn tosi hyvin.
Jos jotakuta häirittee meidän ikäero, niin taitaa olla vaan kateutta kehissä... :)
Hankkikaa elämä, tai olokaa ees niin fiksuja että tuutte mulle suoraan asiat sanomaan, eikä täällä piilossa nimimerkkienne takana. Ootte surkuhupaisan säälittäviä.
Tiina Ylitalo/Smartin Baari- umpihetero........
Mitä sillä väliä, jos et ole kenenkään perhettä rikkonut, tai muuten aiheuttanut pahaa mieltä seurustelukumppanisi läheisille. Jokainen taaplatkoon tyylillään ja tänne ei kannata henkilökohtasia vastailla. Hyvää jatkoa ja Onnellista yhdessäoloa:))
- Eräs vain
Huh!
Minä kun luulin, että meidän kylällä on ilkeäkielistä ja sairasmielistä porukkaa!
Tiina, "vanha" tuttu oot eikä olla kauheesti tekemisissä, mutta mitä olen seuraillut, niin kivan oloisen perinteisen pystybaarin olet perustanut ja varmasti sellainen tulee tarpeeseen taajaman laitamilla - missäs muualla ihmiset kohtaisivat ja ilojaan/murheitaan jakaisivat? Perinteistä Suomi-kulttuuria se Smartin baarikin takuulla on ja sitä meidän pitkääkin säilyttää.
Älä välitä näistä, katkeria, todennäköisesti rumia ja lihavia puskasta huutelijoita täällä parveilee. Kopakan näkönen emäntä oot ja sillä hyvä :) - Hohhoijjaa!
Käykäähän ihmeessä oluella! Henkilökohtaisempaa, parempaa ja ystävällisempää palvelua ette saa mistään kylän baareista! Tsemppiä Tiinalle!
- omat asiat eka kunto
Olisikohan niin jos Tiina olisi mies ja seurustelisi nuoremman naisen kanssa..kyllä olisi kova jätkä ja selkää taputtelijoita riittäisi.
Olette kyllä säälittäviä, ette soisi keleekkään onnea. Mitä se teille kuuluu onko kumppani nainen, mies, nuorempi, vanhempi, musta tai valkee :(
Tsemppiä :) - joopas2
On tosiaa Martinniemessä ahasmielistä porukkaa, jos ei ole baaria niin valitetaan ja kun tulee baari niin taas valitetaan, itse olen täältä Yli-Iistä käynyt Martinbaarissa kahveella, siisti ja mukava paikka, henkilökunta on reilua ja ystävällistä.:) Meilläkään ei ollut baaria moneen vuoteen ja immeiset valitti siitä, nyt kun saatiin niin nämä samat märisijät haukkuvat sitä. Varmaan sen takia kun vaimot / Ukot ei päästä baariin. Hankkikaa kateelliset ittelle vaikka jokin harrastus / elämä ja antakaa sellaisten ihmisten nauttia omastaan.:) Ukh.. olen puhunut.:)
- HÄ !
onko se yli-iin baari siinä autohajotamon tiloissa ?
- heteroukko
Voi hyvät hyssykät, ko pittää olla yksinkertasta ja katteellista porukkaa! Minä tulen käymään Smartin Baarissa aina kun vain oon käymässä lähimaisemissa! Se on justiinsa semmonen ko kyläbaarin pittääki, astetta parempi vain! Kaljaveikot tunkee joka paikkaan, missä humala tuoksahtaa, sille ei mittään maha, mutta ottakaapas te marisijat tavaksenne vallottaa kaikki istuinpaikat aina sillon tällön, niin eiköhän sissit ala hakemaan toista paikkaa. Tiinalle mahottomasti tsemppiä tv. yks entinen baarinpitäjä Martista
- OulunTyttö23
Ei nyt herran jumala mitä porukkaa. Jos oikeesti ei kestä mittää ylimääräsiä ääniä nii muuttakoon metän keskelle, siellä saa olla rauhassa.
Ite oon käyny monta kertaa smartissa ja aivan mahtava paikka! Henkilökunta mitä parhainta ja siistit paikat :) joka kuppilassa on omat juopponsa ja häiritsevät kanta-asiakkaansa, ne ku ylleensä tuo ne rahat sinne baariin. jos ite käyt kerran kuussa yhen oluen juomassa nii sillä ei kuule oo kauheena vara ruveta juoma kavereita valittemmaa!
Ja mitä h******** muille kuulu joidenki parisuhde elämä? Onko asia jotenki sulta pois?! Niin kauan ku pysytään lakien sisäpuolella niin eiköhä se oo jokaisen oma asia.
Ite kulen tosiaan Oulusta asti smartissa ja hauskaa on aina ollu :) Ja tällä hetkellä vaan toivon ettei nämä kyseiset valittajat tuu ikinä käymäänkään smartissa, ei tommosten ihmisten kuuluis julukisilla paikoilla liikkua koska aina on pakko jostai saaha kätistä. Pyssyy muut ihmiset paremmalla mielellä ku tommoset ei tuu ettee :)
Kiitoksia Tiinalle ja muille smarttilaisille hauskoista illoista ja tuun tästä edespäinkin juoppona rääkymään teijän kanssa sinne ;)- Kissankellot
Mukava .oikea kunnon baari,tämä Smartin baari,minä tykkään .että kylällä on baari, vaikken juokkaan kalijaa,enkä muitakaan pöllö-ölijyjä. olen piipahtanut tässä pikku baarissa kahveella ,ihan ohi kulkeissani ja kuinka fiksu omistaja,Tiinako hänen nimensä,emme ole vielä esittäytyneet toisillemme,kylläkin jutelleet ainakin kerran,minä itse parikymmentä vuotta baarissa työskennelleenä olen nähnyt vaikka mitä, ja jo 70 luvun alusta,kun kolomos kalija oli uusi tuttavuus ,silloin harvemmin näki tyttöjen juovan kaljaa. minua ei vaan oo janottanut niin kovasti ,että olisin oppinu kalijan juonnin,juokoon ken haluaa ,sehän on jokkaisen oma valinta.Tiinalle.Nenu pystyyn,eikä tarvii selitellä ,ei kellekkään omia henkilökohtaisia valintoja.sSinä olet kapteeni laivassasi. pidä pää pystyssä ,ja kaikkea hyvää sinulle,
- Näin on
Kannattaako niitä omia henk. koht. asioita kuitenkaan työpaikalle tuoda? Tai tämmösille julkisille nettipalstoille? Paljon vähemmällä pääsee kun pitää kotihommat ja seurustelut kotona, niin saa asiakkaatkin ammattimaisemman kuvan, eikä tarvi kuunnella ihmisten turhia jupinoita. Baarista ei mitään huonoa sanottavaa, on aivan mukava paikka, mitä nyt siellä olen muutaman kerran käynyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995