Ekaksi autoksi Volvo s80 ??

Volvo, hyvä auto

Terve joillaain muilla merkeillä sama kysymys mutta kyseessä kuitenkin eri kirjottaja elikkäs.

Vaikka ajankohta onkin ihan syksyllä niin oon jo alkanu tutkiskella sillee autoja ja yms ja Volvo se on ehdottomasti oltava.

Mutta mitä mieltä olette olisiko Volvo s80 sopiva ekaksi autoksi, toki se on iso ja meinasin vähän uudempaa jopa uutta korimallia kun en halua ajaa vanhoilla paskoilla ja uskon olevani sen verran hyvä kuski että en ajele sitä mihinkään ojaan ja sellanen ajattelukin on vanhakantaista :)

Mitä mieltä olette hyvä ja huonot puolet , Kiitos.

9

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lolvo

      Onhan se kiva, jos isi maksaa...

    • Volvo, hyvä auto

      No tässä tapauksessa isä ei maksaisi vaan omasta pussistaha se menisi toki uudempi koppanen on melkeen siinä 20 tonnin luokkaa mutta oliskohan se uusi paras ja vähävikaisin kuin se vanha korimalli ??

      Mutta volvo s80 se on kuitenkin oltava olkoon sitten vanha/ uusi korimalli !!!

      Bemarit ja mersut eivät minua kiinnosta vaikka niitä hehkutetaan hirveästi niin laatu niissä on mennyt huonommaksi

      Volvo on sen lisäksi Paras talviauto,Turvallisuuden pioneeri ja yms
      pidän volvon turvallisuusnäkemyksestä/ kehityksestä eli Volvo sen olla pitää!!

    • gs birotor

      Jos ostat vanhemman, niin katso mieluiten 2003-2006 malleja.

    • srsar

      Kyllä tässä uudemmassa korimallissa on vikoja aika reippaasti. Että sen puoleen faceliftattu edellismalli ollee luotettavampi ostos.
      Mutta se on kuitenkin etuvetokinneri ettei se mikään hyvä ajettava ole.

      • gs birotor

        Mitä yleensä tarkoittaa hyvä ajettavuus, onko se lehtien toteamaa sporttista vai jotain muuta, mutta mielestäni jokainen voi sen päättä omalta kohdallaan.
        Tuo S80 on hyvä matka auto, muttei se ole mikään sporttinen ja siitä olin aikoinaan todella tyytyväinen.


    • Volvo, hyvä auto

      Niin aivan ai muka uusi korisessa S80 Autossa paljon vikoja , aikas paha juttu oman hankinnan kannalta koska mieluusti sitä ottaisi auton jossa olisi vähemmän vikoja

      kun luulin itse että asia on aivan toisinpäin että Vanhakorisessa S80 on enemmän vikoja ?? :O

      kiitoksia tiedoista :)

      • Volvo-korsto

        Yritetäänpä vastata.

        Volvo S80 on hieno auto. Erityisesti ajomukavuus on loistava, penkit parhaat mitä on, ison auton tuntua ja leppoisuutta. On myös hiljainen kuunnella Frank Sinatraa (no et varmaan sitä kuuntelekaan....).

        Moottori kestänee oikein huollettuna ikuisuuden, samoin sisätilat. Ongelma on sitten pikkuasioissa, kiusallisissa sellaisissa. HUOM! Kokemukseni koskevat vanhaa korimallia! Koiranluita sai vaihtaa jatkuvasti, sähkölaitteet reistailivat, joskus auto mykistyi täysin.

        Suosittelen siis ehdottomasti välttämään vanhaa korimallia, tai sitten ota sen facelifti-versio.

        Jos et ole itse Volvo-guru, ota asiantuntija mukaan kaupoille tsekkaaman auto vielä AutoTohtorin jälkeen. Pitkä koeajolenkki, usein sammutuksin ja käynnistyksin, on tarpeen.

        Onnea matkaan!


    • Volvo, hyvä auto

      Volvokorsto kiitoksia paljon auttoi erittäin paljon asiaa

      juu tiedän jotain volvoista mutta en kauheasti mutta auton pitää olla S80 tai xc90 jompi kumpi muut mallit eivät niin paljon kiinnosta ja ovat pienempiä :)
      ¨
      Sähkölaitteet luulisivat ainakin uudessa korimallissa olevan hyvällä mallilla mutta mistäs sitä koskaan tietää

      noh onneksi kuitenkin pikku vikoja ettei mitään moottori/ vaihteisto ongelmia kuten jollain volkkarilla ja yms :)

    • gs birotor

      Monesti on aina oltava varuillaan mallin ensimmäisen vuoden autojen kanssa, joissa voi olla lastentauteja, mutta kannattaa vaoimin silmin mennä katsomaan niitä ja tarkkaan tutkia ne, kuten käytetyn osalla aina.
      Itse en ainakaan ole kuullut mitään selkeää perusvikaa noissa uudessa korimallissa, kuten vanhassa oli nuo etupään nivelet ennen faceliftiä, mutta niissäkin on osat jo vaihdettu parempiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1475
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe