Opettajan erottaminen

Vihainen mummi

Minusta opettaja oli oikeassa ei koulussa voi tehdä mitä halutaan pitää osata myös käytöstavat ei siellä voi tehdä niinkuin kotonaan. Mutta jos kotona ei opeteta käytöstä ja hyviä tapoja minkäs teet ? MINUN MIELESTÄNI OPETTAJAN ESIMIES TAITAA OLLA TYÖSSÄKIUSAAJA, EI PUOLUSTA ALAISTAAN VAAN NÄYTTÄÄ MAHTIAAN OLISI VOINUT KESKUSTELLA ASIASTA EIKÄ LÄHTEÄ HETI IRTISANOMAAN. TYÖNTEKIJÄLLÄKIN PITÄÄ OLLA OIKEUS PUOLUSTAUTUA. OLEN ITSE NAINEN MUTTA IHMETTELEN NAISTA JOKA HALUAA ESIMIES ASEMASSAAN NÄYTTÄÄ ETTÄ HÄN ON AINA OIKEASSA.
Olen yli kuudenkymmenen ja nähnyt ja kuullut monenlaista mutta tämä oli kyllä tyhmyyden näyttöä esimieheltä!!! Olen ollut H:gin kaupungin virkanainen itse mutta jos
osastollani jotakin tapahtui niin niistä keskusteltiin eikä heti syytetty ? minusta tuntuu tosi pahalta hyvää opettajaa kun lähdetään lynkkaamaan. Tästä lähtien tuo nurukainen voi haistattaa opettajia ja tehdä mitä haluaa ? hänellähän on siihen rehtorin lupa että näin H:gin kouluissa edetään uutta aikaa !

1

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 25+2

      Hyvä "Vihainen mummi", kirjoitat: "ei koulussa voi tehdä mitä halutaan pitää osata myös käytöstavat". Tuo on kohta, johon haluaisin kiinnittää erityisesti huomiota.

      Ymmärrätkö sinä, "Vihainen mummi", että tuo pätee myös täällä internetin keskustelupalstoilla? Et voi tehdä uusia aiheita minne sattuu, vaan sinun on tehtävä aiheesi alueille, joille ne kuuluvat. En tiedä, mikä on oikea alue tälle aiheelle, mutta siitä olen varma, että se ei missään nimessä kuuluu tänne, minne olet sen tehnyt, so. paikkaan, jossa keskustellaan yhteiskuntatieteellisestä tiedekunnasta. Ymmärrätkö sinä edes, mikä yhteiskuntatieteellinen tiedekunta on? Nk. virkanaisena sinun pitäisi varmasti ymmärtää edes tämän verran.

      Toinen huomionarvoinen seikka on se, että kun kirjoitetaan tekstiä, niin pitäisi pyrkiä kirjoittamaan sitä edes jokseenkin oikeaoppisesti. Viestisi perusteella et osaa edes suomen kielen perusteita, mikä on aika omituista, kun kuitenkin väität olevasi sentään yli kuudenkymmenen ikävuoden. Eivätkö äidinkielen opit menneet koulussa perille? Sinun sietäisi hävetä.

      Ole hyvä ja muista pitää järki mukana jatkossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe