Tiedättekö mistä kannattaa kysyä töitä?

Että näin.

Vanhoilta luokkakavereilta joilla saattaa olla yrityksiä nykyisin ja tuntevat sinut jo entuudestaan!

Tuttujen kautta saanut suuren osan keikoista kameraoperatöörinä elokuva-alalla!

Koikeilkaa ottaa puhelinta käsiin ja kysykää tutuilta töitä. Voi tärpätä.

5

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruikutirallaa

tuo on liian vaikeaa ja työlästä tämän palstan valittajille.... Antaa niiden vaan istua rauhassa kotona ruikuttamassa kun kukaan ei tule tarjoamaan töitä.

• helppoa

Soitat George Lucasille ja sanot, että olet medianomi.

• Mee töihis siitä

Taasko tää moniosaaja, valokuvaaja, koodaaja, kameramies, toimittaja yms (trolli?) vauhdissa?

Kuinkakohan monella on tuttuja alalla? "Yhden minun entisen luokkalaisen miesystävä on töissä mainostoimistossa, ottakaa minut töihin".

Arvaa vaan...

• Että näin.

Tarkotin, että kysyt sun kaverilta töitä, joka mahdollisesti omistaa nykysin vaikka sen vitun firman, tauno!

• Että näin.

En osaa koodata. ja totta tuo on, ainakin omat työt on lähipiirin kautta tulleita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      35
      1796
    2. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      52
      1415
    3. Taas pedofiliatuomio Haapaveelle

Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot
      Haapavesi
      36
      1305
    4. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      153
      1267
    5. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      68
      1199
    6. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1181
    7. Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!

Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti
      Haapavesi
      19
      809
    8. Me ei voida olla yhdessä

Järki päähän ja realiteetit huomioon ottaen.
      Ikävä
      57
      780
    9. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      12
      762
    10. Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla

Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee
      Kuhmo
      13
      726
    Aihe